a vegdob es a rezo illesztesztesenel kezdet folyni legszuro tiszta,gyertyan ilyen feketes benzin vagymi,neztem az olajszintjelzo csavart...nem folyik az olaj ha kitekerem,leheet h eszi?
Ha a gyertyád megy szarrá, karburálási gondok lesznek, vagy gyertya Milyen gyertyát raksz bele? Hogy néz ki amikor kiveszed? Mennyi olajat kavartál a benyába?
Fulladozni, dadogni gázadásra nem szokott, amikor beindul?
Érintkezik rendesen, van szikra?
A rezod végén nem csöpög a cucc?
Légszűrő tiszta? Karbi tiszta? Levegőcsavar mennyire van kitekerve?
hali,olyan promlemam van h hazajottem a mocival(rendesen ment) masnap ment egy kicsit,majd megallt,mintha elfogyott vna a benzin,aztan se kep se hang,elotte az volt h cserelgettem a gyertyakat mert 10mp-re indult be.kicsereltem a gyertyapipat es ment rendesen. Neha beindul de szinten megall es talan soteten fustol,ha a berugokart lenyomom lassan,egy kis fust jon ki a kipufogon(nem tudom h ez fontos-e) am telefonrol irok azert nincs ekezet
Ez komoly, a power belülről hogy néz ki? Használható állapot még?
Mivel meg kell fúrnod az egész hengert, a powert utána kell hézagolni, különben megint így fog kinézni mint ez
A blokk sima 4t motor olaj de MOTORKERÉKPÁR OLAJ a benzinbe MOTUL 710 de vigyázz hamisítják csak megbízható helyről szerezd be én 1:40 keveréket használnék endurozni de a különolajzásra én figyelek és jó állapotban tartóm nagyon szépen működik is és a gázkar állásától függően adja az olajat
elküldöd A email címemre palfy@freemail.hu ha megteszed
de valószínűleg
hajtókar, csapágy, szimering, honolás, power akad kicsit és még a power alkatrészek pótlása és gooooooooooooo
Igen, power kikötve
A lendkerék az 6 mágneses
S valóban valószínűleg le lett cserélve a komplett henger.
Ebben a motorban szerintem power gondra szaladtak, de melyik RMX nél nincs ilyen...majd meglátod, ha lejön a henger.
Csak tipp, mi lehetett a múltban:
1. valakinél a power benézett a hengerbe, ott szétvitt mindent
2. henger komplett kuka, cserélték
3. dugó lehet csak új gyűrűt kapott
4. mivel a power szarrá tört, kikötötték, nem lesz benne
Tanúlság, powerre figyelni RMX ben, vagy kiküszöbölni a konstrukciós hibát
Hát ennek elég véres a torka, már a gyűrűn is vannak keresztirányú hornyok
Húzd le azt a hengert mindenképp úgy többet látsz, s néz meg azt is, amit a telefonban mondtál, hogy az alsó vagy felső csapnál lóg a hajtókar...
Köszi a tanácsokat megnézem és estefelé megírom
ha felhívhatnálak 1-2 segítségér azt megköszönném és megírnád a email címemre a telefon számod.
köszi mindent
Nincs RMXhez szervízkönyvem, az évjáratok típusszámait egy japán oldalról letöltött szervízkönyvek borító képeiről írogattam ki
RM250 szervízkönyvet szoktam megnézni időnként, sok dolog stimmel, ami meg nem arra ott a robbantott ábra. 2003-as RM250 lehet letölteni.
A motorod valószínű az lesz, amit 2002 ként hirdettek, nem tudom te milyen évjáratként vetted de az inkább 94 es lehet a képek alapján, bár a hátsó teleszkóp meg inkább 96 os bár a fémtankosokat lehet már 94 ben is állítható telóval látták el.
A hátsó féktárcsának már a képen is válla van, mérj rá, s lehet nem árt egy csere
Ülés alatt a váznyúlványon bent van még a címke? Mi van rajta?
Egyébként a motor állapota a lényeg, ha nem csörög, nem zörög, akkor rendben van. Ja powert nézd meg, még mielőtt nagyon belemerülsz a használatba
Ha a gyertyád megy szarrá, karburálási gondok lesznek, vagy gyertya Milyen gyertyát raksz bele? Hogy néz ki amikor kiveszed? Mennyi olajat kavartál a benyába?
Fulladozni, dadogni gázadásra nem szokott, amikor beindul?
Érintkezik rendesen, van szikra?
A rezod végén nem csöpög a cucc?
Légszűrő tiszta? Karbi tiszta? Levegőcsavar mennyire van kitekerve?
Benyába valami 2T offrod szintetikus, 1:40 jó...
Ez komoly, a power belülről hogy néz ki? Használható állapot még?
Mivel meg kell fúrnod az egész hengert, a powert utána kell hézagolni, különben megint így fog kinézni mint ez
milyen olajat használtok a blokba, és a benzinbe és a keverék aránya ?
kezdő voook szombaton vettem
eddig 4tm volt
de valószínűleg
hajtókar, csapágy, szimering, honolás, power akad kicsit és még a power alkatrészek pótlása és gooooooooooooo
A magyar hivataloknak nem lehet hinni !
Viszont megoldottam másként
Utána járok lehet ez segít neked is !
A lendkerék az 6 mágneses
S valóban valószínűleg le lett cserélve a komplett henger.
Ebben a motorban szerintem power gondra szaladtak, de melyik RMX nél nincs ilyen...majd meglátod, ha lejön a henger.
Csak tipp, mi lehetett a múltban:
1. valakinél a power benézett a hengerbe, ott szétvitt mindent
2. henger komplett kuka, cserélték
3. dugó lehet csak új gyűrűt kapott
4. mivel a power szarrá tört, kikötötték, nem lesz benne
Tanúlság, powerre figyelni RMX ben, vagy kiküszöbölni a konstrukciós hibát
Húzd le azt a hengert mindenképp úgy többet látsz, s néz meg azt is, amit a telefonban mondtál, hogy az alsó vagy felső csapnál lóg a hajtókar...
ha felhívhatnálak 1-2 segítségér azt megköszönném és megírnád a email címemre a telefon számod.
köszi mindent
Nincs RMXhez szervízkönyvem, az évjáratok típusszámait egy japán oldalról letöltött szervízkönyvek borító képeiről írogattam ki
RM250 szervízkönyvet szoktam megnézni időnként, sok dolog stimmel, ami meg nem arra ott a robbantott ábra.
2003-as RM250 lehet letölteni.
A motorod valószínű az lesz, amit 2002 ként hirdettek, nem tudom te milyen évjáratként vetted de az inkább 94 es lehet a képek alapján, bár a hátsó teleszkóp meg inkább 96 os bár a fémtankosokat lehet már 94 ben is állítható telóval látták el.
A hátsó féktárcsának már a képen is válla van, mérj rá, s lehet nem árt egy csere
Ülés alatt a váznyúlványon bent van még a címke? Mi van rajta?
Egyébként a motor állapota a lényeg, ha nem csörög, nem zörög, akkor rendben van. Ja powert nézd meg, még mielőtt nagyon belemerülsz a használatba