Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Február 28-án vettem, azóta 1700 km-t mentem vele összesen...
Zorro szerint eddig nem volt baja Remélem nem most kezdi el
Elég szarul érzem magam, már lassan 2 hete nem tudok menni...
Ezt a betolást még kipróbálom holnap, de ha így se sikerül, akkor csak a szerelőben bízhatok, aki meg túlságosan elfoglalt...
Mikor is vetted a motort?
Én visszavinném az eladónak, vagy vegye vissza vagy cserélje be- a Busára természetesen-!
Én is felteszem befutóra oda-vissza tétre az akksit.
http://www.biker-world.hu/kate...(GN76
B)&hivo_cat_id=3&h_
hivoszint_id=3&h_cat_id=3
A méret és a kapacitás a lényeg.Én tavaly cseréltem BANNER márkájura.
Melegen leállítottam, és utána egyszerűen nem forgatta meg a motort, de ha vártam méf 5-10 percet, lazán indult. Hidegen viszont akármikor inditott, és mindez egyik napról a másikra jött elő!
Pont ezzel tudod kiszűrni, hogy jó-e az önindító, meg az aksi! Ha be tudod bikázni, akkor aksi gond van. De leírásod alapján nem önindító lehet, különben nem értem, hogy miért menne el a világítás, gyújtás, stb.
Akkor írjátok le az is légyszi, hogyan kell bebikázni... mert ha nem jó az önindító, de jó az aksi, akkor nem értem a bikázás hogy működne...
Bikázókábelt kapsz 1000HUF-ért a TESCOban, a közelben meg csak van 1 autó.
Betolásnál vigyázz nehogy túl nagy szivatót húzz, mert könnyen otthagy.
GejzaR

Nem szereti, de az enyémet is kénytelen voltam egyszer betolni, mert lemerült az aksi.
Nincs egy ismerősöd, akinek az autójáról be tudnátok bikázni? Én inkább ezt javallom, mert úgy az is kizárható, hogy az aksid van lemerülve!
Ha a betolást választod, akkor előtte mindenképpen vedd le az akkusarut, tedd vissza, hogy a lámpa világítson, és legyen gyújtásod.
Szerintetek megpróbáljam betolni 2esben? Nem lesz baja attól?
nem... de azt nem tudom mivel kivitelezni... :)
Bikázni próbáltad?
hát sajna nem ezzel van a gond...
az igaz, hogy a lámpa megint visszajött, de indítózásra csak a relé kattogott, a motort nem forgatta semmi... aztán lámpa megint elment...

A lábtartó alatti csavarhoz van 1 lemez fogatva, azon a hasításba
a bovdent húzó rugó.
Most már elkezdett érdekelni ez a dolog, hátha az enyémnek is csak ez a baja... ma kipróbálom ...
Hát úgy mondjuk tényleg érdemes neked túrára váltani
ugyan...többnyire kis fordulaton jártam az RF el is.. 6e fölé ritkán forgattam..
Az ott kolega a féklámpa kapcsoló azé lett oda kirakva mert a volt külföldi tulaja sztem azt a szemet letörhette róla ami belül volt és KPM-es vizsgán nem ment volna át amúgy + köszöném ha a gyári állapotot letudnád nekem fényképezni hogy lássam mi húzza + a féklámpa kapcsolót.Előre is köszi
Sajna már polírozás előtt sejtettem, hogy ebben a szezonban már nagyon kevés lesz de ennyire hamar jöjjön el ez a tény azt nem gondoltam de ez csak annak köszönhető ,hogy nagyon sokat tudtam vele motorozni hetenkén kb 500KM-t mentem vele városon belül és két város közt úgyhogy a gyorsulás és kanyarodás eléggé ki lett használva
Na sztem elszóltam magam. Ma gurultam egy keveset. Hát erre kulcs fordít kattan és se kép se hang. De szerencsére még nálam volt a csavarhúzó szóval le az ülés le az aksi kb 3 másodpercre, vissza és pöccre indul. Ki tudja mi lehet ez? Vicces. Amíg ez a kis játék segít nem aggódok de ha egyszer csak nem akar majd indulni, nos akkor majd elkezdek parázni.
A körben!
most csináltad meg, hát ezért dolgoztál vele annyit, hogy most eladd?
Neked fájt a csuklód vezetés közben, és nem tetszett a testtartás, ugye?
A CB500 az biztos kényelmesebb mondjuk, de nem fog hiányozni a nyomaték?
Nekem akkor csinált ilyet, amikor át lett mosva kompresszorral, de utánna nekem kiszáradt, és működött másnap.(najó megvalva az őszintét fostam hozzányúlni, és reménykedtem benne hogy jó lesz másnapra).
hi!
ejej mindig csak a nagyobb, gyorsabb
szombaton vettem egy CB 500at
4helyett 2 henger ,100 le helyett 50
picit munkás.. van rajta kis melo
de jo lesz nekem