Nem egy nagy probléma csak egy tapaszt hozzáértő segítő instrukciói kellenek.
Nem egy jónak mondott szerelőnél voltam már vele, különböző gondokkal, de mindegyik hagyott némi kivánni valót. Szinte mindnél elég húzós "blokkcserét javasoltak" és stb. pedig nem igényelte volna(csak hogy meg legyen a betevő)! Tisztelet a kivételnek! Ki tudja, nem bízok bennük.
Öszintén, most tegyem fel a quadot egy trailerre, autoztassam 40km-t a legközelebbi szervízbe, majd vissza?
Nekem nem ez a szakmám, de ha valaki segít, ilyet én is megoldok!
Különben meg azért van ez a fórum hogy segítsünk egymásnak!
Úgyhogy köszönöm az előzöket, amint lesz egy kis időm kipróbálom a tanácsokat. Bár pumpálni már próbáltam és mégsem spricceli ki az ólajat, ha kilazitom a főfékhenger tetején lévő csavart.
Legutóbb az első fékem nem volt igazán kemény, miután kicserélték a fékmunkahenger alkatrészeit fa..a lett!
Javítószettet főfékhengerhez tud valaki?
Elvileg működött neki, csak fékbetétet cserélt és úszónyerget tisztított. A fékolajcsere valóban nem árt néha, de a karmantyút szétszedni nem egyszerű hozzáértés és tömítéscsere nélkül.
Nehogy szétszedd a főfékhengert nem az a baja ha azt eddig nem piszkáltad. Rakj össze mindent, húzz egy átlátszó csövet a légtelenítő csavarra, öntögesd a fékolajat a tartályba és 3x pumpáld a fékpedált majd nyisd a légtelenítőt zárd el amint leesik a pedál, ezt ismételgesd amíg nem jön a fékolaj.
Ha van otthon bazinagy fecskendő akkor szívhatod is a légtelenítő csavarnál, úgy előbb légtelenedik. A tartályra figyelj, hogy ne ürüljön ki, mert akkor kezdheted előröl.
Igen az a 3 lábú lesz az. próbáld egymáshoz és a vázhoz (test-hez) is mérni. Álló motornál ellenállást is kellene hogy tudjál mérni köztük. Ha nem akkor tuti, hogy a generátor halott. LTZ-nek (DRZ-nek) van egy ilyen típushibája, hogy a lendkeréknél meg tud lazulni egy csavar és végigbaxxa a tekercseket.
Tudna nekem valaki segíteni, hátsó fékpofát-féktárcsát cseréltem, valamint kivettem a hátsó fékmunkahengert kicsit be volt állva. Mikor összeraktam nem akart felkeményedni a fék! A hátsó féknyergen található légtelenítő csavarig nem megy el a nyomás(olaj)!A tartályból folyik le az olaj mikor leveszem a fékmunkahengerről a csővet,
viszont mikor a munkahenger feletti csavart kilazítom és a pedált nyomva tartom nem spriccel ki az olaj.
Valakinek valami ötlete mit tegyek?
Nem egy nagy probléma csak egy tapaszt hozzáértő segítő instrukciói kellenek.
Nem egy jónak mondott szerelőnél voltam már vele, különböző gondokkal, de mindegyik hagyott némi kivánni valót. Szinte mindnél elég húzós "blokkcserét javasoltak" és stb. pedig nem igényelte volna(csak hogy meg legyen a betevő)! Tisztelet a kivételnek! Ki tudja, nem bízok bennük.
Öszintén, most tegyem fel a quadot egy trailerre, autoztassam 40km-t a legközelebbi szervízbe, majd vissza?
Nekem nem ez a szakmám, de ha valaki segít, ilyet én is megoldok!
Különben meg azért van ez a fórum hogy segítsünk egymásnak!
Úgyhogy köszönöm az előzöket, amint lesz egy kis időm kipróbálom a tanácsokat. Bár pumpálni már próbáltam és mégsem spricceli ki az ólajat, ha kilazitom a főfékhenger tetején lévő csavart.
Legutóbb az első fékem nem volt igazán kemény, miután kicserélték a fékmunkahenger alkatrészeit fa..a lett!
Javítószettet főfékhengerhez tud valaki?
Előre is köszönöm