Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a gond, hogy nehéz gyakorolni. Nem lehet kellően érezni azt a pontot, hogy mikor van vége, egyszer csak vége van és ennyi.
Üdv!A fék témárol van nekem is egy észrevételem.Nyáron egy esést követöen fékkart kellett cserélnem.Az uj fékkar a gyári 6 fokozatú állithatoságával szemben ez 5 állásu.Még a legtávolabbi állásában is tul közelinek és bent fogónak éreztem,ezért egy kis fémlemezt ragasztottam be a fékkarba,ezzel valamit változtatthattam az erökarokon ,mert észrevehetöen jobb lett a fék.A fékhatás növelésében még a guminyomás minimális lejjebb engedése is segit.De a legtöbbet az segit a fékezésben,ha rendszeresen gyakoroljuk,mivel ennek tudása a legfontosabb a motorozásban.Nekem sajnos kifejezetten gyenge pontom a fékezés.(is).
Legjobb példa Ürge!

Nyugodt lendületes motorozással megy és szinte élménymotorozást tart! Kajak jó utána menni.

Én meg tolom itt a Claudio Corti stílust, és tudunk együtt motorozni!
Lehet hogy így megy, nekem sikerült közúton is :) Itt van pár nehezítő tényező mondjuk :D
Bár nem mondanám, hogy jól megyek, de azért talán nem tartom fel a többieket :D
Én se ma begyakorolt útvonalról beszélek!

De hát nem mindenki Korzikára jár!

Ismeretlen úton is ésszel lehet menni, de kanyarodni BIZTONSÁGGAL pályán tudsz megtanulni! Aztán ezt majd átveszed a közútra és kerek a perec!
Én is, bár én még soha életemben nem ültem gokartban, tehát valószínűleg ebben is én lennék a leglassabb, akárcsak az SVsek között.
Hát végül is én is csak azért lettem 3. mert a rajtrácson elterelték a figyelmem, közben zöld lett, így beelőzött a csalós, aztán meg a lekörözés miatt lemaradtam tőle és esélyem nem volt.
De mindegy, élveztük az a lényeg, nem az, hogy ki hanyadik :)
Bár motorral jó érzék azért amikor egy erősebb gépet megelőzöl :p
Nagyon szívesen pályáznék amúgy, de az SV-t is sajnáltam, a DL-t meg aztán végképp. Arról nem beszélve, hogy egy valag pénz. Így marad néhány szerpentin, de ott nem szokás versenyezni, legalább is én nem szoktam. Mellesleg többre tartom azt, aki egy ismeretlen úton is szépen megy, míg azt aki egy, jobb esetben öt, begyakorolt pályán farag egy-egy ezredet.
Jó és szép a pálya, ha lenne egy második motorom, ami gixxer, meg lenne jó fix állásom talán én is pályáznék, de valószínűbb hogy gixxer előtt még vennék egy DRZ-t meg egy ATV-t. :)
Egy gokartos temaban benne lennek...Most voltam kollegakkal Budaorson es uj gepek vannak, meg a palyat is atalakitottak..Zsir nagyon. Elvertem oket, pedig en voltam a legnehezebb
De ez motoros fórum! :D Nem RC autó! :D

Amúgy lehetne, de most az Eringre gyúrok hétfőn!

Na ha ott Zsé megelőz, hát akkor...
Háziverseny? :D
Szoktunk járni gokartozni, ott meg lehet mutatni, igaz a 100 kilómmal sok esélyem nem szokott lenni :D
5500 a három menet. Melegítő menet, időmérő, verseny. A végén érem :)
Amúgy a DL 1000-en is ugyanez a fékrendszer van 100%-ban, és ez 60 kilóval nehezebb. szóval annyira szar mégse lehet.
Simson, GS500, SV650.

Ha pedig fotóból fikázol,ahol a gyári gumi volt a gépen és életem első pályanapja akkor annak sok alapja van!
Gyere vazze és mérjük össze kanyarban!

Egyenesen mindenki tud gyorsan menni?
Te mégsem tetted soha!

Nem azt mondom, hogy hatalmas ász vagyok, de még én se ismerem a gépem és én se motoroztam ki!

Kicsit kissebb arc Zsé kicsit! Valamint kevesebb lexikális és több gyakorlati tudást!
Na végre jó FELHASZNÁLÓI véleményt is hallottunk!
Szerintem is jo az a fek...mellesleg azt kell hasznalni, ami van. Ez is megallit, csak tudni kell idoben fekezni . Es nem utolso sorban az SV azert kerult ennyibe, mert nem csucstechnikaval szereltek fel, de attol meg zsir
Semmi baj nincs az SV fékkel. Egy rendes betét meg fékfolyadék kell bele és ennyi. Fémcső is felesleges.
Azért a fékeket ne fikázzuk, nem gixxer, de nem is kell annak lennie!

ZSÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ!

Folyton csak a fika megy, az sv-re, meg, hogy kimotoroztad...

Na mindegy ne szólj szám....
Van még akciós lánc...
ennyi good timing mr anderson
Mivel a v2-nek pont az a lényege,hogy mélyről húz mint a vízhordólány ezért nem kell a végletekig űzni.Ha jól tudom 8500 körűl leadja a max.teljesítményt ezért felesleges feljebb forgatni..
pont a blokk az értelme ennek a motornak!A fékjeit hagyjuk...Fém fékcsővel, fékolajcsere után sem elég meggyőző.Nagyon puhás érzést ad.És nem lassul úgy, mint egy gixxer...

biztos nem értek hozzá annyira mint azok akik évek óta gyűrik, de felül nem megy annyira mint alsóbb tartományban.8-9000től konkrétan semmit nem lehet érezni .

Az M5 meg tényleg gyengébb gumi mint az M3 volt nekem.Nyáron, meg száraz meleg napos időben fasza , de 25C alatt erélyesebb kanyargásnál már mozgatja elejét hátulját.
fain , gerjednék rá, ha ilyennel szambázna előttem

Májki, mit is mondtál, TE mivel kezdted a motoros karriered?Illetve, arról sem meséltél, h milyen volt a kezdet, mielőtt jössz a 6ik fokozattal...Egyébként, egyenesen mindenki tud gyorsan menni, még te is.Ahogy azt a kanyarodós képed láttam az Eringről, háááát....
Hehe!
Tudod milyen könnyű vezetni az SVt? Akármilyen kanyart sokallok el vele, össze lehet szedni a fékekkel. Bár sokat nem megyek vele, nagyon nem tudtam még megszokni, de a Banditommal sokkal óvatosabban megyek bele a kanyarokba, mert egyszerűen nagyobb a lendülete, és nem lehet olyan könnyen lefékezni.
Jobb sorsot érdemelne a bugyikék.
Most a héten rárakódott esős zsuva után már nemlátszik nagyon.