Pl:itt az enyém.Egy kis kreatív melóval bárki csinálhat magának ilyet..Keres a saját kipufogó márkájának megfelelő logót.Beszerkeszt pár adatot(motor típus,saját kipufogón lévő E4 stb. számot beírja).Kinyomtatja,lelaminálja és már kész is a műbizonylat.Aztán a közeg vagy elhiszi,vagy nem
Ha olyan helyről veszed a kipufogót (E szabvány dob)akkor mellékelni kell hozzá 1 db műbizonylatot..Ez lehet rossz minőségű fénymásolat is vagy pedig kártya alakú igazolás mint a mivvnél..
Köszi a hozzászólásokat E-jellel kapcsolatban.
Valamilyen szám van a kipufogóban,de E-jel illetve hozzá műbizonylat az nincs.A kipufogóban sincs meg a hangtompító helye,szóval az én rendszerem tuti nem Eu konformnak készült.Szerintem az lesz a megoldás,hogy vadásznom kell 2db E-jellel rendelkező dobot használtan és azokat kell felhegesztetnem a régi dobok helyére kipufogóssal.
Inkább azért mert teljesen más a hűtő, bár nagyobbnak látszik mégis kevésbé hűt alapjáraton (talán közelebb van a blokkhoz vagy más az áteresztő képessége) mint az SV.
Király Azt hittem ez vagy ilyen marad vagy másik kell.Gondolom kihúzzák egyenesre meg befoltozák ha kell és jó is meg sem látszik nagyon...én nem mertem pedig gondoltam rá hogy vissza kopogtatom egyenesre..csak féltem hogy másodjára eltörik az alu aztán meg folyik.
Emiatt kapcsolhat be nekem sűrűn a venti?Komám sv-jén sosem hallottam még menni... nekem meg feszt jár ha kicsit tötyögök stb vagy akár nyáron álló helyzetben egy 5-10 perc után.
Sanyibá erre volna valami gyógymód?Még így vettem annó a motort (csajé lett volna ) aztán azóta is szúrja a szemem.Ereszteni nem ereszt...viszont nagy melegben vagy hosszabb araszoláskor egyből benyomja a ventit..asszem fölfelé 6 db "keresztborda" meg van hajolva..
Ezt az újságban olvastam 31.-én, de szerintem a sebesség büntitáblázatra nem érvényes.....bár ki tudja......én csak lestem mint hal a szatyorban, egy sima öv vagy telózás 75 rugó lesz......ez már csak azért is jó mert így ha meg akarom úszni a feljelentést legalább a felét zsebbe kell tolni míg edig 10-20 rugót azért befizettem, de ezt már erősen próbálnám el kerülni....
Amíg a vizsgaállomásokon nem szólnak a dobért mindegy, de igazából papír is kéne a dobhoz az E betű kevés. Előbb-utóbb ügy lesz ez is mihelyst a közeg hivatalosan is tud majd lét szedni miatta, egyenlőre mivel csak bevonja a forgalmit és nincs szabálysértési bírság így békén is hagyják, mikor ez megváltozik utaznak majd rá. 1.-től pl a legkisebb büntetési tétel szab. sértésnél 3000-ről 75000-re nőtt. Valahogy be kell szedni az előirányzott 16mrd-ot.
hát megállít szépen a rend héber őre elkéri a papírjaid és hopsz se kipud se a gumid pl nincs rendben (így jártam 3 hónapja) aztán szépen a zsebében landol a forgalmid amit az okmányirodától kapsz vissza ha megcsináltad a kpm műszakit (oda neked kell időpontot kérni de nekem a kiput nem nézték szerencsére) fényképez párat és ha úgy látja hogy műszakilag rendben a taliga ad egy igazolást amivel beslattyogsz az okmányok irodájába a rendszámoddal ahol nagy kegyesen visszakapod a forgalmit és még matricát is. ennyi a nagy sztori
Köszi a hozzászólásokat E-jellel kapcsolatban.
Valamilyen szám van a kipufogóban,de E-jel illetve hozzá műbizonylat az nincs.A kipufogóban sincs meg a hangtompító helye,szóval az én rendszerem tuti nem Eu konformnak készült.Szerintem az lesz a megoldás,hogy vadásznom kell 2db E-jellel rendelkező dobot használtan és azokat kell felhegesztetnem a régi dobok helyére kipufogóssal.
Pedig gondoltam rá jó lenne egy olcsó karbis pályára.De így nem.
Szerintem az is közrejátszik, hogy a miénken nincs olajhűtő.
Emiatt kapcsolhat be nekem sűrűn a venti?Komám sv-jén sosem hallottam még menni... nekem meg feszt jár ha kicsit tötyögök stb vagy akár nyáron álló helyzetben egy 5-10 perc után.