Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen, 250ccm gasgas-t vasaroltam. Am amokor jar a motor nem sotetebben fustol? Meg az illata se kellemes 2t hanem kicsit budos. Am en kupakba ontok benzint es beledugom a gyertyat,szepen kihozza mindenhonnan az olajat. Bar ido utan meghal a gyertya...
nem dadog le ha új gyertyát rakok bele.
Gyertya jó hozzá. Képed van róla?
Ha fekete az alja, szerintem beköpi, ennek több ok is lehet, de a karbi hangolással kezd. Lehet annyi is elég neki, ha a levegő csavart kicsit kijjebb nyitod, ha nem segít esetleg tedd lejjebb a súber tűt, ha az se, akkor már lehet gondolkodni azon, hogy esetleg más baja van...

Miután berúgod és ráhúzod a gázt, nem dadog le?
Szia!
Felrakva így néz ki, felfogatva meg ott van, ahova a kék pöcköket rajzoltam, a váz kereszt merevítéshez van ráhúzatva hátul a gumibakos felfogató, ott a vázon is van egy gumi alul.
Szia!
Köszi , mindenképp szétveszem és ki fog derülni.
az összes szimmeringet kicserélted?
250cc-t akartál írni a 250gg helyett ugye?
br8eg gyertyát veszek bele. Most nézi meg haverom hogy nála jó-e a 3 gyertya, mert neki is ilyen gépe van ilyen évjárattal. pucolás?kicsit megcsiszolom a gyertya alját, meg benzinnel letörlöm. Ha kiveszem a gyertyát akkor fekete szinű az alja.
Ha valakit érdekel újszerű komoly Renthal FATBAR kormány , nézze meg ezt a hirdetést! 17.000 ft szivaccsal, RM Rm-z re jó ,köszi

http://www.kepesmotor.hu/motor...
Szasz

Ha jól nézem neked takarja a bal o. a kipufogó tartót?
A motortartóhoz van rögzítve ?
a hátsó felfogatás a himbatartó mellé van felfogatva vagy a merevítéshez ?
én csak annyit csinálok levágom a széleit mert az rm keskenyebb mint az rmx ( de lehet 125 rm )
dew, gg forumba olvasram irasod . Nekem hasonlo volt es annyi volt kiszedtem majd visszatettem a ceruza alaku vmi asszem tuszelep a neve, es jo lett.... Pontosan nem emlekszem h beindult e de asszem igen,sztem probald ki en csak siman ki es be raktam es jo lett...
ha jol emlekszem br8es a gyarilag eloirt,ha feketes benzines trutyi van rajta akkor vmi gebasz van.
igen szimering volt a baj,de nem tudtam rajonnii h azt mi cseszte szet, lecsreltem a mocit 250gg re.
Mindjárt nyár lesz, várd ki és jó lesz
Milyen gyertyát veszel bele?
Amikor leáll és kiveszed a gyertyát, hogy néz ki? Az a gyertya, ami elvileg nálad bedöglik, másik gépben üzemképes?
Pucolás alatt mit értesz? Ha szétreszeled túl nagy lesz a hézag és azért nem fog szikrát adni.

Olajleeresztő csavart a repedésnél kend körbe szilikonnal, vagy fémragasztóval, utána már nem fog folyni, ellőtte tisztítsd meg rendesen a blokkot, hogy kössön rá tutira, érdemes pici szilikont tenni a csavar/alátét alá is összerakás előtt és nem kell meghúzni csak egy picit. ha szét van húzva a blokk meghegeszteni, nem tesz jót a váltónak ha nincs elég olaj benne, meg neked se, ha folyton venni kell bele.
david neked msot jo a mocid?a szimmering miatt rakta tönkre a gyertyát?
szép! egy ilyet elfogadnék a gizgazra is
folyt...
Saját gyártmány, 3as saválló acél, az alján lévő két szélső felhajlás már azért van mert kapott az élettől. Ha van kérdés, jöhet, egyébként kurva sokáig tart megcsinálni

A légszűrőház oldalán mi az a 3 piros cucc? Matrica?
A felnit mivel festetted le?
hát igen
igen,de most nézem h blokkvédőt akarod átalakítani és ne ma mocit.
Nekem írtad ?
nekem?
enduróra alakítod? vagyis gondolom h arra bár még a supermoto is szóba jöhet