Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Átbaszos bandára kikiváncsi baromarc!
Sziasztok nagyon kopasz vagyok szal ne nevessetek ki vagy nézzetek le. Szóval az lenne a kérdésem hogy ugye mondják hogy a motorhoz50-es vagy sima papirok vannak na ezek a "papirok" mik is? Adás vételi meg a biztosítás csak ennyi lenne vagy a "papirok" van más is?
próbálj ki egy transalpot, párszor mentem ilyennel de nagyon bejött
aszfaltra, messzire jobb mint az 1 hengeres
aztán hogy mennyire enduro az más kérdés, de lehet vele földutakon is menni simán
Nekem karbis sr ac van 33000km-el prüszkölés, köhögés nélkül, most furattam, és cseréltem variátorgörgőket. Nem vennék injektorost, nekem a karbis nagyon bevált, igaz az még fekvő minarelli volt. Rendkívül megbízható, mindíg egy rugásra indult (halott az akku ), még minuszban is.
Sziasztok!
Használt endurót (kb. 650-es) szeretnék venni, hosszabb túrákra használandó. Ha van ötletetek írjatok, mi lehet a legjobb ár-érték arányú típus.
Kösszönöm!
Akkor nem láttatok még CBR600FS-t, ennek osztott az ülése, lényegében az FS az RR elődje Én FS-t vennék, nagyon patent motor, én imádtam.
szerintem a Gsx-r és a Cbrf ég és a főld...igaz mind a kettő sport..de azért a honda az tény hogy túrásabb..az se mindegy hogy ha ne adj isten baja lesz a vasnak akkor mi mennyi hozzá..azt azért nézd meg ha válaztasz hogy mennyibe kerülnek itthon a suzukihoz az alkatrészek és a javítás meg mennyi a hondához...
Attól függ mire akarod használni. Ha asszonnyal túrázgatni, akkor CBR ha 1edül akkor GSXR...
Sziasztok!
2004-től 2006-ig volt a fémvázas Suzuki Rmz 250!
Erről szeretnék kérni pár infót:mik a típushibákm,előnye hátránya a többi márkával szemben és megéri e az áráT?
Minden teknővájó a saját lovát dicséri. Nekem hondám van, én ezt lavaslom Neked.
gsxr 600 vs cbr600Fs? pro kontra. válaszokat köszönöm
ööö 100 alatt
próbáld 10 alatt oszt ha feljött tekerd a jobb kezedben lévő potmétert az óra járásával ellenkező irányába menni fog
basszál fel rá egy 70-es hátsó lánckereket és már menni is fog
Sziasztok!
Cbr 900 rr em van lassan egy éve,de az ég világon nem tudom egykerékre kényszeríteni 100 as tempó fölött,nem vagyok még egy nagy motoros,csak gyakorolgatok,de ha valaki tudna segíteni megköszönném,inkább okosabb-tól tanulnék! előre is köszi: TESY
Sziasztok! Véleményeteket szeretném kérni Aprilia sr ditechről és a karbis Apriliáról köszönöm elöre!
az a tapasztalatom hogy MOTOROZNI JÓÓÓÓ
Sok sikert. Majd írjatok mi lett
Hideg a váltóba az olaj! Érdemes lecserélni 10W-40-es motorolajra, azzal sokat javul a helyzet! Meg megnézni a kuplungholtjátékot, meg hogy kiemel-e rendesen. Ezt tapasztalt, karbantartásban jártas motoros egy kis próba alatt simán megállapítja!
Le van tapadva a kuplung, ha felmelegszik akkor okés?
ujjak a rugók nagyon rászoritják a kosárra a lamellákat
ennyi majd ha bejáratodik rendesen jó lessz
Köszönjük az összes választ az SX kuplung problémával kapcsolatban , kipróbáljuk, majd még írunk.
ha a kuplung miatt állna le akkor "ugrik" is
dt- volt ilyen amikor szar olaj volt benne
ha csak simán megáll az biztos elektromos biszbasz
kuplungkarnál is szokott kapcsoló lenni, nekem legalábbis van
de kikötögetem már ezeket a biszbaszokat mert idegesítőek már nagyon
nekem az oldaltámasz kapcsoló csinálja ugyanezeket a leállásokat
de az néha menet közben is, ha nagyon ugratós a terep
Akkor menet közben is csinálná....
Közben egy változat eszembe jutott, a sebességbe kapcsoláskor,a rázkódástól valami kontaktprobléma esetleg? Laza gyorscsatlakozó, csavar, esetleg törött vezeték?