Nekem a TLS-ben SV főtengely volt + SV pumpa. A többi maradt a gyári. 2017-óta megy a motor, igaz már nem nálam. Képen talán látszik milyen a főtengely ami belekerült.
Sziasztok, kérdésem lenne, remélem tudtok segíteni. Cagiva Raptorom van, megette a főtengelyen a hajtókar csapot.(szerintem oldalra feszülés miatt, rossz méretű támcsapágy lehetett a ludas, a sikló csapágyak kereszt irányú kopása miatt gondolom).
Szereztem főtengelyt, hajtókarokkal sv1000. Minden passzol, kivétel a hajtókar alján nincsen olaj jet ami a dugattyú aljára nyomja az olajat. A SV-tlr dugattyúja kicsit másképp van kialakítva mint a tls-nel.(messzebb helyezkednek el az olaj lehuzó furarok, és a dugattyú csap melletti anyag kiképzése is más)
Szükséges olyan dugókat szerezni, van vagy jó a tls-é is? Most van itthon 4 dugattyú art 1;3;4;6 jelölésű, a 6 merőben más kialakítású mint a többi,a motorban a régi főtengelyel 3-4 volt. Az 1 és teljesen olyan mint a 3-4.
Szerezek olyan dugattyút mint a 6os?
Félek össze rakni a régebbi kialakítású dugattyúval, nehogy baj legyen belőle.
Gyári vagy EBC.
https://ebcbrakes.hu/motor-kup...
Nekem a TLS-ben SV főtengely volt + SV pumpa. A többi maradt a gyári. 2017-óta megy a motor, igaz már nem nálam. Képen talán látszik milyen a főtengely ami belekerült.
Szereztem főtengelyt, hajtókarokkal sv1000. Minden passzol, kivétel a hajtókar alján nincsen olaj jet ami a dugattyú aljára nyomja az olajat. A SV-tlr dugattyúja kicsit másképp van kialakítva mint a tls-nel.(messzebb helyezkednek el az olaj lehuzó furarok, és a dugattyú csap melletti anyag kiképzése is más)
Szükséges olyan dugókat szerezni, van vagy jó a tls-é is? Most van itthon 4 dugattyú art 1;3;4;6 jelölésű, a 6 merőben más kialakítású mint a többi,a motorban a régi főtengelyel 3-4 volt. Az 1 és teljesen olyan mint a 3-4.
Szerezek olyan dugattyút mint a 6os?
Félek össze rakni a régebbi kialakítású dugattyúval, nehogy baj legyen belőle.
Előre is köszönöm a segítséget.
Amcsiból kellet rendelni,
Pc6 megy bele.