Sziasztok!Kisebb javításokra van szükség a 93-as tsr-emen.A hátsó kerék csapágyat akarom ki cserélni,de nem tudom azt tenni hogy motort felbakolni és a ki vett csapággyal el sétálni az üzletbe és minta alapján venni egy újat. A motor napi használatban van és számításba jöhető üzlet messze van.Kellene egy pontos csapágy méret,ami alapján be tudom szerezni.Augusztusban megy műszakra,addigra pedig a hátsó kerékre kell egy jobb gumi.Ha valaki tud,kérem jelezze.Valamint,egy nem repedt vízumot fedél is jól jönne,tömíttéssel együtt,mert tömítés,csak szettben tudok rendelni az pedig 6000ft.Előre is köszönöm a segítséget!
Köszi Tomi!
Sikerült beszerezni szerencsére elég könnyen. 41x54x11 a mérete, és a porfogó ahogy mondod darabja kb 5K-lenne. Így megúsztam 3000-ből.
Akkor a közepes mennyiséget belőjük.
Viszont, ami hibám még előjött, hogy magas fordulaton mikor el kellene érje azt a fordulatot hogy nyisson a power egyszerűen nem megy elkezd dadogni a motor, és furcsa hangokat is adott ki. Azon gondolkodtam hogy vagy nem kap anyagot vagy a gyújtással lesznek gondok.
Kíváncsi voltam hogy milyen gyertya van benne, és most derült ki hogy nem eredeti. Így beszereztem egy eredeti gyertyát is szóval a napokban kiderül hogy orvosoltam e a problémákat.
Ha van valami tanácsod akkor ird le.
Első körben javasolnék esztergályossal gyárttatni danamitból egy beütőt hozzá.
Utána ha jól emlékszem 51x44x11 a szimmering mérete. Csapágyboltból beszerezhető, 800-1000 forint közt mozog darabja.
Porvédő ha nem szakadt, alapos tisztítás után visszaépíthető, különben Suzukiból rendelhetsz hozzá gyárit, ez biztos, és talán kompatibilis az rmz 250ével, ez nem biztos, járj utána.
Olaj: a gyári mennyiség 362 ml száranként, de ez egyénileg módosítható 321 - 415 ml között.
Ha nem boldogulnál vele, szívesen megcsinálom, úgy írj egy mailt, aztán megbeszéljük a részleteket: tamas8787 (kukac) gmail (pont) com
Hozzá értő embereket keresnék.
Ts200R 1992 motoromra jutott egy kis idő és az első teleszkópokkal kezdtem. Valószínű hogy volt még szétszedve soha legalább is vagy 10 éve nem. Ezért is kell neki mindenképpen a szerviz. Ezen az oldaon találtam rá!
Szimering és porvédő kellene nekem, honnan tudom ezt beszerezni?
Valamint mennyi teleszkópolaj kellesz majd bele. ?
Aki ért a telókhoz vagy tud valakit aki ért hozzá, megköszönöm ha segít.
SOS!
Sziasztok. valaki tudna nekem küldeni a típus táblájáról egy képet? az enyémről leszedte az előző tulaj, és szeretnék rá csináltatni egyet. Az adatokkal nem élek vissza meg semmi, saját adataimmal lesz kitöltve. a képen ha lehet minden felirat látszódjon mert másképp nem vállalják. Előre is köszönöm!
Hát nagyon sajnálom hogy nem jött össze, mind a 3 embert szombatra rendeltem oda mert te is akkor jöttél volna.
Sajnos nem sajnos az egyik barátom lecsapott rá, remélem megérted hogy őt részesítettem előnybe.
A motorról meg annyit hogy nem egészen 23 órát volt hirdetve szóval nem volt egy rossz példány :)
Meg lett a probléma, amiért annyit zabált, túlméretes főfúvóka volt benne. Viszont kiderült hogy a súbertű nem gyárija, túl kicsi és nem zár rendesen. Honnan tudnék beszerezni egy gyárit, vagy melyik motor karbija kompatibilis ezzel? a 12-es számú alkatrész kéne!
És egy másik dobot szeretnék rá tenni! Honnan tudnék venni, rendelni és mennyire befojásolja a teljesítményt és fogyasztást?
Szia, esetleg ha a vevő barátod helyben lenne, és ne adj Isten megválna a "dögtől" akkor jelezzetek már, bár ilyen gondolatokba már tényleg nem nagyon ringatom magam. Üdv: Ádám /Eger/
Ha a lendkeréknél megfogod ki be tudod mozgatni? Össze-vagy szétszereléskor meg lett ütve oldalról a főtengely, és összement az alsó csapszegnél, gépműhelybe el kell vinni kihúzzák gyári értékre és beállítják hogy ne üssön.
Igen. :)
Sikerült beszerezni szerencsére elég könnyen. 41x54x11 a mérete, és a porfogó ahogy mondod darabja kb 5K-lenne. Így megúsztam 3000-ből.
Akkor a közepes mennyiséget belőjük.
Viszont, ami hibám még előjött, hogy magas fordulaton mikor el kellene érje azt a fordulatot hogy nyisson a power egyszerűen nem megy elkezd dadogni a motor, és furcsa hangokat is adott ki. Azon gondolkodtam hogy vagy nem kap anyagot vagy a gyújtással lesznek gondok.
Kíváncsi voltam hogy milyen gyertya van benne, és most derült ki hogy nem eredeti. Így beszereztem egy eredeti gyertyát is szóval a napokban kiderül hogy orvosoltam e a problémákat.
Ha van valami tanácsod akkor ird le.
Köszi még egyszer
Első körben javasolnék esztergályossal gyárttatni danamitból egy beütőt hozzá.
Utána ha jól emlékszem 51x44x11 a szimmering mérete. Csapágyboltból beszerezhető, 800-1000 forint közt mozog darabja.
Porvédő ha nem szakadt, alapos tisztítás után visszaépíthető, különben Suzukiból rendelhetsz hozzá gyárit, ez biztos, és talán kompatibilis az rmz 250ével, ez nem biztos, járj utána.
Olaj: a gyári mennyiség 362 ml száranként, de ez egyénileg módosítható 321 - 415 ml között.
Ha nem boldogulnál vele, szívesen megcsinálom, úgy írj egy mailt, aztán megbeszéljük a részleteket: tamas8787 (kukac) gmail (pont) com
Üdv. T.
Hozzá értő embereket keresnék.
Ts200R 1992 motoromra jutott egy kis idő és az első teleszkópokkal kezdtem. Valószínű hogy volt még szétszedve soha legalább is vagy 10 éve nem. Ezért is kell neki mindenképpen a szerviz.
Ezen az oldaon találtam rá!
Szimering és porvédő kellene nekem, honnan tudom ezt beszerezni?
Valamint mennyi teleszkópolaj kellesz majd bele. ?
Aki ért a telókhoz vagy tud valakit aki ért hozzá, megköszönöm ha segít.
érdeklődni csak telefonon:06702712870
szeretném megkérdezni hogy mi a véleményetek a suzuki tsr 200-ról.
meg hogy alkatrész kapható e hozzá és milyen árba
Tudja valaki esetleg,hogy milyen hátsó sárvédő lenne jó a TSR-re? Valami supermoto félére gondolok.
Köszi előre is!
Sziasztok. valaki tudna nekem küldeni a típus táblájáról egy képet? az enyémről leszedte az előző tulaj, és szeretnék rá csináltatni egyet. Az adatokkal nem élek vissza meg semmi, saját adataimmal lesz kitöltve. a képen ha lehet minden felirat látszódjon mert másképp nem vállalják. Előre is köszönöm!
Sajnos nem sajnos az egyik barátom lecsapott rá, remélem megérted hogy őt részesítettem előnybe.
A motorról meg annyit hogy nem egészen 23 órát volt hirdetve szóval nem volt egy rossz példány :)
Meg lett a probléma, amiért annyit zabált, túlméretes főfúvóka volt benne. Viszont kiderült hogy a súbertű nem gyárija, túl kicsi és nem zár rendesen. Honnan tudnék beszerezni egy gyárit, vagy melyik motor karbija kompatibilis ezzel? a 12-es számú alkatrész kéne!
És egy másik dobot szeretnék rá tenni! Honnan tudnék venni, rendelni és mennyire befojásolja a teljesítményt és fogyasztást?