Szia,
Gratula az új családtagodhoz. 😍
Némi infó. Gyári hibátlan idomokat biztos nem fogsz beszerezni, vagy csak nagyon sok idő alatt, és nagyon drágán.
Javaslom, h keress egy jó fényezőt, lefújja neked gyári színre, aztán csak pár matrica, amiből még lehet kapni gyárit, vagy utángyártottat is. Pl itt: https://moto-sticker.com/Suzuki-TL1000R
A rendszámnál(az az egész tartó furcsa) az indexxel azért vannak bajok... 🙄
A Yoshi dobok tuti jól szólhatnak! 😉
Szia,
Bocsánat h belevau, tapasztalat, saját, nincs a generátorral semmi gond, mindössze pár apró gyári hiba.. minimális vezeték keresztmetszet, ezáltal melegedés, ócska műanyag olvadozó stekker, szar pozíció pára hajlamos. Én anno direktbe stekker nélkül vastagabb vezetékkel orvosoltam a 3 sárga vezetéket.
Mindig legyen egy generátor a faridomban ha leégne menet közben....
Barátomnak a horvát túra közben adta meg magát. Nem volt vidám azon a napon.
Összesen 96ekm-t rakott a motorjába az alatt 4 generátor égett le benne.
Napokban vettem egy TLR-t, szeretném talpra állítani és gyárias állapotra visszahozni, keveset lesz használva. Magyarországi motor volt mindig is, évek óta így néz ki, ha esetleg valamelyikőtök a tulaja volt és tud róla valamit kb 2014 óta néz így ki, UBP-160 volt az eredeti rendszáma. Légyszi írjon pár sort itt, vagy a kissedem@gmail.com címre. Ha van valakinek eladó gyári szürke színű hasidomja, gyári szürke-fekete színű üléspúpja, gyári hibátlan fekete idomjai, hátsó gátlója az érdekelhet. Edem
Sziasztok Zsiványok!
A taliról dobjatok már képeket videókat.Minden formában jöhet messenger,viber. Vizi, bulizós, motorokról.
A következőt is lehet tervezni!!!
Köszi a fényezési tippeket, rendszámtoldatot találtam willhabenen is, most szerviz alatt van a motor, ahogy meglesz következik a fényezés :-)
https://www.ebay.co.uk/itm/275611444365?
Őt tudnám ajánlani.Nekem már fújt komplett motort. https://motor-fenyezes.hu/ A képeim között meg tudod nézni.2002-es sárga felete.
Köszi! Már látom igen, hogy ezt kell fényezni az a legegyszerűbb.
A farokidom és többi hiba is rendbe lesz majd téve sorjában, a végeredményt majd úgyis megmutatom ☺️
Gratula az új családtagodhoz. 😍
Némi infó. Gyári hibátlan idomokat biztos nem fogsz beszerezni, vagy csak nagyon sok idő alatt, és nagyon drágán.
Javaslom, h keress egy jó fényezőt, lefújja neked gyári színre, aztán csak pár matrica, amiből még lehet kapni gyárit, vagy utángyártottat is. Pl itt: https://moto-sticker.com/Suzuki-TL1000R
A rendszámnál(az az egész tartó furcsa) az indexxel azért vannak bajok... 🙄
A Yoshi dobok tuti jól szólhatnak! 😉
Bocsánat h belevau, tapasztalat, saját, nincs a generátorral semmi gond, mindössze pár apró gyári hiba.. minimális vezeték keresztmetszet, ezáltal melegedés, ócska műanyag olvadozó stekker, szar pozíció pára hajlamos. Én anno direktbe stekker nélkül vastagabb vezetékkel orvosoltam a 3 sárga vezetéket.
Barátomnak a horvát túra közben adta meg magát. Nem volt vidám azon a napon.
Összesen 96ekm-t rakott a motorjába az alatt 4 generátor égett le benne.
Napokban vettem egy TLR-t, szeretném talpra állítani és gyárias állapotra visszahozni, keveset lesz használva. Magyarországi motor volt mindig is, évek óta így néz ki, ha esetleg valamelyikőtök a tulaja volt és tud róla valamit kb 2014 óta néz így ki, UBP-160 volt az eredeti rendszáma. Légyszi írjon pár sort itt, vagy a kissedem@gmail.com címre. Ha van valakinek eladó gyári szürke színű hasidomja, gyári szürke-fekete színű üléspúpja, gyári hibátlan fekete idomjai, hátsó gátlója az érdekelhet. Edem
De cserébe bővült a család 😇
A taliról dobjatok már képeket videókat.Minden formában jöhet messenger,viber. Vizi, bulizós, motorokról.
A következőt is lehet tervezni!!!
120e ft