Szia meg lett nézve szelephèzag meg a tőke is rendben van minden falsot nem szív szinkron is be lett àllitva a tps el együtt jàr a motor viszont a kuplung felöl kb 6 ezertől csörög valami az màr csak hab a tortán hogy az önindítóban a mágnes levàlt ès kettő tört
Konkrétan nem tudjuk csak mivel váltóhibás ként kezeljük, mert csak 1esben és csak 7ezres fordulat fölött és csak úgy hogy mondjuk 7300nál "rángat" de inkább olyan mintha gyújtás kimaradás lenne, de viszont 7400-7900 között semmi hiba aztán még van egy két ilyen ciklus. Most szedjük szét és ennek felvoltak lazulva a csavarjai.
Szia,
Én azt mondanám, h nem.
Ez a GP switch ha hibás, akkor a motorvezérlőt piszkálja, h valamelyik másik üzemanyag térképet töltsön be. Amúgy szoktam javítani őket.
Mi a probléma a gyújtásoddal?
Én is kb. ugyanezekkel a tünetekkel szívtam elég sokáig. TPS elállítódás kivételével.
Nekem szét volt repedve a szívócsonk, de a nagyobb kálvária az injektor elöregedett vákuum csövei miatt volt.
Legegyszerűbben úgy tudod letesztelni, hogy ha össze van rakva a motor, alapjáraton befújsz oldalról egy kis féktisztítót az injektor környékére. Ha emelkedik a fordulat, akkor valahol falsot szív a motor. Attól szokott ilyen csípős büdös szaga lenni, meg visszadurrogni az injektorba.
A gyertya nekem CR9EIX(iridium) nem szokott vele gond lenni, szerintem nálad sem azzal van a gond...
Ahogy Oszi is mondja, a sok(fals) levegővel lehet a gond.
Így már jobb azért.
Akkor nézzétek át a szelepemelő tőkéket, mert ugye szeretnek megrepedni. Milyen gyertyát használsz? Nekem a CR8EK jobban bejött.
A durrogás a sok üzemanyagtól van, vagy a sok levegőtől.
Beledurrant a kipufogóba gyertya csere történt indult is a motor de a tps szenzort el àllitotta közben ami vissza lett állítva most jàr a motor de a hàtsó henger kipufogó borzasztó szagos nehezebben is indul meg a jàrása sem jó hallani is hogy belepöfög
Hi,
Kicsit összetett a dolog, amennyire ki tudtam venni.
Mi durrant?
Melyik érzékelő? A TPS az injektor házon?
Az IAP szenzoron rajta van a cső a légszűrőház hátulján? Akkor szokott sok benzint adni...
Hali ordas nagy gondban vagyok lemostam a tlr t de minek hàtsó henger kipunàl durranás volt el is állítodott az èrzèlelő a házon végül is be lett àllitva de a 2 kipu borzasztó büdös inditàskor kb 900 az alapjàrat majd beàll 1200 re leállítás utàn mèg bele puffant hàt ez lenne a bajom valak8nek ötlet ja kb 3000 mentem korongozàs óta köszi előre is
Van egy felesleges önindítóm hozzá ha gondolod.
Van. Voltunk megnézni a barátommal, mert meg akarta venni, de otthagytuk inkább.
Hívj fel, elmondom a részleteket.
Erröl a gépről van valakinek infója?
Én azt mondanám, h nem.
Ez a GP switch ha hibás, akkor a motorvezérlőt piszkálja, h valamelyik másik üzemanyag térképet töltsön be. Amúgy szoktam javítani őket.
Mi a probléma a gyújtásoddal?
Nekem szét volt repedve a szívócsonk, de a nagyobb kálvária az injektor elöregedett vákuum csövei miatt volt.
Legegyszerűbben úgy tudod letesztelni, hogy ha össze van rakva a motor, alapjáraton befújsz oldalról egy kis féktisztítót az injektor környékére. Ha emelkedik a fordulat, akkor valahol falsot szív a motor. Attól szokott ilyen csípős büdös szaga lenni, meg visszadurrogni az injektorba.
A gyertya nekem CR9EIX(iridium) nem szokott vele gond lenni, szerintem nálad sem azzal van a gond...
Ahogy Oszi is mondja, a sok(fals) levegővel lehet a gond.
Akkor nézzétek át a szelepemelő tőkéket, mert ugye szeretnek megrepedni. Milyen gyertyát használsz? Nekem a CR8EK jobban bejött.
A durrogás a sok üzemanyagtól van, vagy a sok levegőtől.
Kicsit összetett a dolog, amennyire ki tudtam venni.
Mi durrant?
Melyik érzékelő? A TPS az injektor házon?
Az IAP szenzoron rajta van a cső a légszűrőház hátulján? Akkor szokott sok benzint adni...
Azért ez jól néz ki, kíváncsi vagyok majd a motoron mit mutat.
En is megleptem magam par carbonnal a napokban.
Nem úgy mint ez:
🤣
De már intézem ebay-ről a pirosat. 😁