1. keréktengely 72 Nm, feszítő max. 8 Nm(az elég hitvány anyagból van, vigyázni kell vele)
2. a nyomás gumitípús és pilótafüggő, de nálam 1,9-2,2 bar között felhasználástól föggően manual
Ja, igazad van 160 Ft a vége. Ezzel nincs gond, Ő hozta be nekem a motort, meg évek óta hozzá viszem szervizelni... A fékpadot azért furcsállom, hogy nem volt. Na mind111.
De a lényeg, hogy pénz pénz pénz.....
Az én márciusi műszakim is 27.160.- volt. Első forgalomba helyezés. Ez ilyen.
Bár én nem mertem volna úgy odavinni, hogy nem világít valami, aminek kellene világítania. Nálunk viszont nincs fékpad. Nem mintha baj lenne a fékekkel, de nem bíztam volna rá a motort senkire egy fékpadon.
Ez nem gyenge milyen jó áron van. Az enyémen az emelt szintű m.vizsga 27165 Ft volt, hogy kis hazánkban is lehessen használni, nem ám valami bontószökevény kerül az utakra. Szóltam szerelőmnek a hátsó helyzetjelző nem világít, úgy elvitte vizsgára másik kettő motorral együtt, ő csinált mindent csak a sz.gépet nem kezelte és semmivel nem foglalkoztak. Nevetve mesélte...
Egyedül a fékpad volt a lényeges.
Senki semerre ?
Nem hiszem hogy senki se megy ....