Na most Mr lebaxott
Amúgy ha nem vágod el akkor nem megy többet 300 nál(óra szerint)?
Ha meg beteszem az 1k ohmos ellenállást akkor még a turbóst is elverem?
Mindegy,hogy milyen eprrom olvasót veszek?vagy nincs több fajta?
Nincs valami címed ahol lehet nézegetni milyen árban vannak?
Remélem a GIPro-ra gondoltál, nem a sebesség-fordulatszám arányból számolósra.
Még egy kis történet: anno valamelyik fórümon "reklámoztam" ezt a cuccot(a GIPro-t) aztán valaki drágállotta pedig ha veszel egy "gyári" tiltás kiszedőt az 12,5 e Ft, egy sebességfokozat kijelző meg a Motor-line-nál egy 20-as...
Helló skacok! Nagyon pörög az oldal! Szia Menyus! Rá matyiztam a műszerfalra!! Nagyon király! Mégegyszer köszi!! Ebbe a bogrács buliba én is benne lennék! Mit szóltok Márc 15-höz? Esetleg akkor össze hozhatnánk!
Nem kell hozzá előképzettség, egy csati széthúz, közé becsatlakoztat a cuccos, meg kell még egy pozitív szál, ami nem árt ha inkább kapcsolt, mert mikor fixre kötöttem, leszívta az akkut 1 hét alatt télen.
A busások végig eszik Magyarországot!!!
Bármilyen busás kisegítő állás érdekel!!!
-hagymapucoló
-burgonyahámozó
-mosogató
-felsz
olgáló.....de ezt nem erőltetem...gyűlölöm Őket!!!!
-bográcstűz mester
-bármi......vagy együtt főzünk Laci
Sziasztok!
"Személyes megtámadtatás" ürügyén néhány mondat:
Tomiboy: Mennyire tartós az ilyen utólagos eloxálás? Mert azt gondolom, hogy egy Mille Factory kereke az biztosan nem sérül meg egy gumicserénél. Mennyibe kerülne két kerék eloxálása?
Cool13: szinterezni azért nem túl jó, mert ha felmelegítik 200-250 fokra, az nem biztos, hogy használ a felninek, nekem legalábbis ezt mondták, hogy inkább festessem a vázat is, mert elhúzódhat.
Zmenyus: A GI Pro féle sebességfokozat kijelzőt nem kell programozni, az ECU-hoz menő sebességfokozat-szenzorról kapja a jelet, nem a sebesség és fordulatszám arányából. Ez azért jó, mert ha behúzod a kuplungot, akkor is pontos a kijelzés, nem ugrál össze-vissza, mint a hagyományos. Tudom, mert neke olyan is volt. Az 20e Ft-ba került, a GI Pro meg postázással együtt 14,5 volt. És mellesleg, lehet állítani, hogy kivegye a tiltást vagy ne, valamint üresben nem tilt, így nem ugrál az alapjárat. Nekem nagyon tetszik, anno beszéltem a gyártójával, azt mondja azért nem lehet boltban kapni, mert egyszerűen nincs rá igény.
Amúgy ha nem vágod el akkor nem megy többet 300 nál(óra szerint)?
Ha meg beteszem az 1k ohmos ellenállást akkor még a turbóst is elverem?
Mindegy,hogy milyen eprrom olvasót veszek?vagy nincs több fajta?
Nincs valami címed ahol lehet nézegetni milyen árban vannak?
U.I:Minjdárt kezdödik a motor show 1!
Még egy kis történet: anno valamelyik fórümon "reklámoztam" ezt a cuccot(a GIPro-t) aztán valaki drágállotta pedig ha veszel egy "gyári" tiltás kiszedőt az 12,5 e Ft, egy sebességfokozat kijelző meg a Motor-line-nál egy 20-as...
A busások végig eszik Magyarországot!!!
Bármilyen busás kisegítő állás érdekel!!!
-hagymapucoló
-burgonyahámozó
-mosogató
-felsz
olgáló.....de ezt nem erőltetem...gyűlölöm Őket!!!!
-bográcstűz mester
-bármi......vagy együtt főzünk Laci
"Személyes megtámadtatás" ürügyén néhány mondat:
Tomiboy: Mennyire tartós az ilyen utólagos eloxálás? Mert azt gondolom, hogy egy Mille Factory kereke az biztosan nem sérül meg egy gumicserénél. Mennyibe kerülne két kerék eloxálása?
Cool13: szinterezni azért nem túl jó, mert ha felmelegítik 200-250 fokra, az nem biztos, hogy használ a felninek, nekem legalábbis ezt mondták, hogy inkább festessem a vázat is, mert elhúzódhat.
Zmenyus: A GI Pro féle sebességfokozat kijelzőt nem kell programozni, az ECU-hoz menő sebességfokozat-szenzorról kapja a jelet, nem a sebesség és fordulatszám arányából. Ez azért jó, mert ha behúzod a kuplungot, akkor is pontos a kijelzés, nem ugrál össze-vissza, mint a hagyományos. Tudom, mert neke olyan is volt. Az 20e Ft-ba került, a GI Pro meg postázással együtt 14,5 volt. És mellesleg, lehet állítani, hogy kivegye a tiltást vagy ne, valamint üresben nem tilt, így nem ugrál az alapjárat. Nekem nagyon tetszik, anno beszéltem a gyártójával, azt mondja azért nem lehet boltban kapni, mert egyszerűen nincs rá igény.