Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

V4 azért elférne még nálam is 😁 Bár maradnék japánnál, mert az Olasz nem szeretett 🤣
De V alakban van 😋
Nem sok ezen kicsit a henger? 🤣
Gratula hozzá, remélem nyáron megnézhetjük élőben is.
Gratulálok. Akkor elhoztad a Salgótartjánit 😀
Ez igen 😏
Én is hoztam 1 szokevényt😇Egyből ment is eredetvizsgara
Fel lehet rakni, de módosítani kell az olajhűtő tartóját, meg a csöveit is hosszabbítani kell. Meg a vázhoz a felfogatási pontok is máshol lesznek.
A Honda féknek más a felfogadási furat távolsága.
Azt nem tudja valaki, hogy TLS-re fel lehet rakni az R-es kipufogó leömlőt? Ismerősöm szeretné, ha kicsit feljebb lenne a motorján a végdob,akárcsak az R-esen.
Honda fék szerintem csak mókolással/közdarabbal stb, ha egyáltalán felmegy rá. Az rf900/bandit1200 (és 1100, köszi Luká 😉) azért jó mert csak ledobod a régit, ezt fel és kész.
gsxr 1100-on is ezek vannak
600-900RR nissin fékek nem jöhetnek szóba?
Gyári féket rendberakom, de nagy reményem nincs hozzá, viszont ennél a motornál a gyári első teleszkópot nem akarom bántani.
Gyáriasabb állapot a cél, vagy legalább a gyors visszaalakíthatóság 😄
Nekem nagyon bevált a nyereg csere.
Régen először az utcain felraktam fentre a radiálisfőfékhengert (19x20 nem RCS) ami sokat javított az érzeten, de még kicsit szivacsos volt, nem éreztem annyira pontos nyomáspontot. Aztán a 4 dugós nyergekkel megint egy nagy lépéssel jobb lett szerintem.
A tuti kombó az én véleményem szerint a brembo RCS 19 18x20, nissin szinteres betétek, nissin nyergek rf900/bandit1200-ról, és fém fékcső. Mintha falnak mennél, a gyári tárcsával is. A nyomáspont is nagyon jó és az egész jól adagolható, egyáltalán nem szivacsos. Kíváncsi vagyok hogy a Braking stx20d-tud -e még javítani rajta :)

5-6mm között nincs szerintem érzetre külömbség az elejébe, és nekem a 6 bejött :D
Nagyjából alakul, olyan nagy bajt nem látok eddig, de azért süt a hozzá nem értés és a trehányság 1-2 szerelésnél 😅
Van hozzá egy mokolt gianelli dob összekötő közdarabbal, de az megy a piacra, bár sokat nem ér :) Lesz majd más talán helyette :)
Úgy nézem most is be van kicsit buktatva 5mm-et a teleszkóp. Lehet kezdésnek így hagyom, azt méglátjuk mit mutat 😄
Az átalakított fék hogy vált be? Jobb, mint a 6 dugattyús brembó főfékkel?
Alakul az, már csak valami kidörrentő kell rá 😉
A kanyarodásról meg annyit hogy alapból biztos nem fordul úgy mint a cbr, de van egy csomó apró trükk amivel rá lehet bírni, pl az elejét bebuktatni, a hátulján emelni, 180-as felni, stb. Meglepően fürge lett az enyém is kakucson a csiki-csuki kanyarokban, és igazából a kasszát se borította meg.
👌
Lehet nekem is fura lesz vele kanyarodni a cbr után. De majd csak sikerül 🤣
Igazi kanyarvadasz volt az előző tulaj😛😅
4óra súrolás, és fél liter brigéciol után 😄
Csak toltot majd ne felejts el hozza venni 😉
Na igen, ha 10-15-el lenne drágább a Lítium akku akkor én is IGEL-t vettem volna megint, de jól felnyomták a sima ólomsavas akkuk árát is.
Köszi!
A cbr-ben nekem is Motobatt Igel van 1600 napja 😀
Úgy nézem, hogy árban csak 5000-el drágább az LI, hasonló indítóárammal.
Bíztató, hogy ennyi embernek bevállt.
Hali!
Először is GRAT! a vashoz! 🙂
Nekem már kb 10 évvel ezelőtt lithiumos akksi volt a motorban, sosem volt vele semmi gond. 3 évet használtam, aztán valamelyik pozdorjává törés alkalmával eladtam egy haveromnak a robogójába.
Szerintem azóta is benne van.
Most az összerakás alkalmával gyorsan kellett intéznem egy akksit. Oszi kibaszott velem, és eljött segíteni szerelni. Ha nem jön, én még azóta se kezdtem volna neki. 😅
Szóval most Motobatt akksi van benne, szerintem a savasok közül ez a legjobb...
Szerintem nem kell tőle tartani, nem mai technológia mar. Iminek is bent van már tobb éve úgy tudom 😉
Egyelőre még tartok az LI akksitól, bár Oszi is eddig elégedett vele.