igen, 250ccm gasgas-t vasaroltam. Am amokor jar a motor nem sotetebben fustol? Meg az illata se kellemes 2t hanem kicsit budos. Am en kupakba ontok benzint es beledugom a gyertyat,szepen kihozza mindenhonnan az olajat. Bar ido utan meghal a gyertya...
Gyertya jó hozzá. Képed van róla?
Ha fekete az alja, szerintem beköpi, ennek több ok is lehet, de a karbi hangolással kezd. Lehet annyi is elég neki, ha a levegő csavart kicsit kijjebb nyitod, ha nem segít esetleg tedd lejjebb a súber tűt, ha az se, akkor már lehet gondolkodni azon, hogy esetleg más baja van...
Szia!
Felrakva így néz ki, felfogatva meg ott van, ahova a kék pöcköket rajzoltam, a váz kereszt merevítéshez van ráhúzatva hátul a gumibakos felfogató, ott a vázon is van egy gumi alul.
br8eg gyertyát veszek bele. Most nézi meg haverom hogy nála jó-e a 3 gyertya, mert neki is ilyen gépe van ilyen évjárattal. pucolás?kicsit megcsiszolom a gyertya alját, meg benzinnel letörlöm. Ha kiveszem a gyertyát akkor fekete szinű az alja.
Ha jól nézem neked takarja a bal o. a kipufogó tartót?
A motortartóhoz van rögzítve ?
a hátsó felfogatás a himbatartó mellé van felfogatva vagy a merevítéshez ?
én csak annyit csinálok levágom a széleit mert az rm keskenyebb mint az rmx ( de lehet 125 rm )
dew, gg forumba olvasram irasod . Nekem hasonlo volt es annyi volt kiszedtem majd visszatettem a ceruza alaku vmi asszem tuszelep a neve, es jo lett.... Pontosan nem emlekszem h beindult e de asszem igen,sztem probald ki en csak siman ki es be raktam es jo lett...
Mindjárt nyár lesz, várd ki és jó lesz
Milyen gyertyát veszel bele?
Amikor leáll és kiveszed a gyertyát, hogy néz ki? Az a gyertya, ami elvileg nálad bedöglik, másik gépben üzemképes?
Pucolás alatt mit értesz? Ha szétreszeled túl nagy lesz a hézag és azért nem fog szikrát adni.
Olajleeresztő csavart a repedésnél kend körbe szilikonnal, vagy fémragasztóval, utána már nem fog folyni, ellőtte tisztítsd meg rendesen a blokkot, hogy kössön rá tutira, érdemes pici szilikont tenni a csavar/alátét alá is összerakás előtt és nem kell meghúzni csak egy picit. ha szét van húzva a blokk meghegeszteni, nem tesz jót a váltónak ha nincs elég olaj benne, meg neked se, ha folyton venni kell bele.
Saját gyártmány, 3as saválló acél, az alján lévő két szélső felhajlás már azért van mert kapott az élettől. Ha van kérdés, jöhet, egyébként kurva sokáig tart megcsinálni
Ha fekete az alja, szerintem beköpi, ennek több ok is lehet, de a karbi hangolással kezd. Lehet annyi is elég neki, ha a levegő csavart kicsit kijjebb nyitod, ha nem segít esetleg tedd lejjebb a súber tűt, ha az se, akkor már lehet gondolkodni azon, hogy esetleg más baja van...
Miután berúgod és ráhúzod a gázt, nem dadog le?
Felrakva így néz ki, felfogatva meg ott van, ahova a kék pöcköket rajzoltam, a váz kereszt merevítéshez van ráhúzatva hátul a gumibakos felfogató, ott a vázon is van egy gumi alul.
Köszi , mindenképp szétveszem és ki fog derülni.
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Ha jól nézem neked takarja a bal o. a kipufogó tartót?
A motortartóhoz van rögzítve ?
a hátsó felfogatás a himbatartó mellé van felfogatva vagy a merevítéshez ?
én csak annyit csinálok levágom a széleit mert az rm keskenyebb mint az rmx ( de lehet 125 rm )
Milyen gyertyát veszel bele?
Amikor leáll és kiveszed a gyertyát, hogy néz ki? Az a gyertya, ami elvileg nálad bedöglik, másik gépben üzemképes?
Pucolás alatt mit értesz? Ha szétreszeled túl nagy lesz a hézag és azért nem fog szikrát adni.
Olajleeresztő csavart a repedésnél kend körbe szilikonnal, vagy fémragasztóval, utána már nem fog folyni, ellőtte tisztítsd meg rendesen a blokkot, hogy kössön rá tutira, érdemes pici szilikont tenni a csavar/alátét alá is összerakás előtt és nem kell meghúzni csak egy picit. ha szét van húzva a blokk meghegeszteni, nem tesz jót a váltónak ha nincs elég olaj benne, meg neked se, ha folyton venni kell bele.
A légszűrőház oldalán mi az a 3 piros cucc? Matrica?
A felnit mivel festetted le?