Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kár :/
a Dozer száma nincs meg neked véletlenül?
a másik ok hogy jelenleg nincs a közelemben egy darab n-es sem, csak egy Pécsen amin egy tnt fejidom van és az nekem nem tetszik
Fenéket.
n-es drágább sokkal
Csak tudnám hogy mért csak S-es jó?
és a fekete hirdetését le is vették potyára felkeltem hajnalok hajnalán
Az egyenesve megeszlek ! ratyi :D
eddig még nem hullott szét! :S :D de sztem nem is fog.. majd a szerpentinen VERSENYZÜNK KÖTSÖG! :D
horvátba a nyáron jöhetsz te is a kis széthullós motoroddal ha gondolod
15 évesen hova motoroznál olaszba.. istenem.. AS:D
így vagyok vele én is, ha azt nézem hogy jobb esetben 1 évben 1 hosszú túra pl olasz vagy horvát akkor mindegy hogy menyire túraképes. Vfr testre nagy meg nem igazán stílus, nem biztos hogy jól érezném magam rajta, és ez sem egy utolsó szempont
el kell döntened hogy mire használod a motort
én mindenre ezért vettem vfr-t mert sport-túra
hétvégi kirándulás, vagy csak egy laza szerpentínezés
lehet vele menni gyorsan meg lassan is mert kényelmes, nem kell ráfeküdni a tankra
jó lessz neked egy sv mert azok elég megbízhatók, nem fogyaszt sokat
aztán ha nem teccik 2 év múlva lecseréled másikra
Ráültem a vfr-re na az kényelmes, az sv sokkla fekvősebb de egy magas kormány majd segít ha úgy van. Azért a vfr nek a műszerfala is kicsit többet elmond nem mentem se a vfr-el se az sv-vel holnap kiderül. Aztán lehet apámra hallgatok és tdm 900 lesz
vfr topikba biztos megtalálsz
nekem is nagy még a vfr, nehéz mint a dög meg nagyon finoman kell adagolni a gázt mert nem kérdez vissza, ez megy
sv-t akartam én is csak nekem nem volt elég kényelmes, kicsit feküdni kell rajta meg semmi extra nincsen rajta csak ami nagyon kell
de a hangja király
nézzél meg néhányat ami közel van hozzád aztán akkor tudod egymáshoz viszonyítani öket, én is így csináltam
Te elolvasod a leírásokat? csalódtam benned Én azért olvasom el mert abból kicsit látom, milyen lehet a gazda, a csupa nagybetűs motort meg sem nézem
Aha.. külföldről évekkel ezelőtt behozott motor, új gumikkal 9000 kilométerrel. Ez a hét vicce.

Apropó. Szépen tilt az SV? Lehet hogy csak arra használta.. láttunk már beteg embert szomszédos topicban
most leültünk Apuval beszélgetni aztán arra jutottunk kora reggel (10 előtt ) körbe telefonálok és megnézünk 1-2 sv-t, lehet szebb a cagiva de anyagilag biztos jobb befektetés egy sv

őt
őtőt is

meg még amit találok pest közelében megnézzük


Valakinek valamelyik ismerős?
köszönöm hogy rám gondoltál de most hanyagoljuk a viffert, kicsi vagyok egy vfr hez szerintem ha más nem jön össze akkor biztos megtalállak valahol itt a topicok között
őt ismeri valaki ?
rozsda átalakítóval próbálnám meg, tankba még nem öntöttem de máshol használtam már sokat
ez is egy fehér réteget csinál a rozsdán aztán utánna le kell mosni majd festeni
azoknak a ruszki benzines marmonkannáknak a belselye mivel van lefestve?
piros színe van és nagyon bírja az éveket
2300-ért ment el a gép.
ezen ki ismer magára?