Néztem a képeket. Hát én azt mondom neked hogy ítéld bontásra a biciklit. Mert ha kell dugó meg sok apróság, ahogy látom 80-100 ezerbe benne lesz és csak egy 200as :S
Küldd el facen a linket azt lekapom Látni kéne hogy milyen az elektronikája. Egy b iztos a power elemek nem egyeznek meg úgy tudom. Akksi nélkül megy a power,csaka világításnak kúr oda. Itt 3 akksi nélkül megy nálunk.
Azon a lengyel oldalon, amiről ez is van, én megtaláltam, ha ingyen le tudod tölteni, légyszíves töltsd le nekem. Link: http://chomikuj.pl/atomik11/Se...*c3*b3wki+Suzuki/TS200R+(ID*3d1067),30
7262771.pdf
Biztos, hogy van benne power, mert lekaptam a kiput, és bekukucsálva a kipufogónyíláson, láthatóak voltak. Kérdésem az, hogy a 125, meg a 200 power mozgató elektronikája vajon megegyezhet? Mert előbbihez nemrég láttam is valahol nem túl drágán.
Meg ehhez kapcsolódik, hogy az elektronika vajon működhet e akkumulátor nélkül?
Vagy ha nem akkor az akksi vezetékei vajon honnét jönnek ki a kábelkötegből? Mert nálam sehonnan, de ha sikerülne kibogarásznom, hogy mégis gyárilag honnan, akkor visszaépíteném, és ismét lenne benne akksi, ahogy illik.
Ejj bocsánat a temérdek kérdés miatt. Mostmár biztos sok sörrel jövök neked. :-/
Megnéztem, még az akksitartó is eltávolításra került. Sőt, szerintem a power sem működik. Most már a napokban talán több időm lesz, kikapom a blokkot belőle, aztán szétszedem, megnézem miujság benne, meg lehet rakok bele akkor már egy új dugót is.
Bal oldalt a hátsó idom mögött! Ha nincs benne szétmegy a fesszabályzója! Ha fordulaton elhalványul a világítás, de alapjáraton szépen világít, akkor a fesszab kuka. De mást nem befolyásol. Powert 200ashoz szerintem ha nagy mákod van valahonnan bontottat, vagy suzuki kereskedés. Jó drága. Vagy ebay. Vizpumpa szintén.
Olyan laikus kérdés még, hogy ezekben van akkumulátor? Ha igen, hol található? Vasárnap vettem, és azóta még nem láttam, nem fogdoztam, nem is mentem vele. Megbolondulok, itt a jóidő, én meg melóban tespedek...
Eddig nem tudtam,ezt is nagyon köszönöm!
Különolajzást kikötöttük direkt még tavaly.Castrol Racing 2t-vel használom általában.
Power bovdent igazából nem is lehet állítani,mert már próbáltam,de nem akart tekeredni semerre se,csak lötyög..
Nincs mit! Úszó szintet tudod hogy kell mérni? Karbi beállítás a shubertű legyen a 3dik rovátkában. levegőcsavart teljesen tekerd be aztán 2 egész fordulatot vissza. Az úszónak 12.9 plusz minusz 1 mm a megengedett magassága! Ha ezt mind beállítod tökéletes lesz. Különolajzása megy?
A powernél van egy picike szimering csak azt kell kicserélni. Nem tudom mióta használod. A manualja azt írja 6000km enként érdemes kipucolni a powereket. Mert a felgyülemlett olajtól is képes leszakadni! De a pici szimering cseréhez nem kell nagy bontás. A karbi meg általában az ülepítő pohár tömítésnél folyik. Kapjátok szét. Kell venni egy nagy ógyűrűt elvágni aztán beleigazgatni a kis vájatba a végét pedig összeragasztani. És nem is fog folyni. Ha pedig a túlfolyón ontja szar a benzinszint, vagy a tűszelep mocskos!
Először megpróbáljuk megcsinálni,csak ha nem sikerüll akkor azért kellene.Az egész karbiból mindenhonnan folyik a benzin,ahonnan csak lehet..1x már a túlfolyón is ömlött,de az idegesít jobban hogy mindenhol csöpög..de a powerből is csöpög az olaj valamiért,ott ahol a bovdeneket lehet állítani,az alatt..
Szia! A hátsó féknyergedből kilazulnak szépen a betét tartó csavarok? A fesszabályzó jó ami a képen van? És a berugó szerkezet rugója elég erős? Visszanyomja szépen a berugót? Írj kérlek árakat ezekre! Köszi Nimród!
A 89es suzuki ts 125 r gyárilag 5 sebességes?