Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jobban járnál vele, mint az Ogréval.
Zsé?
Kiaza Zsé?
Aki a talikat lekési?
Bocsánat a kisbetű miatt...ZSééé
1000ccm
Na zsé dagadjon a májad teeee!
Ja és a hutalkötegelőből ítélve nemkicsit kemény az eleje.
Nagyon vaddisznó.
Őőőőő.Szép meló.
02 körüli gixxer teleszkóp és az az öhlinszes trükkös kormánycsillapító.Órát nem tom hogy hekkelte fel.
Nekem kicsit görnyedt egy nakedhez de jóféle.Más kormánnyal még jöhetne is.Főleg hogy ezres.
erre még nekem is lenne eszem
na a naked mániások figyelmébe ajánlanám
Senki sem vitatkozik.
Csak én tényleg végigmentem rajta.És nem értem hogy lehet annyit trükközni hogy egy ilyet végigvigyen valaki minimum csőcsere nélkül.
En igazan nem vitatkozni akarok, csak felvetettem, amit a srac mondott nekem. Abbol indultam ki, hogy nem hazudik csak azert, hogy erdekesebbnek tunjon
Persze en meg nem szereltem ilyet, nem is lattam csak azt az egy atalakitottat.
O azt allitotta, hogy sajat maga rakta ossze, az "alateteket" meg a haverjaval csinaltatta, es hogy a kormanyon kivul mas koltsege nem volt.

Namost vagy igazat mondott es ugyes.
Vagy nem :)
Vagy az ezresen mas a mazzagok hossza.
Vagy esetleg a motorjan nem a gyari mazzagok voltak es ezert passzolt ilyen szepen.

Csak azert foglalkoztat a kerdes, mert lassan megfontolom en is az atalakitast
Na szóval kikerestem.Az S-nek a híd magasságában van a fék csatlakozója.Ha 0 a kiemelés akkor is egy kormán 2-3 Cm-ét nem tom hogy lehet áthidalni.Mondjuk Csi erővel lehet próbálkozni de nem hiszem hogy mukodna.
Ja, de az 1000es volt, nem tudom, hogy ott mas-e a vezetekek hossza.
Hova?
En erdelyben talalkoztam egy sraccal, beszelgettunk kicsit es elmeselte, hogy csak ket tavtartot csinalt hozza, az osszes vezetek gyari volt rajta es megis eleg hosszu volt.
Enyémen szerintem sosem volt gyári.
De még ígyis asszem csak csetlek-boltlok majd.
Remélem azért délután melóba még el tudok menni a romokkal.
Akkó jötté' volna ma.
óóó az Rrel én még nagy kanyarvadász voltam aztán elment a hátulja az egyik viszonylag egyenes rész utáni jobbosban (ering),azt azóta takarékon vagyok.Kakucson volt egy fellángolásom vele hogy na nyomok egy durvát,de eleje hátulja mászott el a csudába (6 r125ből 4 sérült meg...) szal hagytam a francba,lájtosba toltam ott is.Lett volna eszem az elején ledobom róla a gyári mamuszt...
Azt se birom.
Akkor ott az M5-ös, a többiek ringeznek, Te meg lemész Szegedig.
bocsi lemaradt a lényeg : http://www.kepesmotor.hu/motor...
az ára meg egyenesen szemtelenül alacsony volt.
szia !
ez kellett volna nekem is . sajnos már eladták mire én is észrevettem .
Egyenesen csak lehet rajta menni.
Roli a mentorom,szigorúság van
azon vagyok Eringre egy darabig nem megyek,elég volt tavaly Nem volt rossz nem volt rossz,de még mindig fenttartom az állításom hogy szerintem picit csúszik.Bár azóta kiderült hogy az R gyári gumija egy nagy rakás sz@r...szal lehet jövőre megérne egy próbát.