Levegővel töltik fel a henger és mérik a nyomás visszaeesését ebből következtetnek a kopottságra meg egyébre.
Legalábbis ez dereng az óráról amikor ezt adták tananyagnak.
Persze majd a szervizben csinálják úgyis csak az a baj, hogy a kompreszió mérés az olajlehuzó gyűrűk állapotára nem utal feltétlenül, hanem inkább a kompreszió gyűrűékre.
Megvan benne 45ezerkm-er és lehet vissza is tekerték.
Azért először mérj és mérj és mérj.Mielőtt bármit is szétszedsz.
Veszteségmérést kéne csináltatni az megmondja hogy a gyűrűknél van e a gond vagy máshol.Mert speciel szelepszárnál is veszíthet olajat el is csöpöghet stb.
Ne bontókalapáccsal állj neki hirtelen.
Mikike áll hümmögteti a "KIS" 650-est, beáll mellé valami nagy dög bajor fos!
Elindulunk illetve úgy nézett ki mintha álltam volna!
555 LE 72 ellen! hááát nem volt kérdés!
De legalább én tiszta lelkiismerettel mehetek az APEH-hoz!
Ez olaszból gyött?
Legalábbis ez dereng az óráról amikor ezt adták tananyagnak.
Nem elég, hogy legyorsult egy M-es BMW X6, de még a CHF is kúszik!
jaaaaj!
Megvan benne 45ezerkm-er és lehet vissza is tekerték.
Kép van róla?
csak 100 ezerért teszik be azt mondták, a suzuki hollósnál
Veszteségmérést kéne csináltatni az megmondja hogy a gyűrűknél van e a gond vagy máshol.Mert speciel szelepszárnál is veszíthet olajat el is csöpöghet stb.
Ne bontókalapáccsal állj neki hirtelen.
6-7 ezer forint egy gyűrű szett.
és ha levetettema hengereket meg lehet nézni a főtengely "lötyögését"
Sűrűbből is eszi akkor mennyire lehet kopott?
Nekem most Kb 1 dl hiányozhat és KB 4500-nál vok 10w40 ből.