Az mit jelent ha a tervezett végsebesség nem lhet több mint 45 km/h?
Akkor nem lehetne egyetlen 50 ccm es endurót supermotot AM jogsival vezetni!
De persze lakott területen kívűl a biciklisnek lehet 60 km/h val mennie!
És már nem gyártanak olyan 50 es motort ami ne tudna minden fojtással 50 km/h át!
Legfeljebb akkor egy Babetta vagy Simson férne bele ebbe a kategóriába.
És ilyen alacsony sebesség országúton nagyon veszélyes lehet mikor mondjuk a kamionok előzgetnek.
És az is lehet hogy a rendőrök is megunták már ezeket a "fura" szabályokat mert nagyon sok olyat hallani hogy nem is tudta hogy ezért megbüntethetik és sokszor igazoltatták egyszer sem volt ilyen probléma.Csak betartotta a sebességkorlátozásokat.
Nekem is volt olyan ismerősöm akinek egyszer sem volt ezzel problémája.De hallottam olyat is hogy valakit megbüntettek ezért.
És nem mentség ha áttételt cserélsz mert szériából többet megy megnézik az alvázszámát.Vagy előfordulhat mérőpados ellenőrzés is.
Szerintetek lenne értelme egy petíciót indítani hogy emeljék fel a sebességhatárt?
Mondjuk 60km/h ra?Példát lehet venni az európai országokról.De azért az sem lenne jó ha minden hülyegyerek balesetet okozna.
Valahogy az egész jogrendszer nagyon fejletlen.
De az sem olyan rossz ötlet hogy nem köbcenti hanem teljesítmény szerint lennének beosztva a kategóriák.
Szia,
az elko-t kell cserélni benne, de még rossz elko-val is szokott működni. Gyanítom, h valamelyik led kiégett. Hogyha áthidalod a rossz ledet, akkor újra működni fog. Nagytóval vagy mikroszkóppal meg lehet mondani, h melyik döglött meg. Épp most javítottam a miénket is...
LED lámpa javíthatóságával kapcsolatban lenne kérdésem. Miután beadta a kulcsot, szétszedtem (szerencsére csak sziloplaszttal volt ragasztva a lencse és a LED panel) és elég puritán elektronikát találtam benne. Érdemes vele mókolni, hogy újra működésre bírjuk? Melyik alkatrészek mehettek tönkre benne? Megköszönöm, ha hozzáértők írnának némi útmutatást.
Modeka flagstaff öltözetet (3 réteg: külső héj, thermobélés, vízzárómembrán), hogyan tisztítsam? A külső héj ki lett mosva hagyományos mosószerrel, kádban, kézzel. A másik 2 réteg elvileg nagyobb odafigyelést igényel, különösen a membrán. Tudtok leírást, tippet adni?
Sziasztok!
Sok topicban olvastam hogy vannak érdeklődők a Kinroad XT50Q iránt hogy miféle gépezet. Készítettem egy kis rövid videót róla. Nézzétek meg.
Nehéz erre mit mondani.....Az is lehet hogy jó mind....az is lehet hogy két km után meg áll. Nem lehet előre tudni...
Ha jót akarsz venni...az sok pénzbe kerül. PL mint ezek:http://olx.hu/hirdetes/uj-alla...
Sziasztok! A szemfüles Simson szakértőktől szeretnék segítséget kérni! Simson vásárlás előtt állok, és már ki is néztem párat. Szeretnék időt és pénzt spórolni azzal, hogy már a hirdetések közül kiszűröm azokat, amivel bibi van! Sajnos én nem értek hozzá (első motorom lesz), de hátha ti tudok segíteni, hogy első ránézésre, képek alapján melyiket éri meg személyesen is megnézni. Ezek lennének azok:
Szia!
Motowellt ne vegyél!Kínai fos.Kínai blokkal,szar fékekkel,xar futóművel.Anyagminőség xar.Yamaha koppintás,egy Aeroxban nem olyan blokk van.Ezt a szöveget sajnos a hozzánemértőknek tudják elsütni,meg akik nem mentek még jó robesszel. pl:Aerox,SR.
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni!
Életem első robogó vétele előtt állok. Nézegettem használtakat is, újakat is, 50 köbcentiseket. Ami nagyon tetszik használtak (újonnan sajnos nem engedhetem meg magamnak) az az Aprilia SR50. Kaptam tippeket Yamaha Aeroxra is.
Voltam a helyi motorkereskedésben, ahol nagyon ajánlották a Motowell Crogen RS-t (yamaha aerox motorral úgytudom), illetve a Keeway F-act Evo.t. Maximum olyan 300-330 ezres kategóriáig gondolkodok. A használt apriliák és ezek kb. egy árban vannak, amiket néztem. Tartok a használt vételtől, eléggé mellé lehet fogni ott is, kacsingatok az új motor vétele felé.
Ti miket ajánlanátok, illetve a felsoroltakról mi a véleményetek? (Legfőkébb a MOTOWELL-re vagyok kíváncsi)
Köszönöm előre is a segítségeteket!
Asszem van egy szűkítő bakelit vagy műanyag a szívócsőben vagy membránnál már nem emlékszem pontosan. Azt vedd ki 1db lapos csavarhúzóval ,amenyibben még nem tetted !
Sziasztok!
Adott egy Derbi Senda 50 X-Treme egy leo vince V6-os kipufogóval eddig gyári 14-es karburátor volt rajta most raktam rá egy 17,5-es karburátort elindult rendesen érezni is hogy kicsit jobban megy, de még mindig nem igazán akar kipörögni főleg 5.-6.-ba csak 7 ezret pörög és 65km/h a vége. Mit csináljak vele hogy a maximálisat tudjam belőle kihozni kissebb-nagyobb fúvóka?
Akkor nem lehetne egyetlen 50 ccm es endurót supermotot AM jogsival vezetni!
De persze lakott területen kívűl a biciklisnek lehet 60 km/h val mennie!
És már nem gyártanak olyan 50 es motort ami ne tudna minden fojtással 50 km/h át!
Legfeljebb akkor egy Babetta vagy Simson férne bele ebbe a kategóriába.
És ilyen alacsony sebesség országúton nagyon veszélyes lehet mikor mondjuk a kamionok előzgetnek.
És az is lehet hogy a rendőrök is megunták már ezeket a "fura" szabályokat mert nagyon sok olyat hallani hogy nem is tudta hogy ezért megbüntethetik és sokszor igazoltatták egyszer sem volt ilyen probléma.Csak betartotta a sebességkorlátozásokat.
Nekem is volt olyan ismerősöm akinek egyszer sem volt ezzel problémája.De hallottam olyat is hogy valakit megbüntettek ezért.
És nem mentség ha áttételt cserélsz mert szériából többet megy megnézik az alvázszámát.Vagy előfordulhat mérőpados ellenőrzés is.
Szerintetek lenne értelme egy petíciót indítani hogy emeljék fel a sebességhatárt?
Mondjuk 60km/h ra?Példát lehet venni az európai országokról.De azért az sem lenne jó ha minden hülyegyerek balesetet okozna.
Valahogy az egész jogrendszer nagyon fejletlen.
De az sem olyan rossz ötlet hogy nem köbcenti hanem teljesítmény szerint lennének beosztva a kategóriák.