Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm szépen
A visszahúzó bowdent mennyire kell megfeszíteni? Amit vettem abban 45.000 van, kicsit lötyögős a gázkar. Az mitől van hogy a fordulatot üresben nehezen tudom tartani fix ponton. Mondjuk 3-4-5000 fordulaton probálod fixen tartani és nem nagyon sikerül. Lehet hogy nincs szinkronban valami?
ez remélem csak költői kérdés volt!ez a gép nálad van,ezt vetted 105 000 ezer km el?
Sziasztok, valaki tudja hogy kell beállítani helyesen a gázkar holtjátékot? Melyik bowdent merre? :)
1000s bukógomba valakinek?
B.G,kész a cuccod!
Ha a motorom is úgy akarja, ott leszek!
https://www.sportmotor.hu/esem... A pontos dátumot majd kiválasztjátok.
Ugyan nem TL, és nem utcán, de a pálya R6-ban nekem az volt amikor megvettem. Ha bemelegedett akkor brutálisat harapott, de kellett pár kör mire felvette az üzemi hőmérsékletet. addig kb mint egy fadarab. Nem tudom hogy utcán egy hosszab egyenes után egy vészfékezésnél elég meleg lenne-e, erről sajnos nincs tapasztalatom.
Én jelenleg EBC HH szinteres betétet használok utcán és pályán is, és mindkét helyen elégedett vagyok vele. Ugyan ennek is kell 1-2 fékezés, hogy "bemelegedjen", de utánna harap ez is rendesen. És nem volt olyan hogy elmelegedett volna, szóval bírja a nyúzást is. Ja, és nem kerül annyiba mint a fullos verseny betét.
Heló sziasztok.Egy olyan kérdésem lenne hozzátok hogy használt e már valaki verseny fékbetétet?milyen tulajdonságai vanak?utcán hogy viselkedne egy mátrai csapatás közben?stb?válaszotokat előre is köszönöm.
Eladó 9000ft. 40-17 es lánckerék új bontatlan csomagolásban Suzuki TL 1000 -hez vettem de bármire jó amire passzol . Szolnok.
ELADÓ! 30 000ft Új bontatlan csomagban! Alkalmazás: négyteljesítményű sportmotorokhoz 1400 ccm-ig, és V2 elrendezésű motorokhoz különösen ajánlott,
- Teljesítményhatár: 130 LE felett,
- Kivitel: erősített X-gyűrűs,
- Szakítószilárdság: 46,3 KN,
- Méret: 530(50),
- Gyártmány: Made in Japán. Gyári minőséggel megegyező! 108 szemes.
Hali
Úgy tudom 60-as aprakovics
Milyen rendszer van rajta?
Sziasztok
Bontásra került a tl1000r-em még elég sok dolog megvan ha érdekel valami keress bátran.Az idomszett már nincs meg,a blokk meg darabokban.
06308526442
Igen, két új gyertyával 2 nap szellőztetés után pöccre indult. A régi gyertyákat kipróbáltam másik motorban {xj600} de rosszul szólt vele, úgyhogy kuka. Viszonylag olcsón megúsztam ezt a fölösleges indítgatást. Végül is átnéztem rajta mindent, úgyhogy nem akkora tragédia. Azóta visszatért az életkedvem is. Ezúton NAGYON KÖSZÖNÖM mindenkinek az önzetlen segítségét, és hogy így ismeretlenül sem gúnyoltatok ki a hülyeségem miatt. Nagyon-nagyon jó érzés volt ez az odaadó összefogás.Azt hiszem ez a motoros társadalom egyik legfontosabb ismérve. Még egyszer köszi!
nos mi lett a vége? Indul?
Új lesz a pumpa, mint ahogy az összes csapágy is. Ha minden igaz, már rendelés alatt.
Ez a 160ezres szerviz most egy kicsit húzósabb lesz, mint a többi...
Az olajpumpád a legszebb! Azt inkább cseréld valami újszerűre/újra...
Hali! Csak a gyertyákat kormoltad be a hideg leállításokkal. Benzines motornál, ha a gyertya (középelektróda szigetelése pl.) nem éri el a kb. minimum 400 fokos öntisztulási hőmérsékletet(kb. üzemmelegen olyan 80 fokos víznél már biztos), addig csak rakódik rá a korom. Így sokadik hidegindításnál már nem képes gyújtani. Jártam így autóval, motorral is így megtanultam, hogy ha lehet, nem állítom le hidegen a motort de ha nem tudom bemelegíteni, inkább be sem indítom. A gyertyák kiégetése általában segít, ha még nem túl régiek és még így menthetőek. De ha lehet, inkább ne állítsd le hidegen. Több motorommal és kocsimmal jártam így, még keveset futott új mocival is, úgyhogy tudom.
Köszönöm, ezzel már tudok kezdeni valamit. Rémisztőek ezek a képek.