Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csak hallottam,nem jártam utána h igaz e.
A láncot meghallod ha cserés. Ciripel rendesen. A fél deci olaj az teljesen rendben van.
Sziasztok!
Vezérműláncot mikor esedékes cserélni, 2004es SV650S-en? 58000km-er van a motorban. 1000km-er alatt elcsipked egy fél deci olajat ez még tűrhető vagy esedékes csinálni vele valamit, például szelepszárszimering cserét olvastam. Válaszotokat köszönöm! :)
Sziasztok!
Egy éve vettem egy 2004-es SV650S-t, tökéletesen elégedett vagyok vele most van benne 58e km-er és 50el vettem, és az lenne a kérdésem, hogy vezérműlánc csere mikor esedékes ezeknél mert pontos adatot nem találok róla, mert a blokkhoz még nem volt nyúlva. 48e km ig suzuki szervízbe hordták és az 5-6e-es olajcsereperiódus megvolt, de azt tapasztaltam hogy egy fél deci olajat körülbelül elcsipeget egy 1000km-r alatt vegyes használatnál. Ez normális viszonylag vagy nézessem meg?, mert mondták páran a szelepszárszimeringet, a motorja teljesen jó kondiban van összehasonlítva egy ismerősöm fiatalabb kevesebbet futottjával.
Részecsketeszt orosz módra.Nesze neked szűrő.

http://youtu.be/Pqmlz74rp40;sns=em
Ez egy hülye városi legenda.Ami nem igaz.
Persze szétkaptak kóreában pár sv blokkot de nem ugyanaz.
pedig tudtommal a blokk ugyanaz...
A hyo-knál 4000.
V2... viszonylag kevés is az olaj benne.
eh,ezeket nem tudtam...
akkor a suzuki nagyon bebiztosit a 6ezres intervallumokkal...
kawasakinak zzr1400 és a cbr 1100xx nek is 12000e km a csereperiodus

Nekem ennyit nem megy el,mert ennyit nem megyek egy szezonban. Uj szezon,uj olaj. Igy szoktam
jah,nemtudtam. azthittem h a motoroknak mindnek 6e km a csereajánlás...
Ez a legfontosabb :D Nálam is valós a km, mióta nálam van a motor :D
Valós 29000km van a motorban, ez is egy fontos dolog :D
Most én is ugyan ezt az olajat használom kivéve hogy 10-40-es. Majd készítek tavasszal egy képet róla milyen a színe, és az enyémben nincs 9200 km.
Még a szar is szar.
Na azért ez nem így van :D milyen szennyeződést vegyen fel ? messze nincs annyira hajtva a motor hogy az olaj koxosodjon, kopadék a kuplungból minimális. Nem áttetsző az olaj hanem nem fekete. Motul 10-50 5100, ha ez szar akkor szar itt minden :D
Ha ennyi km után még "világos" az olaj az nem valami jó. Hisz egy jó olaj akkor dolgozik rendesen ha megköti, felveszi, lebegteti a szennyeződéseket, ilyenkor a színe is változik rendesen. Kocsiban 5w-30-as olajat használok de ott 10e km-nél szinte fekete az olaj, és hozzáteszem benzines a verda.
Yamaha. Nincs hajtva és ez a gyári ajánlása :D 88lóerő, 7000folott talan 5x forgott a motor miota nalam van. Még most is szép "világos" az olaj.
jelenleg 35%
nefossá...nyugodtan teheted bele az eneost...
de a 9200km picit sok az olajnak,nem??
Ez majd a szabadidőmtől is függ, idén nagyon gyehena volt a menet. Igaz lakást vettünk, felújítottunk és költöztünk év közben. 04.17-én kezdtem a szezont 08.28-án meg be is fejeztem kemény 2735 km-el idénre
Hajrá, legyen minél több tapasztalat, ne én próbáljam elöször de jo kora tavasszal csereld mert 9200km van az olajamban es kellene csereljem tavasszal
tavasszal lehet én is megpróbálom.
én a vvti toyotákban 15e kmt hagytam meg az eneost...még akkor sem volt retkes... a d4d-ben meg mind1, 2km után fekete bármilyen olaj...