Ha be tud menni személyesen, csapja a hóna alá a régit, úgy tuti.
RMXnél van egy csomó változat s azt nem tudjuk, hogy az övé 97-es évjáratból melyik, enyémnél is nemrég esett le, hogy 98-as ból 2 féle van a sima W és SW, de talán 96-tól 99-ig ez a helyzet és nagyon nem ugyanaz a két motor hiába 98 as 250-es RMX mind2 Persze lehet idomban stimmelnek.
A boltan RM250 hez tuti 98-00 ig van idom, nem tudtam, hogy lehet kapni RMX hez is.
Esetleg a boltban kapható képen látható idomokat vesse össze az övével. Ilyen a mocc(Nem rejtett tankos)? A berúgókar benyúlik a tankba? Lásd kép. Van kép a moccról?
A különbség az x
Komolyra fordítva röviden az RM krossz változat az RMX meg enduro (lámpás is lehet). Alkatrészekben meg konkrét évjárat esetében lehet beszélni arról, mi a különbség. Általánosságban futómű, váltó áttételezés, gyújtás,power biztosan más, meg még majd sorolják a többiek mi...
De pl. a 98as RMX250SW/99SX az inkább RM alkatrészekből van összebűvölve, mint RMX.
97-es RM vagy RMX idom érdekel? És melyik újabb évjárat hűtőidomjára cserélnéd? Pl. 96-2000-ig stimmel a dolog RM250 esetében gyári szám alapján
Szerintem, ha tudsz, tegyél fel képeket a lánckerék környékéről,
vagy vidit, akkor a szerelők tuti megmondják, hogy mi a baj.
A fő probléma nem az, hogy a szimering kijön?
Mik is a gondok?
Vazze, rossz olvasni hogy fogaskerekekről irtok lánckerék helyett. Persze rá lehet érteni de marhára semmi közük ugye egymáshoz.
Egyébként a csak zégerrel rögzitett lánckerék (meg mindegyik) mindig lazán lesz illesztve a bordázott tengelyen, csak az nem mindegy mennyire. Ezt igy távolból nem egyszerű megmondani, mondjuk keresztirányba 4-5 mm qrva sok.
A bordás tengelyt simán szét tudja cseszni egy kiverődött lánckerék.
Szia!
Ezen az ábrán ott a cucc.
A 25 lett cserélve ha jól értem, a 41 és a 37 vissza lett rakva? Ha nincs fent a 37, akkor hosszirányba elmászhat a fogaskerék, de gondolom nem így lóg. Keresztirányba sem szabad neki semmit, annak ülnie kell a bordás tengelyen. Keresd meg a régit és hasonlítsd össze esetleg mérd le. Ilyennek kell lennie, ami a képen van.
08as a gép,szerintem a csapágy szimering tuti jó,most cseréltem olajat,csak kellene ott szivárognia,nem hiszem hogy feszes lánccal mentek vele.szerintem valami gagyi ez a lánckerék mert a tengely nincs megkopva,tök patentul kellene rámennie ehelyett egy szar.
szia!nem a tengely lötyög hanem a tengelyen a lánckerék!de elég keményen,4-5mm játéka tuti van!most nem találom a régi lánckereket de szerintem az nem lötyögött rajta!
Szia!
A hirdetésen nincs kiírva az évjárat, csak az hogy valami ősrégi.
Gondolom nem az egész kell, csak alkatrész. Itt és itt meg tudod nézni alkatrészenként egyesével gyári számok alapján, ha megérdeklődöd az eladótól a pontos évjáratot.
Szerintem komplett nem tudok átrakni, max alkatrészeket, de lehet azt se...motorszerelőknél érdeklődj!
Szia!
Hányas évjárat az a RMZ 250?
A szimering K7 és K8-nál 28X38X7.5-ös.
A fogaskerék szintén csak K7 és K8-ra egyforma, köze nincs a 450 hez, de a korábbi RMZ250-es évjáratoknál is más a gyári szám. Gyári számok alapján írom!
Mit jelent a lötyög?
Lógni nem lóghat rajta, mert akkor az szétvisz neked mindent, csapágy, tengely szétverés, kiverhette a szimeringet is, stb...
Mosd le és bakon járasd, úgy látod, hogy folyik-e valahonnan olaj.
Egyébként hasonlítsd össze a régi lánckerékkel(remélhetőleg az jó volt rajta), esetleg vétel előtt vidd el magaddal a régit az a tuti. A tengelyt mindenképp nézd meg, ha feszes lánccal mentek vele, a csapágynak tuti annyi van.
2 első sárvédő + a KTM-es
2 hátsó
2 hűtőidom
1 oldaidom
1 kézvédő