tényleg jól esik hogy ennyien és ennyire együttéreztek velem még akkor is ha ekkora balf@sz voltam...
Nem hiába tartanak össze a motorosok és nem hiába gondoltam jól amikor alapító tagja lettem az RRACE-MONO szervezetnek...
Kicsit olyan mintha az ember teljesen más dimenzióba kerülne amikor motorosokkal beszélget...
egyébként a legjobban nem is az "fáj" talán hogy eldobtam, hanem az hogy ennyire gyorsan...
Mondjuk ez volt 7.-én szombaton és hétfőn már teszteltem egy új GSXR 600-at...
Persze kizárólag terápiás jelleggel...
Hihetetlen mekkora karakter beli különbség van a sornég és a V2 között....Naná hogy a javunkra..
Tudom mit érzel, de legalább Te megúsztad. Tudom,hogy mindenki ezt mondja,nekem is ezt mondták. Nekem is az fájt a legjobban ami a garázsban állt.De majd rül majd talpraállni nyugi. Kitartás.
Hát igen elsőfékkel vigyázom kell nekem is mert mindig ahoz nyúlok.Mostmár kezdek róla le szokni de így is van hogy kezdek odanyulni aztán gondolkodás hogy mégse és hátsó még meg kell szokni,no Jobbulást a lelkednek aztán ne aggódj nem te vagy az egyetlen aki ilyet csinál.
1000ft-ért megheggesztetettem, de szándékozom lecserélni idővel, bár most erősen üres a kassza.
nekem a bal ment szét. mindennel együtt van, vagy csak a konzol, lábtartó, váltórúd, váltókar és bokavédőlemez nélkül?
elolvastam mit csináltál...
máj 21-én én is ugyanezt tettem (én kb140km/h-val, a kocsi meg 80km/h körüli tempóval), csak én a szembejövő autót pont elkaptam érintőre, ami miatt letört a lábtartóm és végiggyalultam az oldalát +a kézzel pont a visszapilláját törtem szét.
Kezem tört, meg a csizmám, de a motor szerencsére nem feküdt el, pont a kanyar legvégén fogtam meg a kocsit és nagyon lapos szögben, majdnem párhuzamosan és "gond" nélkül mentem tovább az egyenesben, majd 150m múlva tudtam kb megállni.
Tehát mindketten ugyanazt a hibát követtük el.
Szó esett képekről a motorról. Azt megnézném, hogy mi let a nyűg szegény vassal.
Te meg örülj, hogy lyuk van a seggeden és komoly baj nélkül megúsztad (se törés, se semmi)!
Én azt néztem utólag, hogy ha eldobom a gépet és "ugrok" tuti egy jó vastag nyárfa fogott volna meg.
Akkor pedig nincs kérdés...
No ennyit az okoskodásomról.
U.I.: nekem is végre nemsoká kiveszik a drótokat a kezemből...
háhá
Semmi baj..
Fateromnak tudtommal egy felesége van.. az eddigi első..aki az anyám.. /állítólag.. mert ugye én nem emlékszem ki szült meg hehehe / és ő nem dokinő.. Bár igaz hogy az egészséggel foglalkozik valamilyen szinten de nem orvos...
Hááát nem szívesen írom le mert alapvető vezetéstechnikai hiba volt.. és ugye ki vallja be szívesen hogy pöcs volt..
De hát nincs mit tagadni az voltam... Besokalltam kanyarban és nem mertem lejjebb dönteni mert fostam attól hogy kicsúszik alólam, mivel a gumi széle még nem volt megkoptatva.Az út is a fehér aszfalt határait súrolta szóval nem mertem na. De legalább rányúltam az első fékre... én állat...
iiiigen tudom hogy kanyarban soha!!! ösztönből jött.. erre ő felegyenesedett még jobban és át a szembe oldalra... Ott érkezett egy lada, tehát nem volt elegendő helyem, hogy szép lassan visszatérjek...Először útszéle, aztán árok...ahogy a képen is látszik... jobb oldal-bal oldal és a bal oldalán állt meg.. Én valamikor a kettő között repülhettem le róla.. kb 4-5 méterrel előrébb álltam meg..
Szóval ennyi..
Annyit még azért hozzátennék, hogy mielőtt elindultunk a barátaim ott anyáztak a kúton ahol leborotváltam róla a koszt, hogy mi a f@szt törölgetem a vízcsepp nyomokat róla...ja és karcmentes volt... szegény.. szóval gondolhatjátok mennyire vagyok kész...
Hogy történt a dolog? Sajnálom a motorod én már attól kivagyok ha az enyémen találok egy karcott Az a fő hogy neked nem esett bajod!a motor pótolható.a biztósító az kemény dio
Sajnos eléggé sikerült odacsapni... egy árokban landolt a drága...
mindjárt teszek fel egy képet de nem hagyom fent sokáig...
Én "csodával határos" módon egyetlen karcolás nélkül megúsztam.. Jelzem a sokak által szarozott Vanucci bőrruha megvédett...
Még most fog kezdődni a vívás a drága biztosítóval. Törés casco van rajta csak gáz hogy minden nagyon fiatal...
tényleg jól esik hogy ennyien és ennyire együttéreztek velem még akkor is ha ekkora balf@sz voltam...
Nem hiába tartanak össze a motorosok és nem hiába gondoltam jól amikor alapító tagja lettem az RRACE-MONO szervezetnek...
Kicsit olyan mintha az ember teljesen más dimenzióba kerülne amikor motorosokkal beszélget...
egyébként a legjobban nem is az "fáj" talán hogy eldobtam, hanem az hogy ennyire gyorsan...
Mondjuk ez volt 7.-én szombaton és hétfőn már teszteltem egy új GSXR 600-at...
Persze kizárólag terápiás jelleggel...
Hihetetlen mekkora karakter beli különbség van a sornég és a V2 között....Naná hogy a javunkra..