Ja amúgy enyém szét lett vágva és ki lett szedve belőle az a sok kis cső...gondolom az a folytás vagy furulya vagy nemtommi,és be lett rakva végig 1 perforált cső..HÁÁT nem lett sokkal hangosabb,csak kicsit ércesebb lett a hangja..
sziasztok!Kellene nekem tsr-re 125ösre kipufogó mert még a gyári van rajta de nagyobb hangot akarok és az se baj ha egy picivel jobban megy ha vki tud vmi jot kérem szoljon dobjon fel képet és megbeszéljük
igaz-igaz---én pár hete irtam egy hasonló hozzászólást csak nem ilyen sztorival hanem annyit hogy ha valaki nem talál olyan alkatrészt amit keres akkor menjen már be egy szerencsétlen autósboltba mert ott is annyi kütyü van a sok külföldi autóhoz mint a szemét...........az ismeretlen alkatrészek halomban állnak és csak válogatni kell valami hason méretűt amiből lehet esetleg finomíttani vagy ha pont olyat akkor olyat találsz ami kell...........amugy énis így voltam hogy bármilyen simmering vagy csapágy kellett akkor szépen bementem az SKF szaküzletbe és agyári csapágyak töredékéért megvettem ami kell..........jogos az 5 pont.....csak okosan az alkatrész kereséssel mert nemúgyvan hogy ha sport légszűrő kell akkor rávesztek egy autósboltban valami hummer klíma szivacsot.........
Igaza van a srácnak...Én még a Derbihez hátsó főfékmunkahengerhez karmantyút nem találtam és bementem az autoszerelő boltba kinéztem a méretet és valami autojé volt jo asszem citroen vagy nemis tudom,nem lényeg...De még a méreteit sem kell tudnod mert megmérik neked...
Hali!
Adnék pár jótanácsot teló és más ügyben. Ha valakinek esetleg nem jutott ez eszébe. Az olyan dolgok, mint pl.:Csapágy, szimering, Fék karmantyú stb. Nem jó gyárit venni, már csak az árát is nézve!
Ott a kereskedők ráteszik a hasznot. (mert,hogy úgysem tod be szerezni máshol) Persze azért sok helyen nagyon rendesek a vevővel! Szval! Ha tudjátok az alkatrészek paramétereit, akkor inkább menjetek be egy csapágy-szimering boltba,és ott az adott csapágy,szimeringek közül, ezer minőségű és áru közül választhattok! Tehát,ha Pl.: TELÓ SZIMERINGET kerestek, akkor ugyebár nem sima szimeringről van szó!
Mivelhogy, a lökésgátló olaj, hasonlít a fékolajra! Így, ez is marja a szimeringet! Ezért kezd el csöpögni egy idő után. Dupla élü, fékolaj álló szimering kell bele, és többé nem csöpög! Azért dupla élü, mert hiába van a porvédő gumi, úgyis kerül oda por. Ez is közrejátszik a szimering kopásában. Én fékkarmantyút kerstem, és gyáriban 13.000 kemény pénzbe került volna a jav. készlet. Be szereztem 2700-ért ami kelett.
Csöpögés nuku! Így jártam a hátsó telóval is! 2890 ft-ba került a szimering és azóta tuti minden!
Ez persza a SAJÁT véleményem! Ha valakinek segíthetek, szóljon!
Norbi.
hy. A hátsó telóba a szimeringet mi esztergályossal csináltattuk mert az eredetit kicsit húzósnak találtam árba!De ha vki tudna segiteni a telo ügyébe megköszönném
Köszi SKYRO! De nincs rajta semmi szám, a min. 3.0 mm kopáson kívül.
A suzuki boltbol kinéztek! Nem-nem! Nem én vagyok hülye! Halál komolyan, nem is akart segíteni a srác!
Volt nálam vázszám,meg minden. De amin megmondtam,hogy 89-es, egyböl le ócskavasazta a gépemet.
Na mindegy! Az a lényeg,hogy Net-en is keresgéltem,de nem találtam sehol.
www.gerecsemotor.hu
Véletlenül nem tud valaki Eladó Power szelepet?
Köszi
Üdv
üdv sziasztok
Adnék pár jótanácsot teló és más ügyben. Ha valakinek esetleg nem jutott ez eszébe. Az olyan dolgok, mint pl.:Csapágy, szimering, Fék karmantyú stb. Nem jó gyárit venni, már csak az árát is nézve!
Ott a kereskedők ráteszik a hasznot. (mert,hogy úgysem tod be szerezni máshol) Persze azért sok helyen nagyon rendesek a vevővel! Szval! Ha tudjátok az alkatrészek paramétereit, akkor inkább menjetek be egy csapágy-szimering boltba,és ott az adott csapágy,szimeringek közül, ezer minőségű és áru közül választhattok! Tehát,ha Pl.: TELÓ SZIMERINGET kerestek, akkor ugyebár nem sima szimeringről van szó!
Mivelhogy, a lökésgátló olaj, hasonlít a fékolajra! Így, ez is marja a szimeringet! Ezért kezd el csöpögni egy idő után. Dupla élü, fékolaj álló szimering kell bele, és többé nem csöpög! Azért dupla élü, mert hiába van a porvédő gumi, úgyis kerül oda por. Ez is közrejátszik a szimering kopásában. Én fékkarmantyút kerstem, és gyáriban 13.000 kemény pénzbe került volna a jav. készlet. Be szereztem 2700-ért ami kelett.
Csöpögés nuku! Így jártam a hátsó telóval is! 2890 ft-ba került a szimering és azóta tuti minden!
Ez persza a SAJÁT véleményem! Ha valakinek segíthetek, szóljon!
Norbi.
mennyivel húzzák le az embert?
Ott a tárcsa ami neked kell!
Goldfren cseh gyártmány. 17500Ft
A suzuki boltbol kinéztek! Nem-nem! Nem én vagyok hülye! Halál komolyan, nem is akart segíteni a srác!
Volt nálam vázszám,meg minden. De amin megmondtam,hogy 89-es, egyböl le ócskavasazta a gépemet.
Na mindegy! Az a lényeg,hogy Net-en is keresgéltem,de nem találtam sehol.
nem jó forumon ilyet intézni
no márka
persze ráfizetéssel