Karbi. Suber középen. Levegőcsavar 2re kitekerve. Ha nem csinál tesztet nem kell beszarni. A powermotort is szét lehet szedni. Van benne egy fogaskerék ami műanyag. Az szokott lefogazódni. A powert pótold. Sokkal erősebb lesz alul és kevesebbet fog fogyasztani.
Kuplungbowden az gyári vagy bontott. De ha csak szoros injekciós fecskendővel meg petróleummal jól át kell mosni. Utánna wd 40és olyan mint az új. Ha nem akkor csere. A fék. Hát tudni kéne hogy az első féked gyári e? Nálunk feradolozan újra 5000forintért egy párat. De vehetsz rá nyugodtan az sem nagy pénz.
Visszaterve a power problemamra koszonom a segitseget. Holnap megnezem hogy egyeltalan van e valami a tank alatt. Le tidnad fotozni nekem hogy mik tartoznak a power rwszehez ? Amugy a keverek csavart mennyire csavarjam ki ? Most 2 re allitottam ugyanis vagy 6-7 egesz ki volt tekerve. Koszonom a segitseget elore is :)
inkább földútra, kemény terepen gyilkolva nem lesz.
nincs A2-s jogosítványom egyenlőre. Munka miatt eddig mindig lecsúsztam róla.
Szerettem volna, pótalkatrészeket is felhalmozni de egyenlőre nem szeretnék felhalmozni magasabb kiadásokat ha nem muszáj.
viszont tavasz előtt egy új fék és cserér kuplungbovden cserére érettek.
Ezeket muszáj típushoz rendelni vagy vannak kompatibilis bovdenek is motorokhoz?
Motorikusan, egyenlőre s gondom, feltűnően erős a motor.
Most már csak a fékeket újítom festeni kell az idomokat üléshuzat egyéb esztétikai problémát orvosolni és szinte új. Büszke vagyok hogy eddig is eljutottam magamtól de így még magabiztosabb vagyok hogy van kikhez fordulnom ha problémám adódna.
Igen. A power húzós még ebayen is. Amúgy. Szerintem a váltó kuplung ugyan az ahogy tomi képeit nézegettem. Mivel az első lánckerék is passzol sztem a váltótengelyek is ugyan azok. Màsik főtengely másik henger karbi. Viszont a powert asszem lehet külön részekben rendelni. A powert évente érdemes pucolni a hosszú élettartamért.
Gumi nem passzol rá, mert 21es gyárilag, ez meg kisebb, de sebaj, hagyd is, jól mutat. :)
Mennyire ritka? Nagyon. Blokk alkatrészek közül a főtengely lehet hajtókaros, de ez felújíttatható. Csapágyak kaphatóak csapágyboltból, csak 2db csapágy, meg a szimeringek nagyrésze a Suzukiból rendelős.
Power motor szintén stimmel a 125 -vel, ezt nekem is cserélnem kellett(bár nekem mindent), bontottan Robitól gombokért megszámítható. Power nyelvek legyenek jók, de azok valszeg úgyis azok, szóval no para. Elmondod mi a gond, ha valami nem stimmel, aztán segítünk.
Mz elsőkerékre tippelek én is.
Bár van hozzá eredeti, de át kellene tenni a gumit.
Köszi a tippeket.
200-s mennyire ritka használtan? A váz elemek stimmelnek a 25-s el ez szuper, de ha valami bibi lesz a blokknál akkor lesz a cumi. Szerencse akkor hogy nálam a power elemében van olvasom hogy elég drága és ritka játékszer.
Az első kerék nem gyári szerintem, sőt. Az talán nem is 21 colos. Uhogy azt előbb derítsd ki. Robinál vannak bontott idomok is. A váz ugyan az csati egyeztetés után szerintem a 125è passzol hozzá. Gyári csomitartòval. Viszont a hátsó dob gyàri. Tomi instrukciói alapján lekezeled pöpec lesz. De előtte nem árt kiégetni. Kis gázlámpával meg gázolajjal begyújyani benne a kormot. Vagy rakni egy tüzet kint. Aztán beletenni hogy égjen vörösre. Szépen kiég belőle a trugyi aztán gyári lesz.
Oldalt a 2 hatos anya levétele után a müködtető tengelyt meg cuccaid tudod megnézni. Mindenképp nézd meg hogy ha elindítod és az a kis fedél le van véve csinál e power tesztet. Ha nem, lesz elektronikai gond is. Ha visszaolvasol egy két oldalt itt találsz power fényképeket. A henger elején a kipufogó felett van egy négyzetes fedél. 4 csavar 5ös csavar fogja. Azt lekapod és belenézel. Itt hirdetnek powert most 20ért. Ha kell repülj rá. Mert nagyon drága. Utángyártott is 40ezer... Amúgy asszem robinál van henger powerral. Mert bontott egy váltó hibásat. Szóval a power amúgy 2 3 vagy 4 részes henger speckó spirál lemarással. Elfelezve vagy harmadolva attól függően hogy 2 vagy 3 lépcsős. De tsrbe általában a vashengeresek 2 lépcsősek. Az rgv 125 powerja is passzol, ha esetleg olyat találsz. Ha van még kérdés toljad nyugodtan. Végre pörög a fórum.
EBC fékbetétben tudok segíteni,ha kell. Kipufogó leszed, csiszol,aztán hőálló festékkel lefúj és kész. A dobozhoz semmiképp ne nyulj,az az agy,a gyujtáselektronika. Mérd ki kap e feszkót,ha igen,akkor csekkold az égőt,meg a kontaktot,ha nem,akkormeg indulj el visszafelé,csatlakozónál szintén mérj,ha jó,akkor tisztítsd meg az érintkezőket. Ha nem belevaló a lámpa,akkor azt is próbáld meg,hogy jól van e bekötve. Érdemes átnézni az egész kábelköteget,nehogy a semmi közepén legyen vele gubanc.
Pontosabban az ország másik oldalán vagyok.
A motor jelenleg bejáratós, 200-km talán van már benne., de bivaly erős.
Váltó, és hideg meleg indítás is egyenlőre hibátlan. A blokk nem lett széthúzva már pár éve, de a karburátor, és a henger fel lett újítva.
Első féktárcsa nagyon ramaty, jelenleg még fog a fék de útra már veszélyes. Ezzel a lendülettel már első hátsó betéteket fog kapni.
A kipufogó jelenleg felületi rozsda lepi, erre valami tanácsot kérnék.
Amihez egyáltalán nem értek, mert még nem nagyon volt vele dolgom az az elektronika. Hátsó sárvédő nem eredeti rajta, rá lett téve egy féklámpa indexekkel de az nem működik, az első viszont igen, és a duda is. Az ülés alatti kis fekete doboz látná el ezt a feladatot? Ha igen hogyan tudom tesztelni hogy működik e még?
Ha arra gondolsz, amire gondolok, hogy gondolsz, akkor jól gondolod, az a power egy része. A motor, ami mozgatja, a tank alatt van a vázhoz rögzítve. 2 csavar rögzíti a kis fedelet, amelyek eltávolítása után láthatóvá válik a tárcsa, amibe bele van akasztva 2 bowden. Fényképezd le, hogy lássuk mi újság.
Hali!
Hát kérdés, hogy milyen alkatrészre gondolsz. Én Suzukiból rendeltem Győrből, ami olyan volt, mentem csapágyboltba, csavarboltba, járműalkatrészbe, unixba, mindenhonnan vettem ezt azt, ezért kéne tudni pontosan mi kéne. Ha az előbbiekben írtakra volna szükséged, mindenképp bontottat ajánlanék, itt egy szám, akiről Nimigxr650r is beszélt: Robi: 0630/405-3450. Ő Debreceni, de postáz, korrekt, csak basztatni kell sokat, meg smsben leírni neki mindent. :)
Igazából már leírt mindent a kolega, ezért csak összefoglalnám, hogy Km-spirál 125 ével egyezik, lánckerék-lánc szintén ( ezeket én újban javallanám beszerezni ), fékrendszer alatt nem tudom mit értesz, de ha minden kéne, karostul, nyergestül, munkahengerestül, akkor szintén Robi, a 125 ével egyezik. 200as bontott alkatrészt nem nagyon fogsz találni, mert ritka japán belpiacos a masina. Van egy galéria a javításról képeim között, hátha segít, vagy kérdezz, ha elakadsz. Vagy csomagold be, aztán hozd el hozzám Sopronba, ha környékbeli vagy, aztán megcsinálom Neked. Válassz. Üdv a klubban.
nincs A2-s jogosítványom egyenlőre. Munka miatt eddig mindig lecsúsztam róla.
Szerettem volna, pótalkatrészeket is felhalmozni de egyenlőre nem szeretnék felhalmozni magasabb kiadásokat ha nem muszáj.
viszont tavasz előtt egy új fék és cserér kuplungbovden cserére érettek.
Ezeket muszáj típushoz rendelni vagy vannak kompatibilis bovdenek is motorokhoz?
Most már csak a fékeket újítom festeni kell az idomokat üléshuzat egyéb esztétikai problémát orvosolni és szinte új. Büszke vagyok hogy eddig is eljutottam magamtól de így még magabiztosabb vagyok hogy van kikhez fordulnom ha problémám adódna.
Mennyire ritka? Nagyon. Blokk alkatrészek közül a főtengely lehet hajtókaros, de ez felújíttatható. Csapágyak kaphatóak csapágyboltból, csak 2db csapágy, meg a szimeringek nagyrésze a Suzukiból rendelős.
Power motor szintén stimmel a 125 -vel, ezt nekem is cserélnem kellett(bár nekem mindent), bontottan Robitól gombokért megszámítható. Power nyelvek legyenek jók, de azok valszeg úgyis azok, szóval no para. Elmondod mi a gond, ha valami nem stimmel, aztán segítünk.
Bár van hozzá eredeti, de át kellene tenni a gumit.
Köszi a tippeket.
200-s mennyire ritka használtan? A váz elemek stimmelnek a 25-s el ez szuper, de ha valami bibi lesz a blokknál akkor lesz a cumi. Szerencse akkor hogy nálam a power elemében van olvasom hogy elég drága és ritka játékszer.
Mindegyik új.
Küld bátran, köszönöm.
A motor jelenleg bejáratós, 200-km talán van már benne., de bivaly erős.
Váltó, és hideg meleg indítás is egyenlőre hibátlan. A blokk nem lett széthúzva már pár éve, de a karburátor, és a henger fel lett újítva.
Első féktárcsa nagyon ramaty, jelenleg még fog a fék de útra már veszélyes. Ezzel a lendülettel már első hátsó betéteket fog kapni.
A kipufogó jelenleg felületi rozsda lepi, erre valami tanácsot kérnék.
Amihez egyáltalán nem értek, mert még nem nagyon volt vele dolgom az az elektronika. Hátsó sárvédő nem eredeti rajta, rá lett téve egy féklámpa indexekkel de az nem működik, az első viszont igen, és a duda is. Az ülés alatti kis fekete doboz látná el ezt a feladatot? Ha igen hogyan tudom tesztelni hogy működik e még?
Pár kép a leírtakról:
Hát kérdés, hogy milyen alkatrészre gondolsz. Én Suzukiból rendeltem Győrből, ami olyan volt, mentem csapágyboltba, csavarboltba, járműalkatrészbe, unixba, mindenhonnan vettem ezt azt, ezért kéne tudni pontosan mi kéne. Ha az előbbiekben írtakra volna szükséged, mindenképp bontottat ajánlanék, itt egy szám, akiről Nimigxr650r is beszélt: Robi: 0630/405-3450. Ő Debreceni, de postáz, korrekt, csak basztatni kell sokat, meg smsben leírni neki mindent. :)
Igazából már leírt mindent a kolega, ezért csak összefoglalnám, hogy Km-spirál 125 ével egyezik, lánckerék-lánc szintén ( ezeket én újban javallanám beszerezni ), fékrendszer alatt nem tudom mit értesz, de ha minden kéne, karostul, nyergestül, munkahengerestül, akkor szintén Robi, a 125 ével egyezik. 200as bontott alkatrészt nem nagyon fogsz találni, mert ritka japán belpiacos a masina. Van egy galéria a javításról képeim között, hátha segít, vagy kérdezz, ha elakadsz. Vagy csomagold be, aztán hozd el hozzám Sopronba, ha környékbeli vagy, aztán megcsinálom Neked. Válassz. Üdv a klubban.