Hehe, nézegettem én is pár napig mert minőségi cuccnak tűnik (a felső villahidam tőlük van és az nagyon korrekt).Majd ha van éles bevetés, írhatnál róla hogy milyen.
Amúgy én is arra jutottam hogy a legfontosabbra költök inkább, hogy mielőbb gurulni lehessen a motorral. Aztán ez egy nappal azelőtt volt hogy ment a fél motor homokfújásra és szinterezésre, mert nekem is LÉTFONTOSSÁGÚ hogy fekete legyen a váz,segédváz,stb. annélkül nem lehet vele meglenni 😄
Sajnos nincs garancia arra hogy nem épp egy semmirekellő dolgozik ott 3 hónapot mielőtt kirúgják... vagy a vezetést se érdekli a minőség, és leszarja hogy az emberei ilyen munkát adnak ki a kezükből. Egy neves suzuki szervízből kaptam már én is úgy vissza a TL-t hogy az első villák a tengelynél szétálltak annyira hogy szorult a kerék mert koppon volt a fék. A legszomorúbb az hogy ez egyre álltalánosabb, pl tavaly öcsém úgy kapta vissza a 600RR-t hogy mindkét blokkcsavart két újjal tudtam tekerni.... És megoldás sincs rá csak az hogy ha magadnak csinálod, vagy van egy jó barátod akiben megbízol és tényleg ért hozzá. (és még nem utál hogy folyamatosan basztatod addig amíg magad is meg nem tanulod 😀)
Igazság szerint nem azért de persze ez is benne van. A radialisnal a felfogatasok a tengely irányába mutatnak. Igy nagyobb fekero érhető el ugyan akkora fekezesnel a motor iranyvaltoztatasa nelkul
Bár inkább vitorlázás volt mint motorozás…
Amúgy én is arra jutottam hogy a legfontosabbra költök inkább, hogy mielőbb gurulni lehessen a motorral. Aztán ez egy nappal azelőtt volt hogy ment a fél motor homokfújásra és szinterezésre, mert nekem is LÉTFONTOSSÁGÚ hogy fekete legyen a váz,segédváz,stb. annélkül nem lehet vele meglenni 😄
Ja nem. 😂
De mivel lassan halad a motorprojekt, nem nagyon van miről értekeznem...
Azért berakom ide is az új drágaságomat 😁