Köszi, ezek nekem is sokat segítettek az elmúlt hónapokban. Két linkkel egészíteném ki a listát, és akkor egy kupacban lesz minden 🙃
-Pár hasznos mod (Pair kiiktatás, stb.) http://tlmods.com/index.aspx
-Alkatrész, és service manual-ok: http://tlmods.com/fileshare/default.aspx
Sziasztok! Suzuki tl 1000s hez keresek hűtőt sajnos nem lehetett már megmenteni ezért írtam Nektek! :) esetleg más hűtő jó lehet bele? Pl sv 1000 vagy valami? Ez csak kérdés nem okoskodás :) köszi ha valaki tud segíteni :) amúgy szolnoki vagyok és várjuk a szezont ;)
Hali!
Először is a kötelező alapmű TPS ügyben: http://youtu.be/oJaheyRorsw
Csak alapjáraton kell középen lenni a vonalnak.
Ha ráhúzod a szivatót (ami ugyanaz mintha gázt húznál), akkor felül lesz a vonal.
De nem árt megnézni műszerrel a fordulatszámot. Ugyanis általában csalnak a fordulatszámmérők. Amikor beállítod 1200-ra ahogy a manuálban le van írva, az lehet hogy még csak 900 körüli fordulat.
Mindez persze hibátlan motort feltételezve(nem ingadozik az alapjárat, nem szív falsot, jól zárnak a szelepek, stb)
Ha nincs műszer, próbáld ki 1500-as alapjárattal beállítani középre a TPS-t!
Ha ezután is harákol, akkor jöhet a további ötletelés.
Üdv mindenkinek,
Szükségem lenne egy tanácsra ad acta segitségre.
TL blokk tps állítás ügyben. Szóval új tourmax tps csere, de sehogy nem tudom a középállásban tartani azt az apró jelet a digit kijelzőn. Meleg motor, alapjárat ok, középen a jel, ráhúzom a szívatót de nem marad középen a jel a felső pontra vált. Egyenlőtlen böffenő néha leálló motor. Gázadásnál rúgkapál menet közben.
Ha viszont a felső ponton van, szívató ráhúz emelt egyenletes fordulat, bár magasabb mint a könyv szerinti 3000 körül egyenletes alapjárat böffenés rúgkapálás nélkül menet közben.
Valami ötlet esetleg vagy valaki aki ezt vágja?
Előre is köszi az építő jellegű segítséget!👍
-Pár hasznos mod (Pair kiiktatás, stb.)
http://tlmods.com/index.aspx
-Alkatrész, és service manual-ok:
http://tlmods.com/fileshare/default.aspx