Tudna valaki segíteni abban, hogy mi lehet a baj a mikuni tm karburátorommal? Adott egy TSR200-as motor. Sajnos álló helyzetben is a túlfolyón csöpög a benzin. Folyamatosan magas a benzinszint az úszóházban. Tűszelepet ellenőriztem, az elvileg jól zár és a megfelelő szintnél. Összerakva és a benzint ráengedve jól viselkedik, viszont pár óra elteltével megemelkedik a szint és csöpög. Mit kellene még megnéznem? Esetleg tudnátok ajánlani valami jó alkatrész webshop-ot ahonnan tudnék akár másik tűszelepet vásárolni? Köszönöm!
Sziasztok
Márkatársak segítségét várom .Tsr 125 alacsony fordulaton lehörög. Néha nincs alapjárat se, de viszont ki forog rendesen csak ha vissza engeded a gázt alapjáratra utána rá huzól egyből be fullad. Súber középen van, úszószint az meg fix ha jól tudom.
Tudok 510€ ért vadonat ú hengert.
200 € ért Std méretű oem dugókészletet
90€ hajtókar, bár mi kell japánból hozatok.
Csak ami nekem kell az nincs. Blokkfelek stb
Ez a 67mm nél nagyobb dugó+ magasító véleményem szerint fusi.
Megtervezte a kis japán , ha megváltoznak a paraméterek akkor csodát ne várj.
Végignéztem a galériádat, tetszet de a veszély megmaradt hogy a hüvely szoknyája megint eltörik mert az egész a levegőben van.
Nem támasztja semmi, ha egy kicsit log a dugó el fog törni csak a brezonok tartják, Amikor az rg 200-nál megláttam hát nem örültem.
Ráadásul most már 67,84 dugó lett bele, igy még vékonyabb a hüvely , de mivel ez nem gyári méret magasitó ment alá 8mm igy a támasztás
hoszab kevesebb a bolintási hajlam arrol nem is beszélve hogy a mitaka dugó csak 16 volt mindennel. Ami még kérdéses a vizpumpa mennyire szoros a házban a tömszelence? Küzdöttem 1 sort a póverral is mert a 200 nem azonos a 125-ével igy esztergáltam martam 1 pár ujat és csak 2 részes.
Nekem van cd service manual ( angol nyelvű ) japánból vettem parts oldalon.
Akkor írj emailt kilengőtengely ügyileg mert szivrohamot kapok.
Néztem a galériádat. Hát kb ugyan ezeket kell nekem is megcsinálni
a tsr en. Kezdem feladni.
Olajpumpám már nekem is lesz.
Mai nap véletlen ráakadtam egyre balance tengelyt keresve. 200 as tsré más mint 125 é
Két kimeneti cső van. Egyik a karbira megy
másik a hengerre. Dugó kipufogó felőli oldalát keni,olajozza.
Fent van ebayemen a merklistán. Sajna 125 ös tsr-é.
Xmotor bontóban van egy amilyen nekem kell. Tavasszal folytatják azt mondták. Addig várok, addig se találok akkor veszek bele 125 öshö valót.
Jobb mint s semmi alapon.
Nincs senkinek elfekvőben egy Balance tengely TSR 200 hoz?
Ez kopó alkatrész vagy mindenki kidobja a kukába? 15 lepedőt adok komplettért fogaskerékkel stb.
Váltót is keresek jó állapotút 125 ös illetve 200 as is passzol. Erre árajánlatot várok.
Sziasztok. Van itt olyan aki már szedett szét első teleszkópot. Mi a menete, illetve milyen spec szerszám kell hozzá? Az egyik oldali elkezdte kenni a telószárat (engedi az olajat) Lehet hozzá kapni alkatrészt vagy csak a gyári játszik?
Tudna valaki segíteni abban, hogy mi lehet a baj a mikuni tm karburátorommal? Adott egy TSR200-as motor. Sajnos álló helyzetben is a túlfolyón csöpög a benzin. Folyamatosan magas a benzinszint az úszóházban. Tűszelepet ellenőriztem, az elvileg jól zár és a megfelelő szintnél. Összerakva és a benzint ráengedve jól viselkedik, viszont pár óra elteltével megemelkedik a szint és csöpög. Mit kellene még megnéznem? Esetleg tudnátok ajánlani valami jó alkatrész webshop-ot ahonnan tudnék akár másik tűszelepet vásárolni? Köszönöm!
Van eladó power szelepem TSR 125-höz, ha valakit érdekel.
Márkatársak segítségét várom .Tsr 125 alacsony fordulaton lehörög. Néha nincs alapjárat se, de viszont ki forog rendesen csak ha vissza engeded a gázt alapjáratra utána rá huzól egyből be fullad. Súber középen van, úszószint az meg fix ha jól tudom.
200 € ért Std méretű oem dugókészletet
90€ hajtókar, bár mi kell japánból hozatok.
Csak ami nekem kell az nincs. Blokkfelek stb
Ez a 67mm nél nagyobb dugó+ magasító véleményem szerint fusi.
Megtervezte a kis japán , ha megváltoznak a paraméterek akkor csodát ne várj.
Nem támasztja semmi, ha egy kicsit log a dugó el fog törni csak a brezonok tartják, Amikor az rg 200-nál megláttam hát nem örültem.
Ráadásul most már 67,84 dugó lett bele, igy még vékonyabb a hüvely , de mivel ez nem gyári méret magasitó ment alá 8mm igy a támasztás
hoszab kevesebb a bolintási hajlam arrol nem is beszélve hogy a mitaka dugó csak 16 volt mindennel. Ami még kérdéses a vizpumpa mennyire szoros a házban a tömszelence? Küzdöttem 1 sort a póverral is mert a 200 nem azonos a 125-ével igy esztergáltam martam 1 pár ujat és csak 2 részes.
Akkor írj emailt kilengőtengely ügyileg mert szivrohamot kapok.
Néztem a galériádat. Hát kb ugyan ezeket kell nekem is megcsinálni
a tsr en. Kezdem feladni.
Mai nap véletlen ráakadtam egyre balance tengelyt keresve. 200 as tsré más mint 125 é
Két kimeneti cső van. Egyik a karbira megy
másik a hengerre. Dugó kipufogó felőli oldalát keni,olajozza.
Xmotor bontóban van egy amilyen nekem kell. Tavasszal folytatják azt mondták. Addig várok, addig se találok akkor veszek bele 125 öshö valót.
Jobb mint s semmi alapon.
Kipróbálnám milyen vele , csak drága a posta
Vettem 35 lepedőért.
Ez kopó alkatrész vagy mindenki kidobja a kukába? 15 lepedőt adok komplettért fogaskerékkel stb.
Váltót is keresek jó állapotút 125 ös illetve 200 as is passzol. Erre árajánlatot várok.
Suzuki Tsr 125-höz kellene bontott használható állapotú Kuplung kosár agy résszel együtt.
Esetleg jó tanács hogy milyen motoroké passzolna még?
(Suzuki TS 200 R )