Sajna Dani nem tudott eljönni megnézni, úgyhogy most továbbra is a garázsban áll, de barátnőmnél, ott meg se akku töltő se másik aksi amivel kipróbálhattam volna
Nekem most hétvégén meg tanulnom kell, úgyhogy bebuktam a dolgot.
Hétfőn tovább próbálkozok vele, de kedden remélem már meg lesz oldva a dolog, valamikor meg csak el tudok menni Danihoz is...
Minden esetre most próbálok nem a mocira gondolni, de nehéz így tanulni
Nekem is volt hasonló jelenségem. Elfordítottam a kulcsot kattanás hátulról a kis fekete dobozból és ennyi. Se kép se hang. Még az óra jelzője is kialudt a kulcs fordításánál. Én erre leszedtem az aksi pozitív töltését vártam egy percet majd vissza kötöttem és működött. Ez kb 4 szer fordult elő, de mostanában szerencsére nem. Remélem megjavult. A szerelő ismerősöm azt mondta, hogy az elektronika ilyen dolog. (ha baj van vele nehéz kideríteni mi lehet) Ha esetleg megvan a megoldás engem is érdekelne.
Van még 1 bizti az aksi mellett balról az idom alatt! 30 Amperes főbizti. nekem azt nyomta ki mikor a fesszabot félrekötöttük . Műanyag fedél van rajt.
. Bár akkor a relé se kattogott.
Helló
Nem vok nagy szaki, de túl sok minden nem lehet, nem áztál meg mostanság?
az önindító felett, a vészleállító kapcsolója volt havernak olyan, hogyha lenyomtad és vissza néha nem indult a gép. Szétkaptuk, felcsiszol, kis kenés és azóta jó.
Ha nem aksi, és nem bizti, akkor lehet trafó, az meg sztem nem olyan ócsó...
Érdemes lenne felhívnod a szerelő haverod, sztem ő kapásbol tudni fogja...
Több ötletem nincs...
Sok sikert
A biztosítékok mind jók, az aksi is jó, de valami mégse stimmel, mert mikor a kulcsot az ON állásba fordítom, akkor csak kis relé kattanás hangja hallatszik egy kis 2x2x2 cm dobozkából (mert megnéztem, és az kattog), ami pedig az ülés alatt a jobb oldalon található eldugva az idom alá, kb a kipufogó közepe fölött.
Nah annak nem tudom mi a neve, de egész jól körbe tudtam írni .
Valakinek ötlet?
Egyébként ma reggel történt, akartam vele indulni, 1x indítóztam, akkor nem indult be, aztán amikor másodszor próbáltam, akkor katt és se lámpa se semmi visszajelző led. Utána jött ez a relé kattogós hang, majd bizgeráltam az aksi csatlakozóit, meg megnéztem a biztosítékokat a FUSE dobozkában, ott minden rendben volt, az aksi csatlakozóit kicsit megpucoltam. Aztán megint volt 1 kis kattanás, a visszajött a világitás, de ahogy indítózni próbáltam, már megint lámpa le, kattogás és utána már lámpa se volt...
Nagyon szomorú vagyok... ma akartam menni szerelőhöz, de ilyen bajokkal én nem számoltam.
Remélem az a kis dobozka ha cserélendő, akkor be lehet szerezni valahogy
Próbálgatom a vasat, még szokjuk egymást!
Nem bánom, hogy ezt vettem, és nem egy xj-t. Azért érezhetően jobb....
Imádom, a 2 du esti mocizáés eredménye 240.4 km, kicsit esőben(mert minden du esik vazze )
1x szívesen taliznák veletek Zorrókám!
Szombaton lehet megyünk 1 kisebb túrára, nincs kedve valakinek csatlakozni?
Gödöllőröl indulnánk.
Ha érdekel valakit, dobjon mail-t.
Persze normál tempó, falu/város 60 körül, kint 110 kb
Akinek megfelel, szívesen látjuk.
Üdv mindenkienk!
Holnap megyek Danihoz (szerelőm).
Kapok kevésbé használt hátsó gumit, meg szinkront állít, meg kapok szép új gyertyákat .
Valamint veszek végre 1 jó lánc sprayt...
Hmm.. erről a szinkron beállításról nektek mi a tapasztalatotok?
Egyébként ehhez az erőhöz is hozzá lehet szokni! Nekem kb. 2-3 hétbe telt...
Most már teljesen el merem húzni a gázt 1-2-3 ban is! csak kicsit mások az erőviszonyok, ez kettesben megy 240-et!
De! "legyen az ész a gyeplő"!
Ja! Baromi jól néz ki az a Gpz! szép állapotban van, mikori!?
Hát nem hiszem hogy eljön az a nap az életemben amikor azt mondom hogy ez kevés!
Jó lehet hogy majd egyszer újra vágyok de biztosítos hogy erősebb motort nem veszek!
Godnolom hogy milyen érzés űlni egy Busán bár én még nem ültem rajta, de szívesen kipróbálnék én is egy
olyan moict! JAH igen ha egyszer majd lesz 3 misim akkor feltétlen veszek egy Busát!
Hazaút elött megnéztem a PUSZTATORONYt Somogyvámoson,
Eladó lett szeretett motorom mert lassan kevés lessz 1el nagyobra ülnék át.
Sajna Dani nem tudott eljönni megnézni, úgyhogy most továbbra is a garázsban áll, de barátnőmnél, ott meg se akku töltő se másik aksi amivel kipróbálhattam volna
Nekem most hétvégén meg tanulnom kell, úgyhogy bebuktam a dolgot.
Hétfőn tovább próbálkozok vele, de kedden remélem már meg lesz oldva a dolog, valamikor meg csak el tudok menni Danihoz is...
Minden esetre most próbálok nem a mocira gondolni, de nehéz így tanulni
Akksiban van elég szufla Mert akkor szokota azt csinálni, hogy önindítóznál es elmegy a lámpa a relé + csak kattog
. Bár akkor a relé se kattogott.
Egyébként a biztit, meg biztosítókat is ő mondta, h nézzem meg.
Nem vok nagy szaki, de túl sok minden nem lehet, nem áztál meg mostanság?
az önindító felett, a vészleállító kapcsolója volt havernak olyan, hogyha lenyomtad és vissza néha nem indult a gép. Szétkaptuk, felcsiszol, kis kenés és azóta jó.
Ha nem aksi, és nem bizti, akkor lehet trafó, az meg sztem nem olyan ócsó...
Érdemes lenne felhívnod a szerelő haverod, sztem ő kapásbol tudni fogja...
Több ötletem nincs...
Sok sikert
A biztosítékok mind jók, az aksi is jó, de valami mégse stimmel, mert mikor a kulcsot az ON állásba fordítom, akkor csak kis relé kattanás hangja hallatszik egy kis 2x2x2 cm dobozkából (mert megnéztem, és az kattog), ami pedig az ülés alatt a jobb oldalon található eldugva az idom alá, kb a kipufogó közepe fölött.
Nah annak nem tudom mi a neve, de egész jól körbe tudtam írni .
Valakinek ötlet?
Egyébként ma reggel történt, akartam vele indulni, 1x indítóztam, akkor nem indult be, aztán amikor másodszor próbáltam, akkor katt és se lámpa se semmi visszajelző led. Utána jött ez a relé kattogós hang, majd bizgeráltam az aksi csatlakozóit, meg megnéztem a biztosítékokat a FUSE dobozkában, ott minden rendben volt, az aksi csatlakozóit kicsit megpucoltam. Aztán megint volt 1 kis kattanás, a visszajött a világitás, de ahogy indítózni próbáltam, már megint lámpa le, kattogás és utána már lámpa se volt...
Nagyon szomorú vagyok... ma akartam menni szerelőhöz, de ilyen bajokkal én nem számoltam.
Remélem az a kis dobozka ha cserélendő, akkor be lehet szerezni valahogy
Tapasztalat, ár, minőség érdekelne.
Próbálgatom a vasat, még szokjuk egymást!
Nem bánom, hogy ezt vettem, és nem egy xj-t. Azért érezhetően jobb....
Imádom, a 2 du esti mocizáés eredménye 240.4 km, kicsit esőben(mert minden du esik vazze )
1x szívesen taliznák veletek Zorrókám!
Szombaton lehet megyünk 1 kisebb túrára, nincs kedve valakinek csatlakozni?
Gödöllőröl indulnánk.
Ha érdekel valakit, dobjon mail-t.
Persze normál tempó, falu/város 60 körül, kint 110 kb
Akinek megfelel, szívesen látjuk.
Üdv mindenkienk!
Kapok kevésbé használt hátsó gumit, meg szinkront állít, meg kapok szép új gyertyákat .
Valamint veszek végre 1 jó lánc sprayt...
Hmm.. erről a szinkron beállításról nektek mi a tapasztalatotok?
(mit gondolnak a többiek!?)
amúgy mi ez a: jel az "ész legyen a gyeplő mellett? akkor ne legyen az ész a gyeplő?
ja és a te géped se rossz ám!
Egyébként ehhez az erőhöz is hozzá lehet szokni! Nekem kb. 2-3 hétbe telt...
Most már teljesen el merem húzni a gázt 1-2-3 ban is! csak kicsit mások az erőviszonyok, ez kettesben megy 240-et!
De! "legyen az ész a gyeplő"!
Ja! Baromi jól néz ki az a Gpz! szép állapotban van, mikori!?
"ha szenvedély repíti a fogatod, legyen az ész a gyeplő, amely lefékez" ne feledd
hehe, én mikor megvettem a 250es Banditot, akkor kb 3órán át éreztem ezt, a Gpz-vel kb 3napig, kíváncsi vok egy Busa meddig lenne elég
Jó lehet hogy majd egyszer újra vágyok de biztosítos hogy erősebb motort nem veszek!
Godnolom hogy milyen érzés űlni egy Busán bár én még nem ültem rajta, de szívesen kipróbálnék én is egy
olyan moict! JAH igen ha egyszer majd lesz 3 misim akkor feltétlen veszek egy Busát!
Évjárat? Mennyiért?
Nem mintha tudnék rá vevőt, de majd hátha jelentkezik valaki itt is
Ez aranyos!
Szerinted nekem milyen volt egy Rf400-ról busára ülni!?
Azt hittem hogy egy másik dimenzióba közlekedem!
Egy nagyon higgadt kis túramotor, szolíd fogyasztással!
majd megszokod az s ulyát meg az erejét is, aztán majd egyszercsak rájössz hogy kevés a 100le