szerintem ezek a fejidomok jók rá mivel univerzálisak, csak esetleg ha nagyon lefele világítanak akkor le kell venni a fejidomot és az alsó villaösszekötőnél van egy menet, oda kell behajtani egy csavart, ezután ha visszarakjuk a fejidomot akkor az távtartóként funkcionál(szerintem...:-))
de az a tuti módszer ha viszed magaddal a boltba a régit, és ott minden kiderül vagy mindenki derül:D
a hangja lesz nagyobb meg lehet hogy többet fog fogyasztani!
én a fejidomot szeretném lecserélni ufo-ra vagy polisportra, csak nemtom hogy a műszerfal hogy férne el.
valakinek van ebben tapasztalata?
Szasztok! Én 1 hete vettem 1 125-ös Tsr-t egyik spanomtól(szal már régóta használom ) és teljes generált meg egy kis átalakítást tervezek... volna is néhány kérdésem!
1. Van a könyökbe 1 S alak "fojtás" ha azt kiszedetném mennyit nyerek vele?
2. A hátsó sárvédőidomot kb mikori rm,rmz idommal szépíthetem?
3. A power szelepnek mennyi köze van az aksihoz?(vagyis műkszik-e ha nem jó az aksi?)
4. A Tsr200 fordított telója bele megy a 125-ösbe?
JA, és azt a brutálisan csúnya búváridomot meg mindenki cserélje le mert gusztustalan! (én is azt fogom tenni hétvégén)
És skYro néztem, h tokodi vagy, én meg táti csak úgy mondom..szal majd kérek tőled sok tanácsot ha nem gond.
Ja és így néz ki MOST...
joki69 kössz a segítséget már össze raktam a kuplungot.bontóbol vettem új nyomolapot meg rudat meg csapágy is onnan van.ja és nálam azért szakadt ki az a darab mert fordítva lett beletéve a csapágy(előző tulaj )
szerintem ha olcson akarod beszerezni ezeket akkor érdemes egy bontóban körül nézni.szerintem a légszűrőn és a fékbetéteken kívül a helyedben mindent ott vennék meg.
Üdv mindenkinek!
Érdekelnének a következő alkatrészek a 91-es TSR-emhez!
-légszűrő
-tárcsafékhez elsö és hátsó fékbetétek
-bal és jobb oldali kezelő szervek
-gáz szektor
-gyertya
-irányjelző gumitartó
Aki tudna ebben segiteni az legyen szives irjon nekem egy e-mailt: sephy89@gmail.com
Köszönettel, Felvinczi Dávid
Szerintem nem tudjátok esztergálni, mert csapágy kemény. Meg ha az a futófelület berágódott, ahol a görgő fut akkor eleve kuka. Szerintem csere és nem lesz vele soha gond!
Kössz szépen. Fater felvetette hogy nem e akarunk esztergálni az enyémbe egy nagyobb olajzó furatot. De én óckodok kicsit tőle... Neked mi a véleményed mert mondtad hg a tiéd vastagabb is és lehet hogy azért mert a furat is nagyobb benne...
Ja jaja! Ez a probléma gyökere! Mivel nem tönkrement a csapágyad, így az egész súrlódott. A többit meg már látod...
A képek már a javított alkatrészről vannak. Láthatóak az olajzófuratok a kiemelőn, és vastagabb is az egész mint a régi! Én japánból hozattam, és már kapásból ezt küldték.
Kb olyan 10 matyi. Neked még kell egy nyomólap is...
Suzuki rg/tsr konstrukciós probléma! Gyenge a kuplung kiemelő csapágyazás, pontosabban, nem jó a kenés. Szal nézd meg hogy nem e rágódott be a csapágyazásod! Később kijavította a suzuki ezt a hibát, nagyobb csapágyat, és olajzófuratot fúrt a fogazott kiemeleőtüske közepébe. Ha érdekel majd dobok fel képet...
Hellótok! Meglett a probléma gondoltam feldobok pár képet ha nektek is olyan problémátok van mint amiket az alábbiakban leírtam ( nem emel ki a kuplung minden féle állítgatás után sem ) akkor több mint valószínű ez a hiba nálatok is...Hozzáteszem most csalódtam a Suzukiban mert ez elég gyenge egy olyan motorhoz ahol van erő ez csak idő kérdése és tuti meggyengül...
Bazott nagy kuplung problémám van... Bármennyire is állítok a kuplung bovdsenen(már ki is cseréltem) mindenhol probáltam állítani rajta...de hiába... NEM OLD A KUPLUNG...
de az a tuti módszer ha viszed magaddal a boltba a régit, és ott minden kiderül vagy mindenki derül:D