Igen,pont ezért kérdezem én is!A múltkor a motordoki foglalkozott a témával,ott vot egy szelepsérült foto,persze nem lehet tudni,hogy az a kipuf miatt volt.Ő is azt írta elméletileg létezik a dolog,de a mai modern anyagokból készült szelepeknél ez nem valószínű,hogy bekövetkezik.Persze a cikk a kokszolódás okozta szelepülék sérüléssel is foglalkozott,ha jól emlékszem.
egyszer azért megkérdezném, h látott-e már valaki ilyet. vagy csak legenda. Tsanyi? Láttál már nyitott dob miatt beégett szelepet? ez szerintem csak duma. az elmélet persze alátámasztja, de a gyakorlat...
Én sem vagyok egy karbi szakértő,de a plusz fél liter az kb 8-10% pluszt jelent,és az állítólag pont elég lehet,hogy kiküszöbölje az előbb említett hibát,ráadásul ezek a dobok már megváltoztatják az áramlást,hisz nincs bennük fojtás,csak a bélelve van a palást,de mondom,én sem vagyok szakértő.(na ez sem lett rövid mondat )
Jó lenne már egy igazán szaki véleményét tudni!
Nekem EGRUS-om van ,és gyári a karbim. Nem gondolom ,hogy a 100 km-enként + fél liter benzin fogja megkímélni a szelepeidet ,viszont a túl dús keverék rosszabb robbanási tulajdonságokkal rendelkezhet.
Más a helyzet a komplett rendszerekkel + sportlégszűrő ,mivel ott megváltoztatod az egész motor gázáramlásait ,vagyis a motort túltöltöd. Itt már muszáj változtatni , de egy próba után ezt érzi is a pilóta!
(hű de nyakatekert lett! )
Azt mondják Te vagy itt az egyik mágus.Visszaolvasnál egy párat a karbi dobhoz állítással kapcsolatos eszmefuttatásunkról,és véleményeznéd?
Zoliék, boldog névnapot!
hÉ, zSÉ, AZONNAL VEDD FEL VELEM A KAPCSOLATOT!
De fasza itthon lenni.
erre itt az újabb jó hír
kérdem én, mi a faszom van a tavasszal?
Jó lenne már egy igazán szaki véleményét tudni!
Más a helyzet a komplett rendszerekkel + sportlégszűrő ,mivel ott megváltoztatod az egész motor gázáramlásait ,vagyis a motort túltöltöd. Itt már muszáj változtatni , de egy próba után ezt érzi is a pilóta!
(hű de nyakatekert lett! )