A leszabályzás csak fordulatszámhoz kötött. Nem tudja az elektronika,hogy te melyik fokozatban vagy.
És bizony 6.-ban egy teligázos gyorsításhoz sokkal több benya kell,mint alatta bármelyikben. Tuti nem elektronika hiba.
Van a kmórában 1 érzékelő, amit ha kikötök akkor roszabb lesz, az összes sebességben 6000nél szabályoz. ez nem lehet karbi, mert akkor mind1ikben elfogyna a benya. 5.be yorsabban megyek mint 6.ban
Első körben a tűt próbáljátok meg feljebb tenni egy vagy két osztással... Ahogy lehet. Ha jól emlékszem a TDR-en négy pozíció van a tűn. Nagyobbat nyit ha húzod a gázt, több az anyag. Próba-cseresznye!
Valószínűtlen, hogy köze legyen a sebességfokozathoz... A GSX-emben van minden fokozathoz érzékelő a fokozatkijelző miatt de a TDR-ben semmi. Valószínűbb,hogy alacsony az úszószint vagy kicsi a főfúvóka és ugye 6.-ban van a legnagyobb nyomatékigényed ezért többel szeretne szlopálni,mint amennyit a karbi ad. Én épp ugyanígy vagyok... 1-4-ig leforog 12-ig, 6.-ban 180 körül elfogy a tudomány... Karbi.
6. sebességben 7000-nél leszabályoz, és senki nem tud értelmes magyarázattal szolgálni, elvileg ma megyek be 1 emberkéhez aki elektronikai güzü és megnézi, az összes többi sebesség jo csak 6.ba csinálja. Idegesítő
És bizony 6.-ban egy teligázos gyorsításhoz sokkal több benya kell,mint alatta bármelyikben. Tuti nem elektronika hiba.
Eltelt idő: 00:05:45
Várható befejezés: 00:41:39