Szia!
Berakhatod utólag, sőt utólag szoktam Igen az fordítva van, figyelj oda told be rendesen a helyére, különben át fog menni az olaj, nem ütöm be, hanem fogom a saját bordás tengelyre menő fogaskereket, azt megfordítom csavar rá és azzal húzatom a helyére, előtte megkenem csapi ragasszal a szimeringet, a tényleges helyre menthez lehet kell némi csődarab alátétnek is, ez attól függ milyen a cuccod. Egyébként beütni is lehet így, de nem szoktam, behúzatom mind2 oldalt.
Dew!lenne 1 kérdésem hozzád!Főtemgely szimeringet cserélek!A gyujtás felöli már ki van cserélve az pöpec !A válltó felölinél a szimeringet ha jól láttam forditva van benn mint a gyujtásfelölinél(tehát a számok néznek befele) mivel h az olajat ne engedje be!Itt csak a blokkot szétbontva lehet szimeringet cserélni vagy kivülröl is?Mert ugye forditva van benn!Forditva beütni elég necces nem?
hali megmaradt rmz250 alkatrészeim..kx250f -hez is jo 04-06ig..
de ha joltudom a csapágyak megegyeznek a fiatalabb mocikkal is..
bolti árát lekérdeztem cikkszám szerint 189ezer nyilván nem ennyiért adom 3 db fogaskerék van benne amik 25-30ezer ft-ok--többi blokkhoz csapágy..
léptetök is jok nálam nem volt beszerelve nem az volt a baja..
érdeklödni uazosember@gmail.com
Sziasztok.
RM 125 1993 Bontása a motor már nincs egybe váz alkatrészek fogytán vannak motorhoz szite minden megvan. Hibátlan hajtokar henger stb...
Akármikell írjatok nyugodtan és megbeszéljük
Halihó
Megmaradt gyári RMZ 250 ill KXf 250 gyári alkatrészeim.04-06
váltofogaskerék 5.sebességhez körmös ill párja is..
gyári csapágyak több db... fötengelyhez ill máshová is..ill első fékbetét ezek zsír ujjak..
ill HASZNÁLT elsö hátsó sárvédő és hütöidom. gyári makulátlan állapotuak.. 3 db léptetövilla amit megvásároltam de nem lett beleépitve ez hasznélt de semmibaja szerelö álltal megvizsgált.
érd email..uazosember@gmail.com
Igazából rm vagy rmx-eseknek irtam :) De talán Dew tudott segíteni a méretekkel!Mert lehuzató nélkül leszedni a gyujtás forgó részét öngyilkosság!Holnap megpróbálok csináltani 1et!
Szerintem ez kell rá, mint az RMX-re 27x1mm-es balos, de azért mérd le, legalább az átmérőt
Főtengely szimeringeket összerakásnál csapágyragasztóval tedd be.
Remélem sikerül megoldani a problémát!
Figy az esetleg meg tudnád mondani nekem h a gyujtásnál a forgó résznél a belsejébe mekkora a menet-menetemelkedés?Hogy tudjak hozzá csináltatni lehuzatót!Simsoné nem jó hozzá :)
Ez egy fogós kérdés:) Nem tudom, én szerintem még soha nem fogtam a kezemben hamisat! Az interneten hirdetett castrolok igen nagy eséllyel hamisak,a motoros boltokban meg pofátlanul sokért adják! Ezért érdemes olajdepókban venni,mert ott szerintem eredetit adnak és az ára is elfogadható!
Én anno a gsxr-nél kérdeztem meg egy szerelőt és azt mondta,hogy attól,hogy 10/40 van előírva nyugodtan beletehetem a 10/50 is! Abba 17ezer kilométert tettem úgy,hogy állandóan egykerekezgettem és szabályzón váltogattam és mindig Castrol Power 1 10/50-et használtam bele és amikor eladtam úgy szolt a motorja mintha akkor jött volna le a gyárszalagról!
Most Motul 300V-t tettem az Rmz-be kíváncsiságból,mert még a csapon is az folyik,hogy a legjobb olaj! De eddig minden motoromba Castrol Power 1-et használtam és tuti jó olaj,szerintem van olyan jó,mint a Motul! Arra kell vigyázni,hogy nagyon hamisítják,én ezért mindig a Kecskeméti olajnagykerben vettem,mert ott biztos eredetit adnak és olyan 3E. körül van literje!
Hi. Nincs most MSN.
A súber tűnek és a főfúvókának nincs köze az alapjárati körhöz, azt pakolgathatod...
Kérdés, mi a jelenség, amikor ezt a hullámzás csinálja, ráhúzod a szívatót vagy csak emeled az alapjáratot a csavarral? (nem fog azonnal jelentkezni semmi, várj kicsit)
Illetve ha a meleg motort berúgod, akkor is csak pár perc után csinálja, vagy akkor rögtön?
Egyébként szórakozz vele kicsit...pl kezd a benzinszint emeléssel és úgy próbáld, aztán következő körben az alapjárati fúvókát cseréld nagyobbra, érdemes még a levegőcsavarral próbálkozni.
Ennek a karbijában van gyorsító fúvóka? Kis kábel megy fel a CDI re?
Lehet komolyabb baj is, ha bemelegszik és tágul a cucc, elképzelhető valahol falsot szív és így szegényebb lesz a keveréked, bár ennek nagyobb fordulatokon is jelentkeznie kéne
próbáld ki h ha eldöntöt oldalra akokr is csinálja-e bár ezt simsonnál csináltam még annó ott is volt ilyen gond nem is 1x ott is tűt kellett állítgatni.
már annyira nem emlészem h hidegen milyen volt de azt tudom h mentem vele, egyenes úton megy rendesen,kuplung be ,gurulok és ugye akkor alapjárat van és akkor is elkezdte ezt a dolgot, kuplung ki és ment megint normálisan... nekem asszem az volt a baj h kevesett kapott,a tűt lejjebb raktam vagy h kap többet és jó lett.
Berakhatod utólag, sőt utólag szoktam Igen az fordítva van, figyelj oda told be rendesen a helyére, különben át fog menni az olaj, nem ütöm be, hanem fogom a saját bordás tengelyre menő fogaskereket, azt megfordítom csavar rá és azzal húzatom a helyére, előtte megkenem csapi ragasszal a szimeringet, a tényleges helyre menthez lehet kell némi csődarab alátétnek is, ez attól függ milyen a cuccod. Egyébként beütni is lehet így, de nem szoktam, behúzatom mind2 oldalt.