Csocsi!Bárki aki tzr50-es yamahát akar venni az sürgősen tegyen le róla,mert egy kalap kaki az egész motor,voltam márkakereskedésben és megnéztem.Naggyon gyenge,túl nagy testű és ha nincs folytás akkor is csak 70 a max.Nameg így képről húú de szép csak ha ráülsz akkkor látod,mennyire ótvar szarul van összerakva.pá
ez jó kérdés!
hengerfej teljesítmény javulás?
2T nél egy esetben ha a hengerfej aljából lesíkköszörülnek,(csak századokat) mert ugye akkor csökken az égéstér és erősebb lez a motor,de ezt csak ez az egy tunningtól nem érzed meg az fix.
rámegy akár még zsiguli hengerfej is,csak ügyes esztergájos kell :)
De miköze a hengerfejnek a "mérethez"?
Meg egy 2t mitöl megy jobban egy "nagyobb" hengerfejtöl?
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni hogy nem tudjátok véletlenül hogy 1 50ccm-es NSR-re maxira hányas hengerfej megy rá!mert most a gyári van de szeretném hogy picit jobban menjen, és szeretnék rá nagyobbat!
előre is kösz a segítséget!
Azért, mert nem volt előtte motoros jogsim... "B"-s jogsim van, amivel ugye rommá simsonoztam magam... :-D Előkerült a sufniból egy Jawa 350, de ahogy te mondanád: feledhető volt. és egyébként sincs kedvem 5 Km-enként könyékig olajos lenni a folyamatos porlasztótisztítástól, meg a nemtudom én mitől.
Asszem 1 éve nem kell PÁV a nagy "A"-hoz, csak 21 év (én 26vagyok). Ezért csinálom egyből a korlátlant, mert értelmetlen lenne nem egyből ezt csinálni. Egyébként sem vagyok akkora állat, hogy egyből egy Balde-t vegyek, hiába lesz rá jogsim.
Egy 400-600-as gépet újítanék télen (ekkor esik 10-15%ot minden motor ára).
Hello! Nekem volt 50-es RS-em. Nem volt rossz, de minnél jobban mentem, annál kevesebbet bírt a motor. Erő se nagyon volt benne, bár az enyém tényleg 50-es volt, ugyhogy a 70es szerintem már jól fog menni. Viszont a fékek meg a futómű feledhető volt, az nem nagyon tetszett nekem. Én inkább a Cagiva Primát ajánlom neked. Az is 70-es és jobb sokkal mint az RS. Sokkal jobb fékek vannak rajta, meg a futóműve is ezerszer jobb...
Most csinálom a korlátlan jogsim... Nem bírom odáig... De nem kéne a tilosban járni. Kinéztem egy 50 (70)-es RS-extrema-t, amiről jó volna kapni valami objektív képet. Vadásztam teszteket, de szinte kizárólag 125-ös Rs Apriliákról találni leírást.
Persze
De elötte még nekem is meg kell csináltatnom pár dolgot rajta. Rádobni a sportcsövet, szélesebb gumit rakni rá stb. A zseton már meg van hozzá csak a jogsi nincs. De elvileg péntekre már az is meg lesz. Aztán mehet a nyálcsorgatás egymás gépére .
jaja, igazad van
RockandyRoll amúgy ha majd eljutok odáig hogy a teloszimeringet megcsináltassam (most hirtelen nem megy anyagi okok miatt sajnos ), akkor összefutunk? megcsodálhatnánk egymás paripáját meg miegymás...
Pár év múlva már úgy is mind 600-as és 1000-es gépeken pihentetjük majd a seggünket, addig pedig a 2T-és és a 4T-és 125-ös is tökéletes arra a célra hogy nagyjából megtanuljunk velük motorozni. Inkább annak örüljünk hogy ilyen frankó gépekkel tanulhatunk és már nem Simsonnal és MZ-vel kell szívnunk mint apáinknak.
bencce:
Azért bátorkodtam a cbr-t és az nsr-t összehasonlítani, mert egy gyártó paripája mindkettő, másrészt pedig mindkettő sportmotor... nem, nem versenymotor hanem sportmotor illetve inkább úgy fogalmaznék hogy gyorsasági, a szilárd burkolatú úton és nyolcadliteres kategóriában a legerősebb géposztály képviselői.
"Ég és föld". Valóban az, aláírom, de ez azért van, mert az egyik blokkja 2 ütemmel többel van megáldva. Nem én vagyok az első, aki azt mondja, hogy a 2ütem és a 4ütem köszönőviszonyban sincsenek egymással. Dehát pont ezért hasonlítgatjuk, és boncolgatjuk, hogy melyiknek mi az előnye, hátránya.
Az egyetlen nem fair dolog ebben az összevetésben az, hogy az nsr125-öt 14 éven keresztül gyártották és többé kevésbé fejlesztették is, míg a cbr125 teljesen friss konstrukció, így szinte természetes, hogy nem képes felvenni a versenyt. Ezért mondom, hogy egyelőre a 2ütem a nyerő, de a jövőben ez talán változhat...
Csak igy beleolvasva a vitába, nem értem, hogy miért hasonlítják egymáshoz a 125ös cbr-t meg az nsr-t... ég és föld, semmi közük egymáshoz azon kívül hogy honda. Az rr a nsren csak reklámfogás szerintem, ők sem gondolták komolyan hogy versenymotor. De a legtöbb 125ös tesztet megnyeri mert nagyon kezes, meg a kezdőknek kiváló. (mármint nem pályateszt, hanem ilyen városi bla bla:))
én is jól szórakoztam
nade azért nem teljesen hiteltelen amiket írunk... ha nem is tapasztaltunk mindent, de amiket leírtunk nem mi találtuk ki
amúgy de, én vettem meg Atti-tól..
Van egy Cagiva Prima 50-es motorom. Azt szeretném kérdezni, hogy hogyan lehet tuningolni???? Sebességel nincs baj a vége 130 km/h
csak keress valahol pollini meg mallossi az ami nevesebb meg ami csinál ilyeket.
nem ghengerfejet akartam írni hanem hengert!arra lennék kiváncsi hogy van e olyan 50ccm-nél nagyobb henger ami passzol egy 50ccm-es NSR-hez.
hengerfej teljesítmény javulás?
2T nél egy esetben ha a hengerfej aljából lesíkköszörülnek,(csak századokat) mert ugye akkor csökken az égéstér és erősebb lez a motor,de ezt csak ez az egy tunningtól nem érzed meg az fix.
De miköze a hengerfejnek a "mérethez"?
Meg egy 2t mitöl megy jobban egy "nagyobb" hengerfejtöl?
Azt szeretném megkérdezni hogy nem tudjátok véletlenül hogy 1 50ccm-es NSR-re maxira hányas hengerfej megy rá!mert most a gyári van de szeretném hogy picit jobban menjen, és szeretnék rá nagyobbat!
előre is kösz a segítséget!
Asszem 1 éve nem kell PÁV a nagy "A"-hoz, csak 21 év (én 26vagyok). Ezért csinálom egyből a korlátlant, mert értelmetlen lenne nem egyből ezt csinálni. Egyébként sem vagyok akkora állat, hogy egyből egy Balde-t vegyek, hiába lesz rá jogsim.
Egy 400-600-as gépet újítanék télen (ekkor esik 10-15%ot minden motor ára).
Hát ezért veszek én kis zümmögőt. Per pillanat.
én azt nem értem, hogyha most csinálod a korlátlan jogsidat, akkor mért 70ccs et veszel?
Üdv
Most csinálom a korlátlan jogsim... Nem bírom odáig... De nem kéne a tilosban járni. Kinéztem egy 50 (70)-es RS-extrema-t, amiről jó volna kapni valami objektív képet. Vadásztam teszteket, de szinte kizárólag 125-ös Rs Apriliákról találni leírást.
Ezzel kapcsolatban várnék némi infót!
Kösssz.
De elötte még nekem is meg kell csináltatnom pár dolgot rajta. Rádobni a sportcsövet, szélesebb gumit rakni rá stb. A zseton már meg van hozzá csak a jogsi nincs. De elvileg péntekre már az is meg lesz. Aztán mehet a nyálcsorgatás egymás gépére .
RockandyRoll amúgy ha majd eljutok odáig hogy a teloszimeringet megcsináltassam (most hirtelen nem megy anyagi okok miatt sajnos ), akkor összefutunk? megcsodálhatnánk egymás paripáját meg miegymás...
Azért bátorkodtam a cbr-t és az nsr-t összehasonlítani, mert egy gyártó paripája mindkettő, másrészt pedig mindkettő sportmotor... nem, nem versenymotor hanem sportmotor illetve inkább úgy fogalmaznék hogy gyorsasági, a szilárd burkolatú úton és nyolcadliteres kategóriában a legerősebb géposztály képviselői.
"Ég és föld". Valóban az, aláírom, de ez azért van, mert az egyik blokkja 2 ütemmel többel van megáldva. Nem én vagyok az első, aki azt mondja, hogy a 2ütem és a 4ütem köszönőviszonyban sincsenek egymással. Dehát pont ezért hasonlítgatjuk, és boncolgatjuk, hogy melyiknek mi az előnye, hátránya.
Az egyetlen nem fair dolog ebben az összevetésben az, hogy az nsr125-öt 14 éven keresztül gyártották és többé kevésbé fejlesztették is, míg a cbr125 teljesen friss konstrukció, így szinte természetes, hogy nem képes felvenni a versenyt. Ezért mondom, hogy egyelőre a 2ütem a nyerő, de a jövőben ez talán változhat...
nade azért nem teljesen hiteltelen amiket írunk... ha nem is tapasztaltunk mindent, de amiket leírtunk nem mi találtuk ki
amúgy de, én vettem meg Atti-tól..
3szoros hurrá Talmának!!!!