Ez pedig másnéven a szekunder levegőrendszer. Lényege hogy a kipufogórendszerbe friss levegőt juttatunk, és így ott a tökéletlenül elégett üzemanyag újra berobban, ezzel tisztább kipufogógázt eredményezve. Ettől van hogy visszaengedett gáznál azok a TL-ek amikből ezt a rendszert a fent leírt módon nem szedik ki, szép kékes lángokat eregetnek, hatalmas durrogással kísérve.
Tarka, amiről te beszélsz a segédváznál az az atmoszférikus levegőnyomás érzékelő, az eldőlés érzékelő szenzor máshol van, az ülés alatt. Valószínűleg Karell gépén is a légnyomás szenzorról van szó, aminek a bekötése ajánlott, de nem feltétlen szükséges. Ha nincs bekötve a akkor a gyújtásgörbe kiválasztása ennek a paraméternek a figyelmenkívül hagyásával történik, ami valószínűleg így nem lesz optimális.
Nekem az S-en ez (vagyis hasonló) a segéváz bal oldalán van. Azt mondták a szervízben,hogy ez egy fügőleges állás érzékelő,ha hirtelen dőlne a motor, leállítja.Ki tudja,furcsálltam a vákumcsövet én is,de remekül müködik,és már csinált is ilyet,hogy hirtelen oldalra "löttyintéskor" lelőtte a gépet.
Hi!
Tudna-e valaki segíteni? TL-R -emen fejidomtartó konzolon a lámpa alatt van ez a "map szenzor-szerűség?" elől csatival, alul egy vákumcső kiállással. Kérdésem be kell-e ezt kötni, ha igen akkor hova?
Nekem nincs rádugva semmi.
Előre is köszi
Karell
Benzingőzös szép estét kívánok mindenkinek!
Örülök hogy mindenki épségben hazaért!
Jó volt kicsit újra veletek találkozni!
Vártunk benneteket délelőtt! Kijöhettetek volna egy kicisit hejjjj!
Dinókám fel a fejjel, remélem mi hamarabb megoldódik a probléma!
További nyugodalmas szép estét mindenkinek!
Nem jött meg a címed