Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Probrake.de, Tüv papíros, forgó fittinges, típusspecifikus csöveket csinálnak elég élhető áron, de elvileg méret után, saját receptre is legyártják.
Mondjuk nem tudom, esetetekben mennyire segít ez, csak gondoltam megemlítem.
Üdv. Beszéltem Borcsával, és idén három hétvége jöhet szóba a TL bulira júliusban:
12-13-14
19-20-21
26-27-28

Erről kéne szavazni, hogy kinek mi lenne a megfelelő.
Kezdem is a sort, nekem 12-14, vagy 19-21, a 26-28 sajnos semmiképpen.
Neszéltem én is velük, de azt mondják, hogy inkább be kéne vinni a motort.
Lehet inkább venhill lesz belőle, mert ott forgatható a fitting, ami ebben az esetben nagy előny :D
Fékcsővel nekem is meggyűlt már párszor a bajom.
Bemegyek ikszbájk-ba, mondom kéne piros fém fékcső.
Mihez kell?
Mondom TL1000R. már ugranának is neki katalógus szerint. Mondom várjá he! K4Gixxer teló, radiális R1 nyereg, radiális főfékhenger. 🤣
Na innentől egy óra matek, hogy mekkora cső kell, meg a fittingek merre álljanak. Már 3x csináltattam, de még most se az igazi, bár most egy darabig ez marad rajta...
A hátsó arany féknyereg meg szinte kötelező. 😁
Köszi! Sárvédő már van (bár carbon majd talán később), csak még matekozni kell egyedi fékcsővel hogy fel tudjam rakni, mert nyilván semmi nem stimmel sosem 🤣
Hátra is kapott, egy arany K1 1000 féknyerget, hogy egységes legyen 😃
Ez jól néz ki haver!
Én csípem az ilyen hibrid megoldásokat. Még egy fasza carbon sárvédő, oszt meg is van az eleje. 😁
Gsx-r1000 k1-nek a teloja, cbr954rr első fék, és cbr1000rr radiális fékmunkahenger. Kell azért reszelni, távtartózni, hogy belemenjen.
Szia milyen motor eleje van benne?
Sokáig volt gyári 😇
Én látom, válaszoltam is rá.
Írtam privátot de nem látom
Igen elég nagyot ránt, de inkább olyan mintha kimaradna a gyújtás semmi fura hangja nincs a váltónak, attól függetlenül mi is váltóra gondolunk. Szerelő csak jövő héten tud neki kezdeni ezért tettem fel a kérdést hátha de sajnos mindig a váltóra vezethető vissza.
Szia,
Nagyot rángat? Mintha kicsit belecsípnél a kuplungba? Ha igen az váltóhiba lesz…
Persze ellenőrizném előtte a benzinnyomást és mennyiséget, meg a kuplungot, bár ha csak 1esben csinálja akkor gyanús, h váltó lesz
Láncod nem szakaszosan nyúlt?
Sziasztok hátha valaki járt már hasonló cipőben, olyat produkál a gép hogy 1esben 7000es fordulat fölött rángat,de csak bizonyos fordulatokban mondjuk rángat 7100nál de 7500nál nem 8000ismét 8300nál megint nem és így tovább. Csak 1esben csinálja. Esetleg valami ötlet tapasztalat esetleg?
Hátha valaki érdekelne, lenne pár eladó cucc:
- TLR komplett első fék munkahengerrel felújítva + hátsó féknyereg. Jó sbs betétekkel. 25+8 ezer
- TLR első felújított teleszkóp, amin az alsó állító csavar nem mozdul, ezt leszámítva jó. Ezt még ki kell vennem. 50ezer
- TLR kék 2001-es oldal, far, és hasidom, első sárvédő. Itt a hasidom ami jó állapotú többi viselt, javítgatott. kék hasidom 20 ezer. Egyben az egész 50 ezer.

Képeket küldök, ah valakit érdekel majd.
A V2 igen az ilyen bebillenős jellegű volt de legalább stabil is maradt. Ez inkább sportmotoros, bedöntött ott marad és meginoghatatlan, csak ugye széles kormány van így könnyebben megy az egész művelet. Kanyarközben gyorsváltózhatsz is egyet és semmi mozgás nem lesz. A fék meg atomkemény :)
Igen az erő az elegendő, mindegy hanyadikban vagy :) de inkább ami hang kijön az a megunhatatlan és ebből eredően a feeling :)
Főként, hogy milyen vezetni. Nekem a v2 azért fura volt, mert kb be akart esni a kanyarokba a cbr/tl-hez képest, annyira hegyes volt.
Erő meg gondolom van benne jóval több 😀
Mire vagy kíváncsi? :)
Látom fordul :D
Milyen a v2-höz képest?
Még nincs meg de hamarosan😇szentesi talira talán ha mehet még mindig az olasz fostalicska😛
Elég karaj a carbon cucc!
🤤
Na majd en is befekedek lassan 😇
Nekem csak 2018-tól van, szóval nyertél te is egy plusz kört a fánkon. 😅
Akkor elkezdem szétbontani a motort 😄