Jaaa csak azért kerdeztem mert tegnap vtam nála a Tuono miatt (tettem bele 1 pcv-t) aztan mondta h az enyém volt a feher S? Mondom jah aztan mondta h valaki arra hivatkozva hozna egy masik TL-t 😇ezért gondoltam h lehet te voltál
Milyen árban megy manapság egy beállítás? A cbr-t nekem is be kellene végre állítattnom, bár ha nem sokkal drágább, akkor lehet lékára viszem inkább, mint pestre.
Még nem találtam jóárasítva (értsd: használtan, pofátlanul olcsón) PC-t, így az kimaradt.😁 De ha szerzek egyet, akkor (minden ellentét és vita szítása nélkül) valószínüleg Proptech-hez vinném, mert az utcaimat is a Csaba csinálta és teljesen elégedett vagyok vele.
Köszi. Egyenlőre nem éreztem hogy gond lenne vele, bár a tempó sem volt még igazán veszélyes. Ha lesz egy jó vétel akkor cserélem, de az öhlins/wilbers/stb új árát biztos nem fogom kifizetni 😄
És végül vasárnap volt a nagy próba Kaloringen. Műszakilag hibátlanul teljesítette mind a ~60 km-t amit ment. Főleg miután a contimotion helyett slick került rá, onnantól már meg is bíztam benne. Persze a súlyát nem lehet letagadni, de minden másodpercét élveztem amikor gurultam vele.
Van egy listám, hogy mik azok az extra dolgok, amik szerintem sokat javítottak a gépen, ha valakit érdekel akkor a teljseség igénye nélkül kb ezek:
RF900 nyergek, fém fékcső, Brembo rcs19 felső munkahenger, Nissin betétek.
Vágott légszűrőház, sportlégszűrő, PAIR kidobva, TRE, Raptor dobok, +3-as fogaskerék hátul.
Eleje 6mm-t beengedve, hátul 5mm-es alátét a SOAS és a váz között, magasabb lábtartó, pályaidomok, matris kormánygátló
Tervben van még hogy lecserélem a farokidomot egy másikra(van egy tartalék) mert ezen rettenetesen csúszik az ülés, illetve a tank oldala is kap tankpadot, mert féktávon mindenem is előrecsúszik. Illetve kell egy aksifedél, mert azt nem találtam még, és egy hátsó sárvédő, mert most az utcairól tettem át.
Összesítve az egészet, csak vigyorgok napok óta mint egy hülyegyerek mert annyira örülök neki. Az már csak plusz pont hogy elmondhatom hogy én raktam össze 😁(még ha nagyon sok segítséget/tanácsot is kaptam, köszi Oszi!)
Otthon jött még pár dolog amit el kellett rendezni, pl a kuplung nem kicsit volt mocskos, illetve kellett egy fejidom konzolt is gyártani mert a pályaidomhoz a gyári egyáltalán nem passzolt. Mielőtt bárki megszólna, én is tudom hogy nem tudok szépen hegeszteni.... 😀
Aztán jött pár apróbb dolog amiben Oszi segített, és az első indítás, ami csak azért sikerült második próbálkozásra, mert az aksi amit vittem 2 tekerés után feladta a harcot.
Pár iylen összerakás közben lőtt képem van, megpróbálom értelmesen feldobni egymás után, aztán majd meglátjuk mi lesz. Annak ellenére hogy az első rész pl teljesen egyben volt, mindent szétszedtem és letakarítottam, csak a blokk nem lett szétszedve.
Neménvótam... ja, de 😆 Ez volt az első szárny próbálgatás az "Oszi féle" TLR-nek, és jelentem csillagos ötösre vizsgázott. Ha érdekelnek a részletek, szívesen teszek még fel képeket az összerakásról meg magáról a motorról.
Van egy listám, hogy mik azok az extra dolgok, amik szerintem sokat javítottak a gépen, ha valakit érdekel akkor a teljseség igénye nélkül kb ezek:
RF900 nyergek, fém fékcső, Brembo rcs19 felső munkahenger, Nissin betétek.
Vágott légszűrőház, sportlégszűrő, PAIR kidobva, TRE, Raptor dobok, +3-as fogaskerék hátul.
Eleje 6mm-t beengedve, hátul 5mm-es alátét a SOAS és a váz között, magasabb lábtartó, pályaidomok, matris kormánygátló
Tervben van még hogy lecserélem a farokidomot egy másikra(van egy tartalék) mert ezen rettenetesen csúszik az ülés, illetve a tank oldala is kap tankpadot, mert féktávon mindenem is előrecsúszik. Illetve kell egy aksifedél, mert azt nem találtam még, és egy hátsó sárvédő, mert most az utcairól tettem át.
Összesítve az egészet, csak vigyorgok napok óta mint egy hülyegyerek mert annyira örülök neki. Az már csak plusz pont hogy elmondhatom hogy én raktam össze 😁(még ha nagyon sok segítséget/tanácsot is kaptam, köszi Oszi!)
Szerelős képek jöhetnek, hátha kedvet kapok én is, hogy nekikezdjek végre a műtétnek.
🙂