Sziasztok nagyon kopasz vagyok szal ne nevessetek ki vagy nézzetek le. Szóval az lenne a kérdésem hogy ugye mondják hogy a motorhoz50-es vagy sima papirok vannak na ezek a "papirok" mik is? Adás vételi meg a biztosítás csak ennyi lenne vagy a "papirok" van más is?
próbálj ki egy transalpot, párszor mentem ilyennel de nagyon bejött
aszfaltra, messzire jobb mint az 1 hengeres
aztán hogy mennyire enduro az más kérdés, de lehet vele földutakon is menni simán
Nekem karbis sr ac van 33000km-el prüszkölés, köhögés nélkül, most furattam, és cseréltem variátorgörgőket. Nem vennék injektorost, nekem a karbis nagyon bevált, igaz az még fekvő minarelli volt. Rendkívül megbízható, mindíg egy rugásra indult (halott az akku ), még minuszban is.
Sziasztok!
Használt endurót (kb. 650-es) szeretnék venni, hosszabb túrákra használandó. Ha van ötletetek írjatok, mi lehet a legjobb ár-érték arányú típus.
Kösszönöm!
szerintem a Gsx-r és a Cbrf ég és a főld...igaz mind a kettő sport..de azért a honda az tény hogy túrásabb..az se mindegy hogy ha ne adj isten baja lesz a vasnak akkor mi mennyi hozzá..azt azért nézd meg ha válaztasz hogy mennyibe kerülnek itthon a suzukihoz az alkatrészek és a javítás meg mennyi a hondához...
Sziasztok!
2004-től 2006-ig volt a fémvázas Suzuki Rmz 250!
Erről szeretnék kérni pár infót:mik a típushibákm,előnye hátránya a többi márkával szemben és megéri e az áráT?
Sziasztok!
Cbr 900 rr em van lassan egy éve,de az ég világon nem tudom egykerékre kényszeríteni 100 as tempó fölött,nem vagyok még egy nagy motoros,csak gyakorolgatok,de ha valaki tudna segíteni megköszönném,inkább okosabb-tól tanulnék! előre is köszi: TESY
Hideg a váltóba az olaj! Érdemes lecserélni 10W-40-es motorolajra, azzal sokat javul a helyzet! Meg megnézni a kuplungholtjátékot, meg hogy kiemel-e rendesen. Ezt tapasztalt, karbantartásban jártas motoros egy kis próba alatt simán megállapítja!
Le van tapadva a kuplung, ha felmelegszik akkor okés?
ujjak a rugók nagyon rászoritják a kosárra a lamellákat
ennyi majd ha bejáratodik rendesen jó lessz
ha a kuplung miatt állna le akkor "ugrik" is
dt- volt ilyen amikor szar olaj volt benne
ha csak simán megáll az biztos elektromos biszbasz
kuplungkarnál is szokott kapcsoló lenni, nekem legalábbis van
de kikötögetem már ezeket a biszbaszokat mert idegesítőek már nagyon
Közben egy változat eszembe jutott, a sebességbe kapcsoláskor,a rázkódástól valami kontaktprobléma esetleg? Laza gyorscsatlakozó, csavar, esetleg törött vezeték?
aszfaltra, messzire jobb mint az 1 hengeres
aztán hogy mennyire enduro az más kérdés, de lehet vele földutakon is menni simán
Használt endurót (kb. 650-es) szeretnék venni, hosszabb túrákra használandó. Ha van ötletetek írjatok, mi lehet a legjobb ár-érték arányú típus.
Kösszönöm!
2004-től 2006-ig volt a fémvázas Suzuki Rmz 250!
Erről szeretnék kérni pár infót:mik a típushibákm,előnye hátránya a többi márkával szemben és megéri e az áráT?
Cbr 900 rr em van lassan egy éve,de az ég világon nem tudom egykerékre kényszeríteni 100 as tempó fölött,nem vagyok még egy nagy motoros,csak gyakorolgatok,de ha valaki tudna segíteni megköszönném,inkább okosabb-tól tanulnék! előre is köszi: TESY
ujjak a rugók nagyon rászoritják a kosárra a lamellákat
ennyi majd ha bejáratodik rendesen jó lessz
dt- volt ilyen amikor szar olaj volt benne
ha csak simán megáll az biztos elektromos biszbasz
kuplungkarnál is szokott kapcsoló lenni, nekem legalábbis van
de kikötögetem már ezeket a biszbaszokat mert idegesítőek már nagyon
de az néha menet közben is, ha nagyon ugratós a terep