Komplett nem...K1,2,3egyezik meg, aztán a 4,5,6egyezik meg,
más a bordás tengely elsősorban,
viszont vannak alkatrészek amik egyeznek, azt kéne tudni, h neked pontosan mi kell, a linkeken kibogarászhatod, ha akarod
Sziasztok!
Nemrég egy 2006-os Rm125 került hozzám és rossz a váltóba a 2 fokozat. És olyan kérdésem lenne felétek,hogy ennek a váltója megegyezik e a 2003-aséval?Előre is köszi a segitséget.Üdv
Szerintem ha ezek közül valamelyik, akkor leszeded a 6 számút
elviszed az esztergályosnak és csináltatsz vele hosszabbat és máris nem lóg annyira bele ( jössz 2 sörrel )
Én meg perselyeztetem mert nagyot kottyan már mindkettő
Ez inkább japán belpiacos és azért ilyen érdekes.
Támasztó 95-96., hátsó fáktárcsa alapján is 94-96.
Első fékbetét még olyan villás meg fülecskés, igaz? az meg elvileg régebbi, nem 96 os...szóval sok kérdőjel...a karbija kavart be a legjobban, mert elvileg még lehetne 95, ha az keihin.
Szumma, gőzöm sincs valahol 91 meg 95 között lehet, vázszám alapján elvileg 94 v 95.
Ha alkatrész kell hozzá, mérj/rajzot nézz stb...gyári alkatrész esetében meg ajánlott a szám alapján az évjárat megkérése sajnos...
Ha konkrétan érdekel vmi. alkatrész, akkor típusszám alapján elvileg lehetnek átfedések, azaz mind1, h pontosan melyik év.
Esetleg alkatrészekről próbálj meg leírogatni típusszámokat, ahol találsz és az alapján talán még lehet kísérletezni...
Köszi...eddigi infóim alapján Mikuni TM-es karbi 91-92..., a főtengely sonka simán 95-96os inkább, szóval kicsit összezavarodtam
Első hátsó féknyereg oldalról?
Van rajta sztendernek cucc a lengővilla oldalán? Fékcső vezetőnek lyuk a tetején?
A himba a hátsó teleszkóp alatti rész, ami a lengőkart a telót meg a vázat kapcsolja össze, de a főtengelyről is csinálhatsz képet, legalább látom a lyukakat.
A membránt ne helyettesítsd semmivel...oda spec anyag kell, csak gyári, mert ha beraksz valami gagyi műanyag/fém lapt és eltörik, bemegy a hengerbe, az nem lesz jó...keress bontottat, ha a tied törött vagy lyukas.
A karbi melyik? Lemaradt a lényeg
Hát nem tudom én amikor intéztem az alkatrészeket személyesen Bukovics Tamással beszéltem telefonon mondta hogy dobjak egy mailt hogy mi kell és 2 héten belül már a kezemben is volt nagyon segítőkész és maximálisan ügyfél központúnak ismertem meg .....
Bár lehet hogy a cunami és atom katasztrófa kombo nem tett jót az alkatrész beszerzésben
De ilyen ökörséget hogy pénz kérnek hogy megkérdezik vane ilyen alkatrész nevetséges.....
Szia!
Most már darabokban van, lőjjük be típust/évjáratot
Képek alapján a hengerfejben van termosztát, felülről megy be a cső, ez megadja melyik változat, de kérdés:
Milyen karbi van rajta? Keihin elvileg, abból melyik? PWK vagy PJ-s?
A himbáról csinálj már képet pls.
Bár szerintem 94-es lesz.
Tömítés ügyében szerintem vegyél klingeritet 0,5 és vágd ki, úgy olcsóbb jóval.
A power szelep külön is megvető ennél a típusnál szerintem,
vagy mindre szükséged van?
Ezek kb. árak(gyári alkatrész, tí):
- hengerfej tömítés: 1036
- power szelep árak
Az árak rubelben vannak, szorozd meg kb 7,5 el.
Komplett nem...K1,2,3egyezik meg, aztán a 4,5,6egyezik meg,
más a bordás tengely elsősorban,
viszont vannak alkatrészek amik egyeznek, azt kéne tudni, h neked pontosan mi kell, a linkeken kibogarászhatod, ha akarod