sziasztok! légyszives segítsetek nekem! van egy ltz-m 213üo van benne. erőssen megszólalt a vezérműlánc. "szerintem". hogyan kell feszíteni? vagy már csere? sok a 200üo-ra benne? és kb. mennyi órát bír a blokk? olajat cserélem kb. 15-20 óránként! castrol 10w40. előre is köszi szépen! ja és kb. mennyi a lánc? sziasztok.
hát, 50 ezerért egy új garnitúrát meg kell venni. nekem van 90%os első 20ért, és talán új is 25ért, hátsóm most nincsen, csak egy durván 30-40%-os, mondjuk azt már 5 ezerért is adnám.
és elado az LTZ-m röl a gyári kipufogodob! Sűrgősen kinek mit ér én nem tudom mondjatok vmit és vigyétek gumit szeretnék venni sportdobot meg találtam kell a pénz olcson odaadom
Normál állapotút keresek ! Azért nem ujjat veszek mert felesleges az is gyorsan kopik pedig most erösen gondolkozom mert 49900 ft a dunlop garnitura akcio-ban? Miért neked milyenek lennének? Nekem sűrgös a héten kellene a gumi!
Köszi,de már találtam!
Most azzal vagyok meglőve,hogy a gyári csavarokat,hogy lehet kiszedni.
Ki kell ütni,vagy menetes,vagy levágjam és fúrjam ki újra?
Szia! Mi gyártunk szélesitöket 7és 5cm-eseket de igény szerint bármilyen méretben. A legtöbben az 5cm.est viszik minél szélesebb annál kevesebb ideig birja a csapágyazás.
http://www.suzukiltz400.de/wer...