Az én indexes tükrömet meg tudod nézni, a második képen az adatlapomon. Sajnos a tükörlap tövében nincs csuklópont, ezért nem lehet olyan precízen beállítani mint a gyárit. De használható, látom benne amit kell, az index is jól látható rajta.
Led lámpát most fogom cserélni, majd csak 7végén tudok róla nyilatkozni. De ami most benne van, az is jól világít.
EGy ilyen már jó lehet,de fel fogatás nem fog stimelni S-nél gyártani kéne hozzá talpat illetve R-nél szárat kell módosítani!Szóval full kendács de jobb végeredmény lehet mind a csájnai
Szia!
Nekem volt egy szezonig a motoron kínai ledes tükrök ,de én a helyedbe inkább gsxr gyári indexes tükröt vennék és azt faragnám!
Sajnos negatív tapasztalat nehezen állítható be kopra húzva a csavarok és volt hogy 2kilónál becsukta a menetszél.... ledek meg harmat gyengén világítanak benne...
Ezeket nezegettem mar en is, szerelve nem tudom jol nezne-e ki de talan teszek egy probat!
Allandoan reflektorral jartam ugy kicsit jobb volt, de a sima tompitott az nekem nem volt eleg. A ledes megoldas erdekes lehet, neked hogy all a dolog, mit tettel bele?
Passz. Szerintem futni kell pár kört. Lehet fojtás, benzinpumpa hiba (nem tol már eleget), meg még ki tudja.
42-43-as hátsó lánckereket sem árt rátenni
Igaz rég mentem már 600-al, de emlékeim szerint gyenge fosok, főleg alul.
A tény az tény, de én kérek elnézést :-D
280-at biztos nem megy, mondjuk 160-nál szarakodik az óra.(megáll)ma jött meg a speed rotor, mert valamelyik jó képességű szerelő a 4pöcsből egyet letört, így nem működik rendesen az óra
Ha még pár ilyet mondasz, hogy az R6 alázza akkor kiutálunk innen
A kanyarokban tud csak fürgébb lenni, ha valaki tud is motorozni.
Amikor benne volt nekem a veztengely folytás akkor is szedte a lábát. Nem tudom nálad mi a gond.
Megy 270-280-at a motor? Ha igen, akkor rendben van.
Egy 1000-es gixert :-D
Igaz sor 4után meg kell szokni, de h ennyire gyenge legyen!!!! Vártam a nyomatékot és sehol :-) :-S Az előző R6-osom alázná ezt, még alsó tartományban is :-D
Jah, vezérműtengelyt kifelejtettem, de szerintem az R-nél már nem volt módosítva... enyém magyarországi gép, és csak vezetéket kellett vágni, oszt jöttek is a lovak.
Gyári fény elég gyenge, pláne ha poros a vetíttőlencse.
Xenon jó lehet, jó a fény, de sokat kell faragni, meg nehéz eldugni a trafókat.
Én led-ekkel kísérletezek, egész jó már a fényerő, de faragni itt is kell...
Enyém is 72 kw-os volt. Általában csak elektronikai folytás szokott lenni a TL-ekben. Esetedben az ECU baloldali csatlakozójában el kell vágni a fekete-barna csíkkal színű vezetéket. Ennyi.
Vagy lehet még szűkítő a pillangószelepek fölött, de ha jól emlékszem csak a Francia piacos motoroknál volt ilyen.
Sziasztok! Egy kis infót szeretnék kérni. Hogy van az h 1999 -es TL 1000 R 101kw -os a 2000-es meg csak 72kw?! Van benne vmi folytás v mi a tököm? Lehet ezt orvosolni valahogy?
És nem csak papíron van kevesebb írva, észre vehető a teljesítményén is.
Erdeklodnek, hogy valaki esetleg tud valami forrast ahonnan valami izleses indexes tukrot lehetne vasarolni ill. fel lett polirozva az elso lampa de igy sem vilagit valami szuperul, cserelni...esetleg xenon szoba johetne, vagy csak nekem tunik gyengenek!?
Kb ugyanolyan hosszú mint az arany színű, a gyáritól rövidebb sokkal... Mindegy, a triovál is ekkora volt, úgyhogy a hang gondolom hasonló lesz. Az meg jó volt.
Led lámpát most fogom cserélni, majd csak 7végén tudok róla nyilatkozni. De ami most benne van, az is jól világít.