Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

utána elgondolkoztam, hogy egyikünknek sem jutott eszébe megnézni az elsőmet. Pedig ahol a hátsó kerekem járt, ott az első is :)
Van. Megvan?
Csomi,van ímél címed?!?
Télleg.
Inkább a sárvédőmön.....
Nekem sem gondom volt vele,csak nem jött be!És igen,az összhatás volt a gond!
Én is láttam valami matricát a rendszámtartódon.
Mit takar pontosan?
Nekem nem volt gondom a GSR kanyarodásával. A komplett vezetési élmény volt rossz. Nekem.
Egyébként kipróbáltam egy GSR-t is,de az se kőne!Az egyenesfutásra van tervezve.
Ezt nem volt módomban tesztelni.De a vezetői pozitúra nagyon nem sportos!
Köszi!
A blokkról is ódákat zengenek.
Monnyuk a nyomatákcsúcs az alacsonyabb fordulaton jön mint az SV-nél.
Ez egy 25 kW-os példány volt,a gyakorlatok alacsony sebességűek voltak,úgyhogy ezt nem éreztem rajta.Azt mondanám,hogy az SV helyett nem kéne!De mondjuk más helyett se!
pláne kiemelik a szépségét.
Kedvet kaptam.Asszem veszek egyet.
De jó egyébként?
Akárhány tesztet olvasok mindig agyon van dicsérve.
Nem is rossz.Jól mutatsz rajta.
Egyébként gratulálok a fair-vezetősdihez! Nem is tudtam a valódi neved.
Hát ez az!
Szép motor!
Te jó isten!
Na erről beszéltem a múltkor Bud!
Ezt a cikit !El ne mondd senkinek,különben !
A látvány magáért beszél.