Ha gondozod a sport szűrőt nem lesz baj ne aggódj.Frpeternek is az volt és 100.000km-et ment az sv-vel és még utána is megvolt a gyári kompresszió simán.
Én 1000km-enkent tisztítom ,olajozom, mellette átnézem a gépet-olajat hűtővizet fékfolyadékokat miegymás.Szeretek a motoron bíbelődni
Sokszor ragoztuk már a légszűrő témát, de elég ezt figyelmesen! elolvasni és vonja le belőle mindenki magának a követendő példát: http://totalbike.hu/magazin/2010/04/30/olcso_tuning_a_rossz_levegoszuro
/
hát a sport légszűrőt megveszed a boltban.Újat vegyél ne használtat bármilyen olcsó is.(Green filter, K&N,DNA,BMC stb)
Megveszed a dobot is.Ha szeretsz szerelgetni akkor felszereled a dobot és beszereled a légszűrőt.El kell menned olyan helyre ahol foglalkoznak injektor írással,ott megiratod.
Általában ott foglalkoznak ilyennel ahol van teljesítmény mérő pad.Megkérik az árát de adnak bizonylatot is.
kettes verzió:
Ha szeretsz túrázni felpakolod a a cekkeredbe a dobot és a szűrőt,Eltúrázol vele Tárnokra(ahol pl én is csináltattam az enyémet).Ott van egy "öreg" szaki aki korrekt áron megcsinálja neked az egészet(vagy csak az írást).Elmagyarázza mire kell figyelni a sportszűrőnél ,hogyan kell karbantartani stb.
Csak inni ne adj neki mert rögtön elkezdi az első futóművedet rángatni és megállapítja,hogy szar
Bódis dob nem a legolcsóbb.Én így vettem a motort,hogy fent volt rajta.Ha most kellene dobot venni,"E" jelzésű martint vennék mert az jó és jó az ára is.
én mindenképpen megtartanám a gyári szűrőt,de én extra óvatos vagyok,na meg 1000renként én nem esnék neki (ismerem magam).A dobhoz hangoltatni szerintem érdemes Bár én nem javaslom senkinek a sportrendszert,én anno vettem a TZRhez egy teljesen nyitott sportrendszert,és sokkal jobb lett tőle a gép,de olyan hangja volt ami csak az első 30percben volt vicces...elmentem vele túrázni és 1,5óránként megkellett állnom hallgatni a csendet...na persze ez én vagyok,van aki korzikára elmegy sportrendszerrel,vagy g....-na szal oda... csak mondom gondold át:)
Ha lelkiismeretesen van takarítva a sportlégszűrő akkor semmi gond nincs vele.
Az enyémen a sportdob felszerelése után jobban durrogott a motor mint előtte.Miután bekerült a sportlégszűrő megszűnt szinte teljesen a durrogás.
Rendben,de akkor akik hozzák,szerelik,azok ugyis tudják,h milyen sportlégszűrő, állitgatás kell hozzá nem?Amugy árban elfogadhatóak a Bódis dobok,ha nem vagyok indiszkrét?:)
ha csak a dobot cseréled állítólag olyan 3-4 lóerő de az olyan mintha nem is volna.Egyébként én nem hiszek abban,hogy dobcsere és érezni fogod a teljesítmény növekedést.Viszont a hang miatt nagyon is megéri a csere
Én 1000km-enkent tisztítom ,olajozom, mellette átnézem a gépet-olajat hűtővizet fékfolyadékokat miegymás.Szeretek a motoron bíbelődni
nincs kedved msnre jönni?3órája szopunk az életre tanító halál egyszerű statika példa ZHval...
/
Megveszed a dobot is.Ha szeretsz szerelgetni akkor felszereled a dobot és beszereled a légszűrőt.El kell menned olyan helyre ahol foglalkoznak injektor írással,ott megiratod.
Általában ott foglalkoznak ilyennel ahol van teljesítmény mérő pad.Megkérik az árát de adnak bizonylatot is.
kettes verzió:
Ha szeretsz túrázni felpakolod a a cekkeredbe a dobot és a szűrőt,Eltúrázol vele Tárnokra(ahol pl én is csináltattam az enyémet).Ott van egy "öreg" szaki aki korrekt áron megcsinálja neked az egészet(vagy csak az írást).Elmagyarázza mire kell figyelni a sportszűrőnél ,hogyan kell karbantartani stb.
Csak inni ne adj neki mert rögtön elkezdi az első futóművedet rángatni és megállapítja,hogy szar
Bódis dob nem a legolcsóbb.Én így vettem a motort,hogy fent volt rajta.Ha most kellene dobot venni,"E" jelzésű martint vennék mert az jó és jó az ára is.
Na de hosszú lett
Az enyémen a sportdob felszerelése után jobban durrogott a motor mint előtte.Miután bekerült a sportlégszűrő megszűnt szinte teljesen a durrogás.
Mondjuk a top3-ban már szerintem pc is van
135.6 LE, 111.5 Nm - Pál Péter
133.7 LE, 110.7 Nm - Dulai Zoltán
123.4 LE, 103.2 Nm - Kecskés "Kecsa" Zoltán
122.3 LE, 104.8 Nm - Czikkely "Fürtös" Zoltán
120.4 LE, 104.0 Nm - Veres Tamás
119.4 LE, 102.3 Nm - Pál Márton
114.9 LE, 99.9 Nm - Melhoffer Péter
Alul kicsit jobban megy.
De nagyobb változás csak akkor van ha a dobhoz hangoltatod a gépet.