Nekem legutóbb az AMTS-en volt szerencsém újraélesztést gyakorolni babán. Na, az nagyon kemény. Fontos, és hasznos ismeret, örülök, hogy tudtam egy kicsit "gyakorolni".
A bukósisak levételről a minap néztem egy videót, hogy mikor kell, és hogyan. A videó is elég jól szemléltette a dolgokat, de gyakorolni biztosan hasznosabb.
Bár sose lenne ezekre az ismeretekre szükség!
Én májusban voltam itt, és nagyon hasznosnak találtam (10 éves gyakorlat után is). Tanítottak olyan technikákat, amit eddig teljesen máshogy csináltam, és így könnyebben és magabiztosabban tudom kezelni a gépet.
Mondj nyugodtan ellent az "Uradnak", mert friss jogsival ennél jobbat is nem tehetsz magadnak, hogy elvégzel egy ilyen tanfolyamot.
Egyszer kíváncsiságból elmennék egy ilyen tréningre. Milyen régi berögződésem lehet amit szarul csinálok. Vagy milyen újdonságot tudnak mondani, mert biztos tudnak. Csak állandóan kell valami másra a pénz, jelenleg hátsógumira.
Az nem is vészes.
A Rili-nek 32.000 a kétnapos, szállás nélkül, és rövidebb időtartamban, a Safety-Hungary meg 45.000 forintért kínál kétnapos tanfolyamot, de ők adnak motort is, viszont szállást nem.
Most nagyon gondolkozóba estem.
Köszi! Már olvasgatok is. Egy valami nem tetszik: nem írják ki az árakat. Azé' nem mindegy mennyibe kerül, függetlenül attól, hogy kelleni fog ígyis-úgyis.
Tom biztos nem lesz vevő egy ilyen ott alvós tréningre, asszem meg kell fűznöm a barinőmet.
Hál' Istennek engem ez a veszély nem fenyeget... Nincs középállvány a hatoson.
Eddig egy ingyenes vezetéstechnikai tréninget láttam. Ki voltak rakva a bóják, az instruktor beszélgetett a pálya szélén, mindenki ment ahogy tudott. Volt olyan, akit én láttam háromszor beborulni, akik régebb óta ott voltak, ők mesélték, hogy megvolt az 6 is. Persze, ha kérdezte valaki az embert, akkor segített, de amúgy nem volt túl lelkes. Na, ezt nem éreztem túl nagy segítségnek.
Semmi gond nincs ezzel, szerintem senki (legalábbis kevesen ) születik úgy, hogy ismeri a kanyartechnikákat.
Ha elmész egy tréningre, megmutatják, meg kell figyelni és sokat gyakorolni, aztán menni fog! Hamar rá lehet érezni. Aztán a motor súlya már csak akkor fog gondot okozni, ha pl. középállványra kell emelni.
Egyébként az ingyenes, csak regisztrációhoz kötött tréningeken is oktatják az alapokat: elindulás, megállás, vészfékezés, kanyartechnikák....
Szart se ért a tréning... Gyanútlanul leparkolom a motort a strandkorlátkék kikötőkorláthoz erre nekimegy a tükrömnek egy k.rvanagy hajó pedig bemondták a Kossuthon, hogy a Duna Ercsinél 188cm, hajóvonták találkozása tilos...
Nekem legutóbb az AMTS-en volt szerencsém újraélesztést gyakorolni babán. Na, az nagyon kemény. Fontos, és hasznos ismeret, örülök, hogy tudtam egy kicsit "gyakorolni".
A bukósisak levételről a minap néztem egy videót, hogy mikor kell, és hogyan. A videó is elég jól szemléltette a dolgokat, de gyakorolni biztosan hasznosabb.
Bár sose lenne ezekre az ismeretekre szükség!
(Egyébként még mindig nálunk van a leveled. )
Nézd meg az alábbi honlapot is:
Vezetéstechnikai tréning
Én májusban voltam itt, és nagyon hasznosnak találtam (10 éves gyakorlat után is). Tanítottak olyan technikákat, amit eddig teljesen máshogy csináltam, és így könnyebben és magabiztosabban tudom kezelni a gépet.
Mondj nyugodtan ellent az "Uradnak", mert friss jogsival ennél jobbat is nem tehetsz magadnak, hogy elvégzel egy ilyen tanfolyamot.
A Rili-nek 32.000 a kétnapos, szállás nélkül, és rövidebb időtartamban, a Safety-Hungary meg 45.000 forintért kínál kétnapos tanfolyamot, de ők adnak motort is, viszont szállást nem.
Most nagyon gondolkozóba estem.
Tom biztos nem lesz vevő egy ilyen ott alvós tréningre, asszem meg kell fűznöm a barinőmet.
Az saját motoros, vagy adnak gépet?
Eddig egy ingyenes vezetéstechnikai tréninget láttam. Ki voltak rakva a bóják, az instruktor beszélgetett a pálya szélén, mindenki ment ahogy tudott. Volt olyan, akit én láttam háromszor beborulni, akik régebb óta ott voltak, ők mesélték, hogy megvolt az 6 is. Persze, ha kérdezte valaki az embert, akkor segített, de amúgy nem volt túl lelkes. Na, ezt nem éreztem túl nagy segítségnek.
Ha elmész egy tréningre, megmutatják, meg kell figyelni és sokat gyakorolni, aztán menni fog! Hamar rá lehet érezni. Aztán a motor súlya már csak akkor fog gondot okozni, ha pl. középállványra kell emelni.
Egyébként az ingyenes, csak regisztrációhoz kötött tréningeken is oktatják az alapokat: elindulás, megállás, vészfékezés, kanyartechnikák....