Hát úgy néz ki, hogy nem kell vezetékelnem hozzá, mert a foglalata is megvan a relének. Csak "bagóért" vennem kell a Yamahában egy olyat, ami passzol a foglalatba. (gyertyapipa 23.000 Ft.)
Eddig relé nélkül volt bekötve a régi fejidom, de szerény 20 Wattos izzók voltak benne. A mostaniban már két 55 Wattos van, ami gondolom valamivel nagyobb terhelést jelent a kapcsolónak. Köszi a tanácsot, akkor addig nem rakom össze, amíg egy bontott relét nem találok.
Hát anno a fene se gondolta, hogy a hülye olasz két relével oldja meg amit más csak eggyel... Azt meg pláne nem ,hogy a hülye Magyar előző gazda meg megcsupaszolja és összeforrasztja a drótokat miközben a relé a helyén marad...
Talán nem ég el, nem folyik ott akkora áram de inkább relézd meg ha nem kell hozzá újrakábelezni fél motort. Kérdezd csak a Diát... Hány indítógomb égett szénné a SuperCity-n egy átkötött relé miatt? Ráadásul kisáramú relé volt.
Miután egy napig tanulmányoztam a Service Manualt rájöttem, hogy valami hiányzik az életemből, illetve a motoromból. Eddig megvoltam nélküle, de most, hogy tudom nincs meg valahogy hiányzik.
Láttam, hogy nagy tapasztalatra tettél szert a világítás terén is. Segíts már légyszi egy amatőrnek.
Úgy láttam, hogy a mocimban a világításnál két relének kellene lennie egynek a ki-be kapcsolásnál egynek pedig a tompított-fényszóró váltásnál. Na az van, hogy az egyik hiányzik belőle. Mi van ha relé nélkül kötöm be? Beég a kapcsoló vagy mi?
Bocs,hogy bele vau-vau,de ez a Honda CX-500 reinkarnációja!
Hívták ezt a szegény vasat trágyapumpának is egy amcsi hasonló kialakítású szivattyú után,mely (szarszivattyú volt valóban!)
Tény,hogy irdatlan sokat kibírt!
Hát a tank és az oldaldoboz formája közelebb van a Jawához de ennyi erővel bármi lehet a 70-es évekből mert az összes vas ilyen forma volt még a KZ1000 meg a CB900-is.
E-bay en rátudnál lesni nekem egy bizonyos cuccra?
1333.03 a cikkszáma itthon.
Előre is köszönet érte!
Eddig relé nélkül volt bekötve a régi fejidom, de szerény 20 Wattos izzók voltak benne. A mostaniban már két 55 Wattos van, ami gondolom valamivel nagyobb terhelést jelent a kapcsolónak. Köszi a tanácsot, akkor addig nem rakom össze, amíg egy bontott relét nem találok.
Amint látod, azért dolgozom a fejidomon is.
Miután egy napig tanulmányoztam a Service Manualt rájöttem, hogy valami hiányzik az életemből, illetve a motoromból. Eddig megvoltam nélküle, de most, hogy tudom nincs meg valahogy hiányzik.
Láttam, hogy nagy tapasztalatra tettél szert a világítás terén is. Segíts már légyszi egy amatőrnek.
Úgy láttam, hogy a mocimban a világításnál két relének kellene lennie egynek a ki-be kapcsolásnál egynek pedig a tompított-fényszóró váltásnál. Na az van, hogy az egyik hiányzik belőle. Mi van ha relé nélkül kötöm be? Beég a kapcsoló vagy mi?
Hívták ezt a szegény vasat trágyapumpának is egy amcsi hasonló kialakítású szivattyú után,mely (szarszivattyú volt valóban!)
Tény,hogy irdatlan sokat kibírt!
Van egy hanganyagom a számodra.Tolj egy Mailcímet ahová továbbíthatom....az enyémet vágod..KösziCsoki