Még mindig semmi a fogaskerékről se ár se mikor lesz
Már azt mondta a Józsi nincs más van holland ismerőse és azon keresztül ha nem jelentkeznek a Suzukiéka héten
sziasztok lenne hozzátok egy kérdésem
2006-os Rmz 250-em van
és az ülést tartó alu váz folyamatosan el reped a központi telo feletti részen mi lehet az oka?
a vázban nem látok hibát
Hát 07-08as évjáratban gondolkozom, az rmz meg csak olyan mentőöv számomra. A kxfekről csak jót hallottam eddig, alkatrészárban pedig megegyezik a suzukival...
csak egyelőre még nem kelt el a motorom. Szerintem nem adom rossz áron. Minden új a blokkjában, és 25óránál nincs benne több azt garantálom.
annyiban egyetértek veled,hogy ha már 2t vel megtanult(nagyjából) motorozni az ember,akkor a 4T-vel jobban fog menni... én is jobb voltam,de nem élvezetesebb,úgy sem az időt hajkurászom,csak magam szórakozása miatt mentem...2t- az én világom!
azért ven megint az
rmz-k eszik az olajat,általában mind... ha tudsz inkább kxf-et vegyél! környéken mindenkinek bevált,aki normális,megbízható helyről vette akár használtan,akár újan! futóműve is jobb,ha lehet 2008ast végy,annak még jobb mint az előttieknek...
Hát akármelyik pályán 100méter után tiltáson megy a motor az egyenesben. Csiki-csuki sok mandínerrel tűzött pályán tökéletes, de a 450nek akkor is van erőtartaléka, ha elbénázod a váltást, esetleg a fordulóból alacsony kanyarsebességről szeretnél gyorsítani.
A 2t-nél megtanultam dolgozni a motoron, ott sosincs pihenő. De ezt mindenki tudja, aki ment már pályán 2t géppel. A 4tvel amatőrként jobban élvezném a pályázást. Az endurot meg egyébként is hanyagolom, nem köt le. Főleg erre felénk, ahol nincs rá terep.
pályán hamar elfogy a 250 4T?
hol? melyiken? lehet hogy a dirt parkban igen,meg tapolcán,esetleg monoron...de a világ legjobban eltalált motorja krosszpályára! ez a tapasztalatom! volt pár,széria is és kisebb tuningos is... hidd el pályára a legjobb, endurozni pedig le kell áttételezni...hegyre aki jött 250 4T vel az előre 12.es feltett hátul maradhatott és csókolom...élvezed!
Kell a hossza, a fej tetejétől a szár végéig, megmérheted úgy is, ha kiegyenesíted, meg úgy is hogy benne van a fej után a hajtás, csak tudd melyik méretet mondod. Érdemes a fej átmérőt is mérni, mert az se mindegy. Aztán ott van még a vastagsága a küllőnek. Ez a 3 alapján már tud adni. Lehetne még a hajlás hossza meg szögével is szarakodni, de az szinte mind1.
Ez volt a küllő. Az anya se mindegy, ott is van többféle, célszerű együtt venni a kettőt, mert a menet emelkedések is mások.
A küllő anya fejben is vannak eltérések, ott két átmérő a fontos egyik a fej nagy átmérő, a másik meg a felni lyukba belemenő átmérő, ha ez a kettő megvan és stimmel akkor már az anya is stimmel.
Mivel kerékkel, meg küllőzéssel is foglalkozik, nem hinném, hogy zavarja, de ha nem tudsz küllőzni, inkább küldd el neki a régi kereket és átfűzi, érhetnek meglepetések, ha egész kereket akarsz átfűzni, pár küllő pótlás vagy csere nem nagy ügy.
Ez az ő hirdetése, itt rajta van a száma is.(06-30-432-3543) http://www.kepesmotor.hu/felni...
Még januárban emlegetted Bartha Sanyit hogy tud olcsón küllőt anyástól. Ha megkérlek megadod a számát? (akár e-mailben)
Amúgy nem zavarja ha ismeretlenek felhívogatják küllő ügyben?
Milyen paramétereket kell tudni a küllőkről ami alapján tudni fogja mi kell?
Az enyémbe 28ü-óra van a teljes generál óta, szóval most költség mentes a motorom. A himba rendszerem tökéletes, fel van újítva egyedül a kutyacsont várja még a perselycserét, már meg van csak még nem jutottam el a cseréig. Jövőhéten utazom haza, akkor tudok neked képeket is küldeni a blokkról. És igen, 4 sebességes.
Szerintem is
Most én azt csinálom megvettem mentem vele kb 30 percet.
Szétszedtem és kicseréltem mindent amire gondoltam ( igaz a powert nem mert 140eFt lett volna ) igy is 150 eddig és az a ....... bizonyos fogaskerék szívat ( vagy csak én magamat, mert azon kívül minden szét lett szedve, csak megrendeltem a tömbszelencét + a szimeringet ) és így jártam
Haveromnak a ismerőse vagy kije versenyzik/versenyzett 250 rmz-vel ilyen 07 körüli évjáratúval ,ő is azt mondta a srácnak h nagyon faszán összevan rakva a szerkezet Mivel versenyzett vele gondolom karbantartotta rendesen és ennek is köszönhető a siker Én 1x mentem egy 250yzf bár csak sisak volt rajtam ezért inkább lassan mentem vele pályán 2 kört sztem nem gyenge főleg pályára ideális,gondolkoztam én is iylen 250 4t be csak félek tőlük mert ha kifogok vmi szart akkor az drága dolog megcsináltatni pedig tetszik is meg minden Bár 2t-ből is lehet szart kifogni
Nem, mert ha horribilis összeget mondanak megfúrom feljebb a tengelyt és ott még nem nyalta ki a fogaskereket.
( és majd komplett csere tengely + fogaskerék )
De az már magyar munka lesz ( magyar belpiacos ) ez az ötlet.
dob ki vmi manuált? ott tuti leírja mi, mennyi, hova,