Sziasztok!
Kíváncsi vagyok mék motor megy a leggyorsabban 50 ccm-be semilyen tuning nélkül!
Ár az nem lényeg :) akarmilyen motor vagy robogó lehet csak kiváncsi vok mek megy a legjobban :)
janirvf400:Hali.Engam nemhiszem hogy láttál mert még csak most jön meg a gépem.(max egy sr 50-en).Amúgy hol lax hogy tudsz a mekis dologról?Ha sopron környéki vagy és 50esed van elmehetnénk együtt motorozni.De ha 125-ösöd van akkor is még belefér.(szerintem).Amúgy hány éves vagy?Ja mennyibe kerüll egy magyar gyártmányú dob?
Hello!
én nem tudom milyen az 50es tzr, de nekem se mondtak róla olyan jókat!nekem NSR-em van ami végre megy 100at, és semmi tuning csupán 1 sportröffenő!és szerintem nem éri meg 800ért venni 1 új 50es mocit, mert 2 év mulva le lehet cserélni 125ösre és ha csak 300ért veszel 50est akkor annyival több marad nagyobb motorra!egyébként a honlapon az én NSR-em gyorsulása van fent(http://www.50ccm.atw.hu)és müködik, ajánlom a megtekintését mozilla firefox-xal, azzal simán le lehet játszani!
azért szeretnek a nők sportgépen jobban pozolni mert a sportgépek szebbek és szerintük menöbb meg szeretnek vagánykodni vele (szerintem) de ez az én véleményem mert kitudja hogy miért? csak a nők tudják.
szép a gép máramenyire látszik + a dob is fasza DE feltehetnél a hölgyröl is 1 képet
amúgy mér van az hogy a nők nagy része csak sportgépen szeret pozolni? erre még nem jöttem rá.
Láttalak már többször is. szép géped van. szerintem nem érdemes ezekre a gépekre csövet dobni.(nem besértődni!!) Mert, ha jól sejtem egy év múlva már egy 125-ös gép ficcen be... :-) Én is neki akartam feszülni a 125-ös gépemet "feltuningolni", de nem érte meg. rádobhattam vonla 2-300 pénzt, de aztán inkább vettem egy nagyobb gépet. de pályamotort még lehet fogy fabrikálunk belőle a haverommal...
Nekem vLado-m van és nagyon zsír szuper f.sza, hangra, teljesítményre, látványra, minőségre, mind mind csillagos ötös . Én csak ajánlani tudom de azt nem tudom hogy 2T-és mocikra készít-e csövet .
Kössz az infót.Amúgy sajna én soproni vagyok úgy hogy nem tudunk együtt motorozni.Különben én is 14 vagyok.Ja és mennyi lehet egy nem olyan j minőségű dob?Kössz
nos a ezzel kapcsolatba csak annyit tudok hozzászolni hogyha gyári kipufogo van az rs-en akkor jelentös hangnövekedése lessz a motornak a leovince esetébe. (egyébként leovince kipuffancsot akarok venni) a teljesitménye pedig az rs-nek csak kis mértékben növekszik. egy 50ccm-es motorra a legdrágább sport kipufogo kb. 40000-50000ft között van.
gratulálok ! ezt jól megfogalmaztad(de tényleg)!. de 14 évesnek ugye nem gondoltad a 125ccm-t? mert 14 éves kezdjen 50ccm-sel mert ha 125ccm-essel kezd valaki azt elöbb utobb elkapják a rendörök.
igen, multkor mondták nekem hogy elírás. és én nem azt mondtam hogy nem éri meg aprilliát venni mert én is azt akartam(csak utána valahogy jobban meg tetszett a tzr). én azt mondtam hogy azt az 1500000ft-osat nem szabad megvenni de mivel elirás ezért nem tudom hogy mit mondjak rá mert nem érdeklöttem utána. bács kiskun megyébe lakok. és természetesen motorozhatunk eggyüt ha te is ebbe a megyébe vagy, csak még hátra van a forgalmi vizsgám és késsz. azt hiszem augusztus 15-én vagy elöbb lessz a forgalmi vizsgám a mopedre. te is bács kikun megyei vagy? ha igen akkor beszélhetünk részletesebben is erröl a mocisárol (tök jó lenne) hány éves vagy? csak hogy tudjam mekkora korkülönbség van köztünk. igen rossi replicás gépet vettem. sisakot nem adtak hozzá, azt ugy vettem kecskeméten. akarsz majd az rs-edre sport kipufofot venni?
gergo:Amit mondtál az apriliáról sztem egyáltalán nem igaz.Az a széttuningolt gép csak 150000Huf volt nem 400000.Amúgy szerintem totál megéri apriliát venni.Én épp most akarok megvenni egy 2003-asat 1100euroért=kb.300000Ft olaszból.Ja és arról nem is beszélve hogy folytás nélkül is 90-100km/h-val megy.Amúgy rossi replicás tzr-t vettél?Adtak hozzá sisakot?Hova valósi vagy?Ha közelbe laknál mehetnénk együtt motorozni ha meghozzák a gépem.
Evvel egyetértek. Én a suzuki bandit 250-ről amivel mentem kb. 1500km-t 3 hét alatt R6-ra váltottam úgy hogy nem volt szinte semmi motoros tapasztalatom és lásd már vagy 4 hónapja még mindíg élek...
a Cagiva Mito Evo körülbelül 35lőerőre képes, végsebességre (tapasztalat alapján) 170km/h-t tud, 125kg a saját tömege és 125ccm.
egy motoros könyvből idézek: "a fegyver önmagában nem pusztít, a használója által lesz az. ugyanígy a motor is, önmagában nem veszélyes, a motoros az, aki azzá teheti". arra akarok ezzel célozni, hogy de igen is, szerintem egy folytott 125-össel érdemes kezdeni, mert higgadt fejjel, megfontolt, tudatos, lépcsőzetes tanulással (ami szerintem alapvető) hetek alatt el lehet jutni egy olyan kezdő szintig, amivel már biztonságosan lehet közlekedni, de ez persze az őrült motorosokra nem vonatkozik, mert találkoztam már pár ilyennel. én mielőtt letettem a jogsit és megvettem a mito-t (ami nem volt folytott!! tehát ha folytva lenne még inkább nem gáz) egyetlen egy motoron sem ültem, de mégcsak robogón sem! és lám 3 hét alatt mentem 1800km-ert hiba nélkül, biztonságban, és egyetlen egy gázos forgalmi helyzetben sem voltam a magam hibájából. az egésaz titka az, hogy tisztelje az ember a vasat és az erejét ami alatta van és ne próbálgassa rögtön az elején a határokat, a sebesség megválasztásánál vegye figyelembe az útviszonyokat (ami lássuk be nagy hányadában Mo.on nem túl rózsás), az időjárási viszonyokat és minden egyéb körülményt. de ez minden kresz könyvben benne van. nem véletlenül. és hogy szerintem miért jobb egy erősebb (50-esnél erősebb) motorral kezdeni? mivel több erő van benne lehet vele dinamikusan közlekedni, mert rengetegszer van, hogy igen is kellenek azok a lovak, hogy kijuss egykét rosszabb szituációból a forgalomban... emellett pedig lehet vele lassan közlekedni! ha nekem ennyi tudással egy 1000-es gsx-r rel (de inkább mondom a 650-es Hyosung-ot) sikerült lassan teljes biztonságban közlekednem, akkor egy 125-össel is bárki tud! ha egy motor gyors, a nagy sebesség csak egy lehetőség! mind a motoroson múlik!
(hozzáteszem hogy erősebb motor alatt nem feltétlenül egy folytatlan RS125-re vagy mito-ra gondolok, mert ezek már végletek és szerintem a mito-t fullkezdőnek nehéz kezelni az elején. például amire gondolok, de ezt már mondtam is, a cbr125. az tökéletes. vagy bármelyik más két ütemü folytott nyolcadliteres..)
olvastam amit irtál annak a dennyM-nek. és tökre helyesnek tartom a véleményedet pont most akartam volna megirni neki hogy érdemesebb elösször 50-essel kezdeni mint 125ccm-rel. mert azért az 50-es és az 125ccm-es motor között van különbség. aza baj hogy mostanában eggyre többen használnak kezdö motornak 125ccm-s motort 50-es papirokkal, nekem pl. ajánlottak 125ccm aprillia rs-t de nem fogadtam el mert egyrészt 50-essel kell kezdeni a motorozást, nem pedig rögtön nagy motorral másodszor pedig nem tartott volna sokáig a 125ccm-s motorozás az 50-es papírokkal járkálás.
de ez az én véleményem, mert szerintem sok ember van aki nem igy gondolja.
Szerintem meg megéri 50-essel kezdeni. Én is RS 50-el kezdtem, és nem bántam meg. Másfél évig használtam a motort, és sokmindent megtanultam vele. Jobb volt így, hogy a 125-ös előtt megvolt az 50-es, mert sokkal biztonságosabban, és szerintem gyorsabban is tudok motorozni
Kíváncsi vagyok mék motor megy a leggyorsabban 50 ccm-be semilyen tuning nélkül!
Ár az nem lényeg :) akarmilyen motor vagy robogó lehet csak kiváncsi vok mek megy a legjobban :)
én nem tudom milyen az 50es tzr, de nekem se mondtak róla olyan jókat!nekem NSR-em van ami végre megy 100at, és semmi tuning csupán 1 sportröffenő!és szerintem nem éri meg 800ért venni 1 új 50es mocit, mert 2 év mulva le lehet cserélni 125ösre és ha csak 300ért veszel 50est akkor annyival több marad nagyobb motorra!egyébként a honlapon az én NSR-em gyorsulása van fent(http://www.50ccm.atw.hu)és müködik, ajánlom a megtekintését mozilla firefox-xal, azzal simán le lehet játszani!
azért szeretnek a nők sportgépen jobban pozolni mert a sportgépek szebbek és szerintük menöbb meg szeretnek vagánykodni vele (szerintem) de ez az én véleményem mert kitudja hogy miért? csak a nők tudják.
amúgy mér van az hogy a nők nagy része csak sportgépen szeret pozolni? erre még nem jöttem rá.
Láttalak már többször is. szép géped van. szerintem nem érdemes ezekre a gépekre csövet dobni.(nem besértődni!!) Mert, ha jól sejtem egy év múlva már egy 125-ös gép ficcen be... :-) Én is neki akartam feszülni a 125-ös gépemet "feltuningolni", de nem érte meg. rádobhattam vonla 2-300 pénzt, de aztán inkább vettem egy nagyobb gépet. de pályamotort még lehet fogy fabrikálunk belőle a haverommal...
Ismerted a srácot, aki a mekinél... ?
üdv: jani
nagyon jó dobokat gyártanak!
Raptor, vagy pl VLADO az a legjobb ami itt készül szerintem.
Vlado
egy motoros könyvből idézek: "a fegyver önmagában nem pusztít, a használója által lesz az. ugyanígy a motor is, önmagában nem veszélyes, a motoros az, aki azzá teheti". arra akarok ezzel célozni, hogy de igen is, szerintem egy folytott 125-össel érdemes kezdeni, mert higgadt fejjel, megfontolt, tudatos, lépcsőzetes tanulással (ami szerintem alapvető) hetek alatt el lehet jutni egy olyan kezdő szintig, amivel már biztonságosan lehet közlekedni, de ez persze az őrült motorosokra nem vonatkozik, mert találkoztam már pár ilyennel. én mielőtt letettem a jogsit és megvettem a mito-t (ami nem volt folytott!! tehát ha folytva lenne még inkább nem gáz) egyetlen egy motoron sem ültem, de mégcsak robogón sem! és lám 3 hét alatt mentem 1800km-ert hiba nélkül, biztonságban, és egyetlen egy gázos forgalmi helyzetben sem voltam a magam hibájából. az egésaz titka az, hogy tisztelje az ember a vasat és az erejét ami alatta van és ne próbálgassa rögtön az elején a határokat, a sebesség megválasztásánál vegye figyelembe az útviszonyokat (ami lássuk be nagy hányadában Mo.on nem túl rózsás), az időjárási viszonyokat és minden egyéb körülményt. de ez minden kresz könyvben benne van. nem véletlenül. és hogy szerintem miért jobb egy erősebb (50-esnél erősebb) motorral kezdeni? mivel több erő van benne lehet vele dinamikusan közlekedni, mert rengetegszer van, hogy igen is kellenek azok a lovak, hogy kijuss egykét rosszabb szituációból a forgalomban... emellett pedig lehet vele lassan közlekedni! ha nekem ennyi tudással egy 1000-es gsx-r rel (de inkább mondom a 650-es Hyosung-ot) sikerült lassan teljes biztonságban közlekednem, akkor egy 125-össel is bárki tud! ha egy motor gyors, a nagy sebesség csak egy lehetőség! mind a motoroson múlik!
(hozzáteszem hogy erősebb motor alatt nem feltétlenül egy folytatlan RS125-re vagy mito-ra gondolok, mert ezek már végletek és szerintem a mito-t fullkezdőnek nehéz kezelni az elején. például amire gondolok, de ezt már mondtam is, a cbr125. az tökéletes. vagy bármelyik más két ütemü folytott nyolcadliteres..)
azt szertném kérdeznihogy hány lovas a cagivád hány ccm, és hány kg? csak azért kérdem mert még nem láttam ilyen mocit.
egyébként szép a motorod.
olvastam amit irtál annak a dennyM-nek. és tökre helyesnek tartom a véleményedet pont most akartam volna megirni neki hogy érdemesebb elösször 50-essel kezdeni mint 125ccm-rel. mert azért az 50-es és az 125ccm-es motor között van különbség. aza baj hogy mostanában eggyre többen használnak kezdö motornak 125ccm-s motort 50-es papirokkal, nekem pl. ajánlottak 125ccm aprillia rs-t de nem fogadtam el mert egyrészt 50-essel kell kezdeni a motorozást, nem pedig rögtön nagy motorral másodszor pedig nem tartott volna sokáig a 125ccm-s motorozás az 50-es papírokkal járkálás.
de ez az én véleményem, mert szerintem sok ember van aki nem igy gondolja.