Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni, Júni 1-től társulnék valakihez garázsba Székesfehérváron! Ha valakinél van hely vagy tud olyan embert akihez beférnék 1 motorral az kérem jelezze ! Esetleg ha tud olcsón garázst (értsd: 10e huf alatt ) ! Segítségeteket előre is köszönöm !
Az USB-vel az a baj,hogy viszonylag kényes a nedvességre!
Miért nem építesz be inkább szivargyújtó aljzatot{ebben találsz fedelest is} aztán ha éppen az kell,akkor belenyomsz egy USB átalakítót?!
A motoromra (CBF600) szeretnék usb töltőt suzerelni, megvan hozzá minden, csak ahhoz hogy szépen legyen beépítve, bele kéne ültetni a műszerfal műanyag részébe. Tudtok ajánlani olyan szakembert aki ezt esztétikusan meg tudja csinálni, és nem barmolja szét az egészet?
Köszönöm, de már megvan a bűnős, egy kimaradt csatlakozó ami teljesen le volt szigszallagozva , most kibontottam és állt benne a víz, oda futott be a km/h jeladó kábele szarrá volt oxidálódva.
A jeladó akkor valszeg épp jó, csak a jel vevő nem jó gondolom. Általában az ilyen jelképzők HALL "kapcsolók" amik mágneses térre kapcsolnak. Vagy ha nem HALL akkor meg indukciós, ami meg mágneses térerőt mérik. Általában ezek tönkre is mennek mert félvezetős cucc és nem tart örökké.
Bár nem láttam ezt az egységet hogy milyen de ha 3 vezetékes a csatlakozó akkor erről van szó.
Egy olyan problémával fordulok hozzátok , hogy beszart a km/h órám, vagyis csak a km/h számláló maga a műszerfalon minden működik, csak a km/h ugrál 0-150 közötti értékek között össze vissza!
Már vettem bontott jeladót avval is szar , megnéztem a rotort teljesen egyben van nem törött semmi baja, minden csatlakozót szétszedtem kontaktspray + levegő és hiába.......
Első 1-3 percben jó majd ha gyorsítok össze vissza ugrál a km/h számláló.....
Nem találkozott valaki esetleg evvel a hibával már?
Nincs valaki véletlenül GSX-R es itt aki tudna adni próbára egy jeladót csak egy katt és kint is van nem kell bontani semmit, hátha amit vettem bontott az is szar..... ?
GSX-R 1000 K3-K4 ról van szó, de szinte mindegyik GSX-R , mindegyik ccm és 2000 évjárat sebességmérése egyforma... Lánckeréknél rotor + jeladó ami mindegyik gsxr-nél ugyan olyan....
Roadattack: tényleg alattomos, nem szól mielőtt elengedi a talajt ráadásul nedves körülmények között életveszélyes és hajlamos az íves minta mentén lépcsősre kopni, onnantól olyan lesz a gép, mintha szar lenne a kormánycsapágy. Tartós jó túra-sport guminak nézz mondjuk egy garnitúra Pirelli Diablo Rosso-t, még 636-on a ringen is emészthető teljesítményt nyújtott, túragumis mércével jól tapad és lassan fogy. Drágább de ha nem +/-10-15000Ft a mérce akkor még ennél is egy fényévvel jobb a Dunlop Roadsmart 2.
Most beszéltem ismerőssel (Pálinkás P.) Nem kell forgalmi csak egy papírt kell kitölteni,hogy ha töröd a bringát akkor megnyerted a törlesztőt , , viszont a 22-s busz ki megy oda
na meg azért motoros cucc sem árt
szia,
mi is sokat túrázunk laza, 120 körüli tempóban, és eddig a Pilot Road 3 vált be legjobban, illetve ennek az új változatát, a PR4-et is tudom ajánlani.
Nálunk így vizsgáztak a túragumik: http://www.sportmotor.hu/motor...
Nekem GS500-on volt Bridgestone BT45, a közepe kemény, nem kopik, széle puhább tapadósabb.
Melegben jókat döntögettem vele, de hidegben, esőben nem tapad valami fényesen.
Viszont ilyenkor kanyarban azonnal elkezd finoman kúszni, így nem erőlteted túl.
Én összességében jó szívvel ajánlom .
Most CBR600-on van Continental Road Attack, ez sokkal tapadósabb, hidegben is, esőben is, valószínűleg majd jobban is kopik, de én is hallottam olyat, hogy előjel nélkül csúszik meg ha besokall az ember. Ez még nem próbáltam ki, remélem nem is fogom.
METZELER Roadtec Z8 ezt tudnám ajánlani. Egy ismerősnek ilyennel szerelték gyárilag a motorját és hasonló használat mellett neki nagyon bevált, nem is kopik túl gyorsan.
Miért nem építesz be inkább szivargyújtó aljzatot{ebben találsz fedelest is} aztán ha éppen az kell,akkor belenyomsz egy USB átalakítót?!
A motoromra (CBF600) szeretnék usb töltőt suzerelni, megvan hozzá minden, csak ahhoz hogy szépen legyen beépítve, bele kéne ültetni a műszerfal műanyag részébe. Tudtok ajánlani olyan szakembert aki ezt esztétikusan meg tudja csinálni, és nem barmolja szét az egészet?
Köszi
Végre jó lett.............
Bár nem láttam ezt az egységet hogy milyen de ha 3 vezetékes a csatlakozó akkor erről van szó.
Egy olyan problémával fordulok hozzátok , hogy beszart a km/h órám, vagyis csak a km/h számláló maga a műszerfalon minden működik, csak a km/h ugrál 0-150 közötti értékek között össze vissza!
Már vettem bontott jeladót avval is szar , megnéztem a rotort teljesen egyben van nem törött semmi baja, minden csatlakozót szétszedtem kontaktspray + levegő és hiába.......
Első 1-3 percben jó majd ha gyorsítok össze vissza ugrál a km/h számláló.....
Nem találkozott valaki esetleg evvel a hibával már?
Nincs valaki véletlenül GSX-R es itt aki tudna adni próbára egy jeladót csak egy katt és kint is van nem kell bontani semmit, hátha amit vettem bontott az is szar..... ?
GSX-R 1000 K3-K4 ról van szó, de szinte mindegyik GSX-R , mindegyik ccm és 2000 évjárat sebességmérése egyforma... Lánckeréknél rotor + jeladó ami mindegyik gsxr-nél ugyan olyan....
Szeretnék veled beszélni, Berber ajánlott téged, tudnál nekem emailcímet vagy telefonszámot adni ? Lenne egy kis maszek meló...
Köszi !
vilike81@gmail.com + 20 775 27 41
De gondolom az élmény feledhetetlen volt jól ment az a rohadt dög mi ? ,
Mást nem is próbáltál ?
,
Hogy,hogy olyan nehezen indultal el? Volt valami gáz?
Ja és 15:00-ig van ez a mutatvány.
Én éjszakás műszak után megyek ,mert úgy izgalmas .
Most beszéltem ismerőssel (Pálinkás P.) Nem kell forgalmi csak egy papírt kell kitölteni,hogy ha töröd a bringát akkor megnyerted a törlesztőt , , viszont a 22-s busz ki megy oda
na meg azért motoros cucc sem árt
mi is sokat túrázunk laza, 120 körüli tempóban, és eddig a Pilot Road 3 vált be legjobban, illetve ennek az új változatát, a PR4-et is tudom ajánlani.
Nálunk így vizsgáztak a túragumik: http://www.sportmotor.hu/motor...
Melegben jókat döntögettem vele, de hidegben, esőben nem tapad valami fényesen.
Viszont ilyenkor kanyarban azonnal elkezd finoman kúszni, így nem erőlteted túl.
Én összességében jó szívvel ajánlom .
Most CBR600-on van Continental Road Attack, ez sokkal tapadósabb, hidegben is, esőben is, valószínűleg majd jobban is kopik, de én is hallottam olyat, hogy előjel nélkül csúszik meg ha besokall az ember. Ez még nem próbáltam ki, remélem nem is fogom.
Valaki megy erre a rendezvényre ?
https://www.facebook.com/event...