Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"én azt mondom,hogy az igazi motorok 600ccm-től kezdődnek:)"

Remélem, hogy ezt csak poénból mondod! Utálom az ilyen hozzászólásokat. Ez már kicsit hasonlít a jó öreg "az én farkam nagyobb mint a Tiéd"-szindrómára...

Egyébként egy 250-es 2T gép simán lenyomja akármelyik 600-asat de szerintem még a 750-eseket is. A crossgépekről meg már jobb nem is beszélni... Szinte csak 125-ösök meg 250-esek vannak...
nah egy fogós kérdést felteszek nektek gyerekek:)
mi lenne jobb? egy autó vagy egy motor?
én azt mondom,hogy az igazi motorok 600ccm-től kezdődnek:)
A 2.sorban kimaradt: "tanulni".
Hi!
Én most csinálom az A-korlátozottra a jogsit és én is ebben a dilemmában vagyok, amiben Te. Egy normális utcai motort kéne venni, amivel meg tudok motorozni úgy, hogy közben ne azt nézzem, hogy "Úristen! Mikor érem már el a 100-at??!" Először CBR250-ben meg ZXR250-ben gondolkoztam, de ezeknek a nagyrésze hálálig szét van hajtva... Úgyhogy egy kicsit jobban megpróbáltam kinyitni a szemem, és: A 250-es Banditot mindenki szidja, hogy mekkora szar, mert gyenge, nem megy, 10000alatt lófasz, stb, stb.. Aztán ma elmentem kipróbálni egy ilyen motort. Szerintem ezt a motort pont kezdőknek találták ki! (no persze meg annak, aki szeret túrázni, vagy esetleg csak A-korlátozotta van :D) Amin én ültem annak 2-esben 100-110 között van a vége, 130körül van az utazója (lehetne több is, de mivel naked ezért nagyopn erős a menetszél), a 6.sebességben pedig 180-185körül. Szerintem kevés olyan normális, KEZDŐ motoros van, akinek egy ideig ne lenne elég ennyi gyorsulás illetve végsebesség... Nem beszélve arról, hogy a másik nagy marhaság, hogy nincs benne nyomaték: én 20km/h-nál beraktam 6.ba és onnan egészen 14000-ig tök kényelmesen és haladósan (!!!) lehetett vele járkálni. Most már szinte biztos vagyok benne, hogy ez lesz az első gépem (főleg, hogy az ára is nagyon jó!). Aztán majd 2 év múlva, amikor már megvan a kellő gyakorlatom, A-s jogsim meg $-em, akkor lecserélem valami "nagyobbacskára". És ki tudja, lehet, hogy épp egy 600-as vagy 1200-es Bandita lesz, ha nagyon megkedvelném.
Szerintem egy próbát mindenképp megér ez a kis gép!
figyelj,a kipufogón lehetnek lyukak,aztán azt hiszik hogy nem 50-es hanem 500-as:)
Gyári folytott állapotban 2 lóerő, amúgy 6-7.
Hangja gagyi, aki meghallja egyből kiröhögi, hogy eg yilyen szép motornak ilyen béna hangja van.

Én már szívok a Yamaha FZR 250-esemmel, gondok vannak az eredetiség vizsgával........
legalább 6 lovas:)))))))))
csá ragcsalo!

Nem tudom,szerintem a TZR50-es nem 2 lóerővel rendelkezik mivel hogy 124kiló és 2méter20centi!!!legalább a lovas moci az.Én is újat akarok venni mert van már egy 6 éves tuningolt Piaggio Zip robogóm ami kimegy 90-ennel de már uncsi.Szóval egyetértek veled abban,hogy szebb mint a cbr125 mert ezt bárki látja,aki látott ezekről a motorokról képeket - súly,hosszúság...talán még a gumija is szélesebb.Ez a tzr ha nincs lefolytva a 100-at úgy kiviszi mint a huzat vagy nem?!nem udom mert még nincs meg ha bárkinek vannak infói tzr50-ről,áhítattal várom!
Azért ez vicces. Azt mondja hogy két hét alatt megunod, ergo két hét után 150-nél gyorsabban szeretnél motorozni, ami szerintem jó messze van a higgadt, megfontolt, életben akarok maradni hozzáállástól. Ha érzel magadban kellő önkontrolt ahoz hogy ne húzd jobban a gázt mint ahogy azt megtehetnéd akkor szerintem is nagy motort vegyél. A motor nem magától megy, ha úgy akarod egy 1000RR-rel is betarthatod a KRESZ-t és akkor egy ekkora motorral is életben maradsz.
Sziasztok! Akkor én is tanácsot kérnék... Életem első motorjának megvásárolása előtt állok. Az "A" jogsi megszerzése most van folyamatban, eddigi tapasztalataim mindössze robogózásig terjednek ki (amire itt sokan azt mondják hogy 0, és én ezzel egyetértek). Autót több mint 6 éve és sokat vezetek, de gondolom ez sem sokat segít rajtam. Tisztában vagyok a nagymotorok erejével és veszélyeivel, szeretem az életem úgyhogy pls eszerint adjatok tanácsot. Mindenképp új motort fogok venni lehetőségek amire gondoltam Honda CBF250,500 vagy hornet 600. Tudom nem 1 kategória, árban sem, főleg teljesítményben. A fő kérdés hogy meg lehet-e és megéri e nagymotorral tanulni motorozni, mert nem akarom fél év múlva megbánni ha kicsit vettem, de tönkretenni és meghalni sem akarok egy 5-600assal. Szerintem higgadtan, állatkodás nélkül egy nagyobb moci is biztonságos, de ha hülye az ember robogóval is meg lehet halni. Írjatok véleményt pls. A kereskedő nagyobbat ajánlott, azt mondta a 250est két hét alatt megunom, meg hogy nem nagyon lesz könnyeb vele tanulni mert súlyra nincs nagy különbség. Persze neki érdeke hogy minél drágábbat vegyek (lehetőleg 2őt ). Várom a véleményeket
csáó ragcsaló!

én azt mondom neked hogy 50ccs ért ki ne adjál te 700.000 Ft ot!!! Abból vegyél inkább vmi szart amivel megtanulod az alapokat, aztán eladod 20-30 ezerért (gondolok itt simsonra) ezután veszel egy 125ccm es et! De hogy 50 es ért 700.000-et?!?!?!? Bár te tudod.......ha van ennyi pénzed kidobni...!

üdv
Tudod hogy ez a motor mekkora felelőséggel jár? 160kg. 180le.
Susuki gsxr1000-rel könnyen el lehet ám patkolni.
Egyébként nagyon szép motor és az egyik kedvenc mocim.
Ültél már rajta?
üdv. lenne 1 suzuki RG50 Gamma mocim, csak kéne nekem hozzá sűrgössen 1 javitási leírás vagy 1 elektromos kapcsolási rajz. Aki tud ilyet annak elöre is kösz.
Szevasztok!

Mi a külömbség a légszűrők között?
Sportlégszűrőt szeretnék a Simsonomra, mert sokk jót halotam róla. De még nem látam olyan motort akinek lenne. Igaz hogy nől az ereje? És hogy a hangja is máslesz? Megéri megvenni? Vagy inkább maradjak a réginél mert a sportlégszűrő pénzkidobbás?
Előre is köszi!
császtook!!!
Van valaki kövesdröl???
Simson b-sel lehet kezedeni?
Mert most csak az van
de venni akarok egy jobbat
Rocky:

....huhh, most megnyugodtam.....
Tényleg, sorry . A B-és jogsidat elfelejtettem. Csak az M-es jogsi járt a felyemben mert a motoros suliban ezerrel körözgetnek a robesz-piereken a kissrácok, mivel egy sima kresz-vizsga már nem elég az 50 ccm-hez. De a B-és jogsi már tényleg elég hozzá.
Köszi a véleményt!

Egyébként már azon gondolkozok, hogy kezdő motornak veszek egy használtat.... és majd utána veszek egy új 125-öst.

Nem könnyű az első lépéseket megtenni, ez az egész motoros téma olyan új nekem... :-)
Mi??? Ez valami nagyon új dolog lehet, mert most hallok ilyet először. Sőt, valószínűleg nem is igaz..... (Segédmotorokat M, B vagy A jogsival is lehet vezetni.)
Szia rágcsáló!


Elsöre szerintem egész jó!
Mert szerintem a motorozás legfontosabb eleme a különbözö egységek profi összehangolása!
"Gáz,kuplung,sebességváltó"
Ha ezt bátran és kifogástalanúl használod jöhet a motorozás!
Érezni fogsz valamit nem azt hogy "már tudok motorzni" hanem élmény ráülni élmény vele minden, szóval szeretsz rajta ülni és szertesz"vele"lenni.
Ha már ezt érzed......... elmondhatod hogy MOTOROS vagy!!!
Ez az ÉN véleményem!
Sok sikert és szép nyarat!
Már az 50-es motorokra is kell jogsi Ennek nézz utána!
Páran biztosan kapásból leug@tnak, de én - 29 évesen, totál kezdő motorosként - valószínűleg egy új Yamaha TZR 50-est veszek első motornak...

Bár a teljesítménye ijesztően kicsi (2 lóerő!!), állati jól néz ki!!! :-)))

Mivel még csak B-s jogsim van, de már szeretnék motorozni, csak 50-es jöhet szóba. Használtat nem vennék, mert nem tudhatnám hogy milyen rejtett (be nem vallott) hibája van. Az újak közül meg ez a legolcsóbb (700 ezer).

Az egyetlen alternatíva ami szóba jöhet, az egy Honda CBR 125-ös (de csak miután megszereztem az A-s jogsit). Viszont ez nem olyan szép mint a Yamaha (kisebb, 30 cm-vel rövidebb...).


ÁÁÁááááááá!!! Nem tudom mit csináljak!!! :-)))


Inkább ilyet vegyetek! (apróba megnézhető )
Nem kéne ! Hány km van benne ??? Mennyiért adnád???