Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nincs "oil" csavar a blokkon? bár 4t nem tudom h van,am goole nem
dob ki vmi manuált? ott tuti leírja mi, mennyi, hova,
Még mindig semmi a fogaskerékről se ár se mikor lesz
Már azt mondta a Józsi nincs más van holland ismerőse és azon keresztül ha nem jelentkeznek a Suzukiéka héten
Sziasztok a héten vásároltam egy 2008 suzuki rmz 250 és olajat szeretnék benne cserélni az olaj szintet hol tudom megnézni kb mennyi olaj kell bele.
1995-ös rm 250-hez hátsó tárcsát keresek.
Akinek van írjon:
Msn/Email:farkasgyorgy4@freemail.hu
Telefon:06302265808
Valamiért Szétrázza a Rezonancia Nekem 1x volt csak el repedve de faszán meg kell heggeszteni nekem azóta jóó!
sziasztok lenne hozzátok egy kérdésem
2006-os Rmz 250-em van
és az ülést tartó alu váz folyamatosan el reped a központi telo feletti részen mi lehet az oka?
a vázban nem látok hibát
pro c. asszem 30 körül van de nem tuti,emlékeim szerint 80 lett volna rezóval és a rezo asszem 40-50e. lett volna.
fmf-t szerintem csak amcsiból tudsz rendelni...
Gondolom azért mert nem akarják h ledöbbenj!Dobj 1 mailt nekeik aztán irják az árat is vagy Googlézd ki a kipufot kidob 1 rakattal!
de nem irnak árat:/
http://www.universalmotor.hu/s...!

Pl itt is van de az ára az kemény lessz....
hello tudna valaki segiteni hogy hol találok suzuki rm 250 2004 eshez pro circuit esetleg fmf dobot ? uj vagy használt tökmind1 :D
Sziasztok!Tud vki suzuki rm-250, 2000 es évjárathoz eladó hengert?Aki tud szoljon!
Hát 07-08as évjáratban gondolkozom, az rmz meg csak olyan mentőöv számomra. A kxfekről csak jót hallottam eddig, alkatrészárban pedig megegyezik a suzukival...
csak egyelőre még nem kelt el a motorom. Szerintem nem adom rossz áron. Minden új a blokkjában, és 25óránál nincs benne több azt garantálom.
annyiban egyetértek veled,hogy ha már 2t vel megtanult(nagyjából) motorozni az ember,akkor a 4T-vel jobban fog menni... én is jobb voltam,de nem élvezetesebb,úgy sem az időt hajkurászom,csak magam szórakozása miatt mentem...2t- az én világom!

azért ven megint az
rmz-k eszik az olajat,általában mind... ha tudsz inkább kxf-et vegyél! környéken mindenkinek bevált,aki normális,megbízható helyről vette akár használtan,akár újan! futóműve is jobb,ha lehet 2008ast végy,annak még jobb mint az előttieknek...
Hát akármelyik pályán 100méter után tiltáson megy a motor az egyenesben. Csiki-csuki sok mandínerrel tűzött pályán tökéletes, de a 450nek akkor is van erőtartaléka, ha elbénázod a váltást, esetleg a fordulóból alacsony kanyarsebességről szeretnél gyorsítani.
A 2t-nél megtanultam dolgozni a motoron, ott sosincs pihenő. De ezt mindenki tudja, aki ment már pályán 2t géppel. A 4tvel amatőrként jobban élvezném a pályázást. Az endurot meg egyébként is hanyagolom, nem köt le. Főleg erre felénk, ahol nincs rá terep.
Nekem Elöl 12 es van hátul gyári 48 - as de endurózni tényleg kevés hátra kissebbet fogok venni....
pályán hamar elfogy a 250 4T?
hol? melyiken? lehet hogy a dirt parkban igen,meg tapolcán,esetleg monoron...de a világ legjobban eltalált motorja krosszpályára! ez a tapasztalatom! volt pár,széria is és kisebb tuningos is... hidd el pályára a legjobb, endurozni pedig le kell áttételezni...hegyre aki jött 250 4T vel az előre 12.es feltett hátul maradhatott és csókolom...élvezed!
Szia!

Kell a hossza, a fej tetejétől a szár végéig, megmérheted úgy is, ha kiegyenesíted, meg úgy is hogy benne van a fej után a hajtás, csak tudd melyik méretet mondod. Érdemes a fej átmérőt is mérni, mert az se mindegy. Aztán ott van még a vastagsága a küllőnek. Ez a 3 alapján már tud adni. Lehetne még a hajlás hossza meg szögével is szarakodni, de az szinte mind1.
Ez volt a küllő. Az anya se mindegy, ott is van többféle, célszerű együtt venni a kettőt, mert a menet emelkedések is mások.
A küllő anya fejben is vannak eltérések, ott két átmérő a fontos egyik a fej nagy átmérő, a másik meg a felni lyukba belemenő átmérő, ha ez a kettő megvan és stimmel akkor már az anya is stimmel.
Mivel kerékkel, meg küllőzéssel is foglalkozik, nem hinném, hogy zavarja, de ha nem tudsz küllőzni, inkább küldd el neki a régi kereket és átfűzi, érhetnek meglepetések, ha egész kereket akarsz átfűzni, pár küllő pótlás vagy csere nem nagy ügy.
Ez az ő hirdetése, itt rajta van a száma is.(06-30-432-3543)
http://www.kepesmotor.hu/felni...
Szia Dew!

Még januárban emlegetted Bartha Sanyit hogy tud olcsón küllőt anyástól. Ha megkérlek megadod a számát? (akár e-mailben)
Amúgy nem zavarja ha ismeretlenek felhívogatják küllő ügyben?
Milyen paramétereket kell tudni a küllőkről ami alapján tudni fogja mi kell?
Eladóvá vált, rengeteg új alkatrészem a volt motorom eladása miatt!

1989 Suzuki RM 250 típushoz vettem őket. De nagyrésze jó 89-95-ig illetzve az RMX-ek jópár évjáratához!

Proxx hajtókar szett bontatlan csomagolásban (03,3310) 25.000ft
Boyesen membrán bontatlan csom. (#637) 9000ft
winderosa szimering szett bontatlan csomagolásban (1822126) 7000ft
Athena tömités szett: 10000ft
Henger vadonat új alapméretes újranikaszilozva: 75000ft
Hozzá új gyári dugattyú (12110-29E20-0F0) 15000ft
Hengerfej tömítés új gyári (11141-28C10) 4000ft
Gyári új gyűrű 2db (12141-41620) 6000ft/2db
Gyári új tűgörgő felső(09263-18016) 2500ft
Gyári új csapszeg felső+2db zéger(12151-37F00) 2000ft
Kuplung kiemelő gyári új (23165-28300) 1500ft
Gyári új talp csapágy 2db power és a kuplung-hoz (09263-10002) 2000ft/2db
Gyári új kuplung tengely csapágy (09263-09001) 2500ft
Gyári új kuplung tengely csapágy (09263-12024) 2000ft
Gyári új tűgörgő a váltóba (09263-30035) 4000ft
Gyári új vízpumpa szimering (17461-03B00) 1200ft
Gyári új csapágy a váltóba (09262-22023) 6000ft
Pyramid első teleszkóp szimering szett 2 szim+2 porv.) 7000ft
Gyári kezelési útmutató (zöld könyv) szép állapotban 8000ft
Eladó egyben vagy külön-külön bármi!

Kérésre képet küldök!

lasziati@gmail.com

+36303699876
Az enyémbe 28ü-óra van a teljes generál óta, szóval most költség mentes a motorom. A himba rendszerem tökéletes, fel van újítva egyedül a kutyacsont várja még a perselycserét, már meg van csak még nem jutottam el a cseréig. Jövőhéten utazom haza, akkor tudok neked képeket is küldeni a blokkról. És igen, 4 sebességes.
Szerintem is
Most én azt csinálom megvettem mentem vele kb 30 percet.
Szétszedtem és kicseréltem mindent amire gondoltam ( igaz a powert nem mert 140eFt lett volna ) igy is 150 eddig és az a ....... bizonyos fogaskerék szívat ( vagy csak én magamat, mert azon kívül minden szét lett szedve, csak megrendeltem a tömbszelencét + a szimeringet ) és így jártam
Haveromnak a ismerőse vagy kije versenyzik/versenyzett 250 rmz-vel ilyen 07 körüli évjáratúval ,ő is azt mondta a srácnak h nagyon faszán összevan rakva a szerkezet Mivel versenyzett vele gondolom karbantartotta rendesen és ennek is köszönhető a siker Én 1x mentem egy 250yzf bár csak sisak volt rajtam ezért inkább lassan mentem vele pályán 2 kört sztem nem gyenge főleg pályára ideális,gondolkoztam én is iylen 250 4t be csak félek tőlük mert ha kifogok vmi szart akkor az drága dolog megcsináltatni pedig tetszik is meg minden Bár 2t-ből is lehet szart kifogni
Nem, mert ha horribilis összeget mondanak megfúrom feljebb a tengelyt és ott még nem nyalta ki a fogaskereket.
( és majd komplett csere tengely + fogaskerék )
De az már magyar munka lesz ( magyar belpiacos ) ez az ötlet.