Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak egy gázbowdenes gépre valót láttam, gumimarkolat nélkül, kb 4500Ft
ja!ez 66 fokos gyorsgáz...
Csoki Zoli!

E-bay en rátudnál lesni nekem egy bizonyos cuccra?
1333.03 a cikkszáma itthon.
Előre is köszönet érte!
12V, 55W az kb 4,5 Amper... Annyival fel lehet forralni egy vödör vizet is hamar
Hát úgy néz ki, hogy nem kell vezetékelnem hozzá, mert a foglalata is megvan a relének. Csak "bagóért" vennem kell a Yamahában egy olyat, ami passzol a foglalatba. (gyertyapipa 23.000 Ft.)
Eddig relé nélkül volt bekötve a régi fejidom, de szerény 20 Wattos izzók voltak benne. A mostaniban már két 55 Wattos van, ami gondolom valamivel nagyobb terhelést jelent a kapcsolónak. Köszi a tanácsot, akkor addig nem rakom össze, amíg egy bontott relét nem találok.
Hát anno a fene se gondolta, hogy a hülye olasz két relével oldja meg amit más csak eggyel... Azt meg pláne nem ,hogy a hülye Magyar előző gazda meg megcsupaszolja és összeforrasztja a drótokat miközben a relé a helyén marad...
De hülye vagy!
Jah, volt vele szívás...
Akasszon viharlámpát a tökére, hogy éjjel is tudjon kaszálni?
Zseblámpa + power tape és meg is van oldva a világítás meg a relé kérdés. Én csak az áramot vezetem, a villamossághoz nem értek.
Talán nem ég el, nem folyik ott akkora áram de inkább relézd meg ha nem kell hozzá újrakábelezni fél motort. Kérdezd csak a Diát... Hány indítógomb égett szénné a SuperCity-n egy átkötött relé miatt? Ráadásul kisáramú relé volt.
Szia :Dia!

Amint látod, azért dolgozom a fejidomon is.

Miután egy napig tanulmányoztam a Service Manualt rájöttem, hogy valami hiányzik az életemből, illetve a motoromból. Eddig megvoltam nélküle, de most, hogy tudom nincs meg valahogy hiányzik.
Sziaaa!
Szia Matska!

Láttam, hogy nagy tapasztalatra tettél szert a világítás terén is. Segíts már légyszi egy amatőrnek.
Úgy láttam, hogy a mocimban a világításnál két relének kellene lennie egynek a ki-be kapcsolásnál egynek pedig a tompított-fényszóró váltásnál. Na az van, hogy az egyik hiányzik belőle. Mi van ha relé nélkül kötöm be? Beég a kapcsoló vagy mi?
az enyémen meg nem is volt se romlandó matrica se rend őreit útbaigazító tábla
Nem a rendszám a lényeg! Az az enyémen is van,de a matrica már megromlott rajta
Bocs,hogy bele vau-vau,de ez a Honda CX-500 reinkarnációja!
Hívták ezt a szegény vasat trágyapumpának is egy amcsi hasonló kialakítású szivattyú után,mely (szarszivattyú volt valóban!)
Tény,hogy irdatlan sokat kibírt!
Szerintem is Jawa.
engem meg erre (bár ez már a tuningolt változat)
engem meg erre, hehehe
Hát a tank és az oldaldoboz formája közelebb van a Jawához de ennyi erővel bármi lehet a 70-es évekből mert az összes vas ilyen forma volt még a KZ1000 meg a CB900-is.
engem inkább erre
Má' hogyne
Nem emlékeztet valakit ez a forma egy típusra?
Csoki Áki!

Van egy hanganyagom a számodra.Tolj egy Mailcímet ahová továbbíthatom....az enyémet vágod..KösziCsoki