hello! zozi vagyok az egyik tag aki szervezi a mikulásmotorozást,és megadom az oldalunk cimét ott mindent megtalálsz pontosan! a végén van egy link amire katt és meg tudod nézni a tavalyit videon képekbe! érdemes ! bikerboys.extra.hu ezen van minden info hello :)
hehe, ezek a jo helyek :-) baglyas az adja. megjott a kartervedom, gondoltam felrakom, de megsem, rovid csavarokat kuldtek. addig is csinalak valamit, megnezem a kormanycsapagyat, valami hang jon belole .... erre nincs 32-es 6lapfejum, csak villaskulcs .... el is nyirtam a fos-szar alucsavar kurvaeletbe ..... menek inkabb iszok egy sort, fasz kivan a mai nappal. pentekre veszek ki szabit, lehet menek en is baglyasolni .... gyere, oszt zuzunk :-)
Az enyém rendesem le lehetett gyalázva! 140 volt a vége! Ja persze 125 cm3 Akivel cseréltem az XT-re annál meg beállt mint a szög!
A power szelep szépen útban volt a dugónak aztán az meg megigazította!
Nekem a C12 még 7.-ben is húzott, 3-asban még elpödörte a kereket. 179ccm az ilyen A tied már el lehetett fáradva rendesen meg gyári 125-ös állapotában nem túl virgonc. Amikor meglett később a C10R, az volt az első dolgom, hogy szereztem rá nagy hengert (165ccm) de még úgy sem volt olyan, mint a C12. Ugye ez csak 6 gangos volt és nem is találták el olyan jól az áttételeket.
A C12R az Esztergomba került, a C10R az valahova a környékre. 165/50 volt, piros-fehér, sorszámozott jubileumi példány (Fehér Brembo felni, fehér műszerhátlapok, alu plakett talán 000232? sorszámmal a villahídon). Apró kép mindegyikről van az adatlapomon.
pont nem vagom melyik oldal ez, de van rengeteg szopatos hely baglyasuraságon, heheheh
én is ezen vagyok,mert a fighterrel kimennék
A power szelep szépen útban volt a dugónak aztán az meg megigazította!
Egy GPZ 550-csere kapcsán!
de igazad van nem oda való