A powert RMX nél mindenképp kötelező megnézni, ha nem akarsz meglepit.
Az attól függ milyet veszel, ennél megoldható így, de ez csak a PJ-s, s talán 98 meg 99-ben volt rajta ez, a többi típusnál nem tudom hogy lehet meggátolni a becsúszást, azokat nem ismerem.
A power kopást csak akkor lehet látni, ha kiveszed, illetve ha leveszed a rezót meg kell nézni a dugó oldalát, ha karcosabb, mint a normális, akkor ott power gond van. Minden motor üzemórás na jó az RMX endúró kicsit tovább bírja.
Értem akkor ezekkel az átalakításokkal érdemes kezdeni ha vesz valaki egy régebbi rmx-et?Egyébként valami előjel, hogy szar a power vagy szarakodik?Gondolkodtam még talán yamaha yz de az üzemórás,és gondolom azok is legalábbis a régebbiek szét vannak hajtva.Úgyhogy ott cserével indulna minden.
Nem, nem így hogy nem tud rácsúszni a dugóra, törés esetén fül visszahegeszt, oszt csá, 100eFt helyett 5eFt...nem mind1
Mondjuk egy kb. 5 év múlva már a tizedes kopásokat lehet fel kell benne rakni, de ez így örökös mint ahogy a kuplung kosaram is
Sajnos ennyire a motorokhoz nem értek, hogy magam csináljam.De ahogy leírod neked is annyi a biztonság, hogy nem csúszik rá a dugóra.Vagyis annak az árát spórolod meg.Azért köszi a kimerítő választ.
Nincs semmi baj a powerrel pöpec ez, amíg nem kopik ki...
Ennél nem olyan van, mint a yamahánál, hogy forog, hanem rá tud csúszni a dugóra
Hát ha nincs legalább 500eFt od, akkor nagy lutri a motor vásár...amit kinézel azt a típust ismerd meg alaposan mielőtt vételre adod a fejed, vagy keress olyat, aki ért hozzá. Vannak fent régi GG250 es is,de arról nem tudok semmit
Vehetsz végül is RMX et is, de a powert az vagy megcsinálod, vagy sűrűn imádkozol. Nekem 2009 ben tört, akkor vettem újat, illetve most még tettem rá biztonsági megoldást is, hogy majd ha évek múlva kikopik, akkor se legyen gond szóval ez így "örökös" de nem eladó a motor majd szólok ha ez lesz
Hali!
Ma boldog tulaja lettem egy '78-as évjáratú 400-as RM-nek.
Kellene hozzá 1-2 motyó...előző tulajt hanyatt vágta (hátsó sárvédő kéne),oldalidomok meg ilyenek.Szóval valakinek bontásra ilyen gépe vagy csak alkatrészek?
Értem,ettől féltem.Volt egy yamaha dt abban is szar volt a power ami persze rádásul elekrtomos is.Nyitotra volt állítva és így elég szar volt.Akkor megfogattam elektromos power nem kell, de úgy látom a mechanikus power se jobb. Az a baj gondoltam valami régebbi endurót veszek mert pénzem nincs túl sok.Úgyhogy nem tudom mi lesz.Azért köszönöm a segítséget.
Fura lesz ezt tőlem hallani, de ne vegyél RMX-et , vagyis vehetsz, de a power árát tedd félre(100-150eFt), max olyat vehetsz amiben új a power, amiben gyári van még, az már mind szar, elkopott, ha meg kopott, csak szerencse kérdése mikor törik el és átrendezi a hengered, de ez igaz a kawákra is, abban is ez a fos power van, ha van pénzed és "örökös endúrót" akarsz vegyél 300 as-t, GG EC vagy KTM EXC, ha van pénzed újra,akkor meg nézhetsz akár berget TE-t is, de inkább 300 at nézz, persze nem tudom mire is akarod használni, milyen motorjaid voltak, stb.
Bohóckodni jó az RMX, de a powerre gyűjtögess..ja idővel meg a hengert is kikoptatja s akkor már lehet hekkelni vagy új henger, de azt meg már nem gyártják
Alul felül, ha van erő a motorban akkor működik a power, de ezt nehéz leírni, a rezot érdemes levenni és úgy is szemügyre venni kicsit. Egyébként meg azt kell rajta nézni, amit a többi 2T motoron.
Típushiba a power. Vázszám alapján lehet megkülönböztetni, ha mindenáron RMX inkább műanyag tankosat nézzél PJ vázszám kezdettel több benne az RM alkatrész.
Sziasztok a következő lenne a kérdésem.Szeretném megtudni mennyire gyenge pont az RMX 250-eknél a power motor illetve honnét tudom, hogy működik-e rendesen(még nem volt poweres motorom) vagy lutri az egész,szerencse kérdése?Azt már tudom két féle létezik(japán belpiacos).Melyik a jobb, hogyan lehet megkülönböztetni őket.Egyébként vásárláskor mire kell figyelni ennél a tipusnál,esetleg típushibái?
Megint lekapom a hengert!Power nem megy vissza a helyére kézzel most lestem!Mikor felraktam faszán működött pedig leprobáltam!leméretem a hengert meg a dugó!Érdekes mind 2ő vacsi újan lett beszerelve....
Sztem a powernek semmi köze ehhez a hullámzáshoz, ha azt fel tudod nyomni kézzel meg aztán magától visszajön a helyére már csak az lehet a baja, h nem emel ki, de az nem csinál ilyen hullámzást.
Az érdekes, hogy semmit nem reagál a karbi állításra
RGO csak a henger meg dugó illesztés lehet kérdőjel, ahogy bemelegszik, tágul a dugó és lehet kevés neki az illesztés(min 0,05 mm), azért kérdeztem a vízforralást, meg hány százados illesztéssel lett összerakva, de ez már annyira rejtélyes hiba, hogy szerintem vidd szerelőhöz mielőtt még valami komolyabb baja lesz. Hengert végig méretném meg a dugót is
henger tömittés fasza gyári cumo on darabbal kimérve a magasság (1mm)!1:33 a keverék(Motorex)!Gyertya szin jó!Füst mint 1 cross semmi extra!Mind1 hova állitóm a karbit vagy a szivatót ha bemelegszik rángatozik!Jelentem mind 2főtengely szomering cserélve lett most végeztem vele az is fasza :(
Most már csak a powerre tudok gyanakodni!Tuti jól raktam azt össze de lehet h a másik hengerhez lehetett kopva?Mit lehet azon elbaszni Kérdem én?Power hibája végett csinálhatja ezt?
A kérdés az sok, sorry...
Megkérdezhetem miért cseréltél hengert, mi történt a régivel?
Hengertalp tömítést miből raktál fel? Milyen arányban kevertél bele olajat? Gyertyát nézted már milyen a képe? Füstöléssel hogy áll a vas?
Az ok, hogy feljebb pörög szivatóval, de akkor is hullámzik, vagy az kimegy belőle? Ha csak az alapjáratot kezded emelni kicsit? Illetve, ha a levegő csavart beljebb hajtod 1/4-et majd vársz kb.30mp, és így tovább egészen be zárásig, akkor mi történik a hullázással? Berúgod és nem húzol soha gázt, csak alapjáraton hagyod melegedni úgy előáll ez a hullámzás? Hány százados illesztés a henger és dugó között?
A powered kézzel való felnyomás után visszamegy a helyére? Bevallom az idegesít, hogy csak bemelegedés után alkotja, ha karbi gond lenne, amire gondolok akkor hidegen is ezt csinálná, rgo. ebből kiindulva nem hinném, hogy statikus karbi. Simán elképzelhető, hogy alapon dúsabb cucc kéne ennek a perselyes hengernek,(előtte nikasilos volt?) mivel jobban melegszik, esetleg több olaj a keverékbe, de ez csak találgatás, mivel sem a válaszok nem ismertek a kérdésre, illetve a motor sincs itt. Szerelő
Sok a kérdés!Próbálok mindre válaszolni!Nos!Blokk nem lett szétszedve!Másik hengert kapott alap acél persellyel és wiseco bele való alap dugóval!A powert komplettan átépítettem a régi hengerből az újba pucolás után. Ez lett csak cserélve a mocin!Azóta van az h ha bemelegszik 2-3 perc után rángat az alapjárat!membrán okés rajt,Másik karbit akarok rátenni holnap megpróbálni.Vizet nem forralja.Ha ráhuzom a szivatót akkor felpörög magasabb lessz az alapjárat!Lényeg h fordulaton +menet közben nem venni észre a rángatást de alapjáraton nagyon...Húzni nem merem neki mert össz vissz 1üzemóra van benn még csak!
Blokkfelet milyen tömítéssel raktad össze? Gyűrűhézag rendben volt?
Membrán rendben volt? Az mivel tömítetted, amikor a helyére raktad?
Másik rávaló karbival kéne kipróbálni, legalább azt kiszűrni, h ott lehet-e a gond, vagy a blokkban.
Vizet nem forralja meg, csak hullámzik?
Rengeteg baja lehet...a legegyszerűbbre tippelek, h alapon keveset kap, erre már írtam az alapjárati fúvókát.
Arra még nem válaszoltál mit alkot, ha ráhúzod a szivatót, amikor hullámzik.
16-ost fordítva rakom fel a tengelyre, majd megy a helyére a 17,18 és a 17-et hajtom befelé, ennek hatására a 16-os fogaskerék a helyére nyomja a szimeringet egy darabig, utána kell alátét is.
A kuplung felőli ha szar, akkor zabálja a váltóolajat, ha a gyújtás oldal felőli rossz, akkor hullámozhat mint a tied, mert falsot szív.
Ok!Megpróbálom!De ezt h érted?" hanem fogom a saját bordás tengelyre menő fogaskereket" Szted ha beszarik vmelyik főtengely szimering akkor melyiknek nagyobb az esélye erre a gyújtás v a kuplung felölinek?Találkoztál már effélével?Ha a kuplung felöli szar lenne annak van vmi jele h lehet felismerni h elrottyant?
Az attól függ milyet veszel, ennél megoldható így, de ez csak a PJ-s, s talán 98 meg 99-ben volt rajta ez, a többi típusnál nem tudom hogy lehet meggátolni a becsúszást, azokat nem ismerem.
A power kopást csak akkor lehet látni, ha kiveszed, illetve ha leveszed a rezót meg kell nézni a dugó oldalát, ha karcosabb, mint a normális, akkor ott power gond van. Minden motor üzemórás na jó az RMX endúró kicsit tovább bírja.